aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mr.M

#17300
Quote from: Blue-Eyes on August 21, 2019, 08:16:16
Fijn dat je een update plaats, en nog fijner de stappen van je broertje!

Ook verdrietig te lezen dat nu het besef bij je broertje komt........ Besef wat voor negatieve kanten dit kan / gaat geven....... Nogmaals sterkte!
Graag gedaan blue , jullie tnx voor de steun en fijne woorden.

Zijn progress is tot zover beter dan verwacht, dus we hebben een "boost" gekregen. Ook is de zorg iets makkelijker nu er minder slangen aan hem hangen voorheen 7 , nu nog maar 3( voeding , water en plasslang .) Ook de hoofd wonden zijn zo goed als genezen en bloeden niet meer.

Nu hopen dat ze die botlap binnenkprt terug gaan plaatsen.

LuchtGaatje bij zijn keel is ook dichtgemaakt dus we hopen dat die kan praten straks.


Tussen alle ellende door heb ik gister  even lekker in me Mancave gezeten en wat kleine aanpassingen gedaan aan me akoestiek en lekker zitten luisteren.


Heerlijk als je even relax muziek kan luisteren zonder stress.

Hoe heerlijk was dat even zeg ... pffff

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Tabcam

Leuk dat het én merkbaar beter met je broertje gaat én wat tijd hebt om te relaxen :thumbs-up:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Kerkhoffd

Fijn om te lezen dat het beter gaat met je broer Maz. Heel veel sterkte voor de periode die nog gaat komen.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

blue-eyes

Quote from: maz on August 22, 2019, 21:56:38
Graag gedaan blue , jullie tnx voor de steun en fijne woorden.

Zijn progress is tot zover beter dan verwacht, dus we hebben een "boost" gekregen. Ook is de zorg iets makkelijker nu er minder slangen aan hem hangen behalve 3 ipv 7( voeding , hydratie en plasslang .) Ook de hoofd wonden zijn zo goed als genezen en bloeden niet meer.

Nu hopen dat ze die botlap binnenkprt terug gaan plaatsen.

LuchtGaatje bij zijn keel is ook dichtgemaakt dus we hopen dat die kan praten straks.


Tussen alle ellende door heb ik gister  even lekker in me Mancave gezeten en wat kleine aanpassingen gedaan aan me akoestiek en lekker zitten luisteren.


Heerlijk als je even relax muziek kan luisteren zonder stress.

Hoe heerlijk was dat even zeg ... pffff

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk



:)
Het is ook goed om aan je zelf te denken, als je niet aan je zelf denkt kan je er straks ook minder voor je broertje en familie zijn ;)


Vele kleine stapjes maken samen een veel meters!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

#17304
Quote from: TabCam on August 22, 2019, 22:22:50
Leuk dat het én merkbaar beter met je broertje gaat én wat tijd hebt om te relaxen :thumbs-up:.
Hoi Tab

Na lange tijd even in de relaxmode muziek luisteren was een verheerlijking. :)

Soms vergeet je hoe lekker zoeen moment van muziek luisteren kan zijn , vooral als het zo "vanzelfsprekend" wordt. Je vergeet de waarde van dingen waar je van geniet  in leven.

Quote from: Kerkhoffd on August 22, 2019, 22:29:53
Fijn om te lezen dat het beter gaat met je broer Maz. Heel veel sterkte voor de periode die nog gaat komen.
Dankjewle kerkhoffd,  we zijn allemaal opgelucht dat we hem nog bij ons hebben en dar het met de dag beter gaat met hem.

Nu wachten we op de eerste woorden. Hoop dat het snel gaat komen.
Quote from: Blue-Eyes on August 23, 2019, 10:15:57
:)
Het is ook goed om aan je zelf te denken, als je niet aan je zelf denkt kan je er straks ook minder voor je broertje en familie zijn ;)


Vele kleine stapjes maken samen een veel meters!
Dat probeer ik nu weer te doen Blue, vanavond ben ik rond 22.00 uur Scrutinizer gaan ophalen en we zijn naar Hoek van holland gereden om even Te Relaxen, zeezout snuiven en  hengelen naar zeebaars. Morgen ga ik met Scruut even de Mercedes Oldtimertje uit zijn stalling halen en even ermee toeren , eordt mooi weer dus dan kan die naar buiten.

Zit nu lekker even in bed dit te schrijven en de telefoon ging af van me vriendin. De beste vriendin van haar de "water" is  gebroken NET en we daarheen moeten snel daarheen om op de dochtertje te letten want mama en papa moeten naar ziekenhuis . Daar gaat dus me enige nachtrust , lol. Morgen heb ik nacht dienst bij me broertje in ziekenhuis dus dit wordt weer een lang weekend.  :)

Hopen dat de nieuwkomer straks gezond en wel geboren wordt.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

#17305
 :clapping op demail van Huub F
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

#17307
Quote from: Blue-Eyes on September  2, 2019, 17:21:26
Hoe is het nu Maz?
Hoi Blue

Het gaat zijn gangetje, ups and downs, 3 stappen naar voren eentje terug. Maar per saldo gaat het nogsteeds 2 stappen per keer vooruit ;).

Broertje zou deze woensdag geopereerd worden en schedel zou teruggeplaatst worden maar ze twijfelen of de hoofdwond goed genoeg genezen is voordat ze opnieuw in gaan snijden. Het is namelijk van groot belang dat de oude wond van toen ze de schedel hebben verwijderd volledig genezen is voordat ze opnieuw kunnen opereren. Dus vandaag is besloten om de operatie te veraatsen naar de 10de , dus het blijft nog even spannend.

Verder gaat het steeds beter met de bewustzijn en zijn dag en nacht ritme begint weer "normaal" te worden naar mate hij vaker wakker is overdag.

We zijn ieder geval nog in de running en vol energie omdat we hem zien verbeteren en vooruitgaan.

Dit foto was vandaag en hier was die best goed wakker en redelijk bijbewust, praten gaat nog niet, rechterkant van lichaam is nogsteeds niet actief  maar gezien de omstandigheden is zijn vooruitgang  heel positief.

Zoals je ziet mist die aan de rechterkant zijn schedel waardoor zijn hoofd de ronde vorm verliest. :( we hopen dat dat snel terug kan zonder complicaties.



**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Heel veel sterkte toegewenst en heb diep respect voor jullie optimisme en veerkracht, mooi om te zien dat jullie zo een sterke familieband en liefde voor elkaar hebben, voorbeeld functie

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

#17309
Quote from: genesis on September  2, 2019, 20:48:53
Heel veel sterkte toegewenst en heb diep respect voor jullie optimisme en veerkracht, mooi om te zien dat jullie zo een sterke familieband en liefde voor elkaar hebben, voorbeeld functie

Genesis
Tnx Genesis  , we  doen wat we kunnen en blijven positief , meer kan je niet doen.

Je wilt niet weten wat voor zegen het is om in een land als NL te zitten in ons geval, geen "zorg" te hebben financieel aan ziekenhuis kosten is een van de grootste opluchting die je kan wenzen.

We hebben vroeger ook in andere landen (canada, VS, Iran , filipijnen) gezeten voor medische hulp van me broertje en naast je ziekte problemen is Geld voor medisch zorg een nog groter zorg. In veel landen  zonder geld zitten is GEEN tot weinig kwalitatief ZORG krijgen.

Dit wat ons is overkomen zou in een ander land waar zorg niet goed geregeld is simpelweg DOOD betekennen als je noet over genoeg GELD beschikt. De zprg die we nu hebben gehad kan makkelijk oplopen in de TONNEN binnen 3 maanden.

Daar we geen stress hebben aan medisch zorg is een van de grootste opluchtingen...

Veel mensen vergeten dit ....



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

mijkie

Sjesus Maz, wat een verhaal allemaal zeg ....

Ik las al graag je topic over je audio etc en nu volg ik je op de zijlijn, met het verhaal omtrent je broertje

Ik heb ontzettende bewondering voor jullie in je verhalen, wat een positiviteit, blijven knokken en wat vandaag niet lukt, dan iets later maar, blijven knokken !

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte !

Gr Mike
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Mr.M



Quote from: mijkie on September  4, 2019, 20:45:59
Sjesus Maz, wat een verhaal allemaal zeg ....

Ik las al graag je topic over je audio etc en nu volg ik je op de zijlijn, met het verhaal omtrent je broertje

Ik heb ontzettende bewondering voor jullie in je verhalen, wat een positiviteit, blijven knokken en wat vandaag niet lukt, dan iets later maar, blijven knokken !

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte !

Gr Mike

Hi mijkie

Tnx voor je bericht , ik denk dat ieder fatsoenlijk familie met liefde voor elkaar hetzelfde zou doen als wij.

Ben net terug uit ziekenhuis en ben volop blij. Ik vroeg me broertje iets wat niemand verwacht had dat die dat nog zpu weten gezien de situatie .

Ik vroeghem om de pincode van zijn pinpas, en gezien de hersentrauma, halfbewust zijn en feit dat hij al 2.5 maand in ziekenhuis ligt had niemand verwacht dat hij het nig zou herinneren, en tot ons verbazing Schreef hij het (met links) op een A4 in een keer goed! Dus hey verband leggen van bank /pincode wat daarbij hoort is nog intact.

Dit is voor ons een heel belangrijk dingetje in deze fase waar hij in is.

Dus all bij all een mooie dag voor maz en familie.

Daarnaast ben ik vanmiddag naar een vriend van me gegaan die een hele mooie opstelling en ruimte ( mancave van 6 bij 12   onder grond)  met Lamm Reference spullen en  B&W 800 D3  / valhalla bekabeling om zijn ruimte eens onder de loep nemen want hij wilt zijn akoestiek aanpakken.

Vandaag dus een plan van aanpak gemaakt en gestart met een en ander.

Zal een deze dagen als ik daar ben wat mooie fotos plaatsen.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

#17312
Quote from: genesis on September  2, 2019, 20:48:53
Heel veel sterkte toegewenst en heb diep respect voor jullie optimisme en veerkracht, mooi om te zien dat jullie zo een sterke familieband en liefde voor elkaar hebben, voorbeeld functie

Genesis

Mooi verwoord, maak daar dan maar even gebruik van ipv een eigen tekst........

Heel veel sterkte, goed te lezen dat er vooruitgang is!


p.s. Goed dat je ook aan je zelf denkt, al eerder gezegd, dan ben je ook beter in staat om aan de ander te denken ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Maikel_audionerd

#17313
Genesis zegt t inderdaad echt heel mooi. Supergoed dat jullie zo positief blijven.
Ik zit zelf nu ook in een situatie met een schoonpa die nog een paar maanden gegeven is en dat is een erg bittere pil ondanks z'n leeftijd (70 is oud in Thai).
Ondanks dat alles blijven we positief en zorgt dat nu dat de hele situatie dragelijk is en we door kunnen. Dit is jouw topic dus aub geen reacties hoor maar wat ik wil aangeven is dat positief blijven zo super belangrijk is in dit soort situaties.
Veel respect daarvoor want het is lang niet altijd makkelijk, helemaal niet zelfs. Top!!
Verder een fantastich mooie vooruitgang dat hij z'n pincode nog weet, inderdaad een belangrijk moment.


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M



Quote from: Blue-Eyes on September  5, 2019, 07:29:09
Mooi verwoord, maak daar dan maar even gebruik van ipv een eigen tekst........

Heel veel sterkte, goed te lezen dat er vooruitgang is!


p.s. Goed dat je ook aan je zelf denkt, al eerder gezegd, dan ben je ook beter in staat om aan de ander te denken ;)

Hoi Blue,

Opgegeven moment moet je wel een plan maken om jezelf een beetje in de gaten te houden want je gaat merken dat je enetgie en mentaal kracht verliest naarmate de tijd dringt.

Dus ik ben ook wat dingen gaan oppakken en proberen af en toe me hoofd leeg maken.
Gelukkig heb ik meerdere "outs" om tot rust te komen waarbij Audion ,  vissen , en hoe gek het ook klinkt ,"marktplaats" is een manier om even aan iets anders te denken.

Ik probeer ook dit allemaal te combineren met de situatie en werk.

Nu even paar dagen bij een goed vriend bezig geweest om zinn setup in orde te krijgen met de akoestiek beetje te verbeteten en de SPEAKERS goed op te stellen en dat werkt best goed voor me.

Quote from: Maikel_audionerd on September  5, 2019, 08:17:09
Genesis zegt t inderdaad echt heel mooi. Supergoed dat jullie zo positief blijven.
Ik zit zelf nu ook in een situatie met een schoonpa die nog een paar maanden gegeven is en dat is een erg bittere pil ondanks z'n leeftijd (70 is oud in Thai).
Ondanks dat alles blijven we positief en zorgt dat nu dat de hele situatie dragelijk is en we door kunnen. Dit is jouw topic dus aub geen reacties hoor maar wat ik wil aangeven is dat positief blijven zo super belangrijk is in dit soort situaties.
Veel respect daarvoor want het is lang niet altijd makkelijk, helemaal niet zelfs. Top!!
Verder een fantastich mooie vooruitgang dat hij z'n pincode nog weet, inderdaad een belangrijk moment.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoi Maikel

Beterschap en sterkte voor jullie . Zoals je zegt is positief blijven een van de belangrijkste dingen om door moeilijke tijden heen te komen.

Dit komende week wordt wel een hele belangrijke week want ze gaan di sdag de 10de de schedel van me broertje terugplaatsen. Dat wordt dus heel spannend voor iedereen . We hopen dat het in 1x goedgaat, dan zijn we weer een stapje verder en hebben we een zorg minder.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17315
Om dan nog even terug te komen op audio  , waar dit topic mee begon ;),


Paar dagen bezig met een vriend van me om zijn MANCAVE  onder de grondwat optimaler te benutten...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


**UNDER CONSTRUCTION**

Richi

Mooie spullen. Dat is leuk hobbyen.  :thumbs-up:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Contour

Wow, mooie set heeft die vriend van je!

vik

Leuk Maz dat je de hobby weer lekker op kunt pikken in deze moeilijke tijden.  :yinyang:


Quote from: maz on September  8, 2019, 00:39:42
Om dan nog even terug te komen op audio  , waar dit topic mee begon ;),


Paar dagen bezig met een vriend van me om zijn MANCAVE  onder de grondwat optimaler te benutten...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maikel_audionerd

Dank je wel Maz, erg gewaardeerd.
Jij succes komende week en leuke kamer :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Quote from: Richi on September  8, 2019, 10:48:01
Mooie spullen. Dat is leuk hobbyen.  :thumbs-up:
Dat zijn mij  ex lamm voor en eindtrappen. Als ik toen de mogelijkheid had , had ik ze niet weggedaan.
Aan de ander kant het is niet verweg gegaan , is bij een bekende thuis.
Quote from: Contour on September  8, 2019, 11:04:14
Wow, mooie set heeft die vriend van je!
Jazeker, klinkt ook goed , kamer is heel mooi en ruim en er is goed aandacht besteed aan de kabels en match tussen spullen.

Achter de Lamm Voortrap en eindtrappen light een volledig Nordost Valhalla setup. 5 Valhalla powercords , 2 interlinks , speaker kabel , de hele reutemeteut .lol

Alleen de USB kabels en Netwerk Kabels zijn van Audioquest Diamond.





Quote from: vik on September  8, 2019, 12:39:08
Leuk Maz dat je de hobby weer lekker op kunt pikken in deze moeilijke tijden.  :yinyang:
Je moet af en toe aan jezelf denken vik... als je jezelf niet kan helpen dan kan je moeilijk andere om je heen helpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Maikel_audionerd on September  8, 2019, 17:11:06
Dank je wel Maz, erg gewaardeerd.
Jij succes komende week en leuke kamer :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jullie ook Maikel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**


Mr.M

Quote from: morca on September  8, 2019, 18:02:51
Sterkte maz. Goed dat je er zo mee om kan gaan.
Veel beterschap  voor je broer en sterkte voor je familie
Dankjewel Morca, we doen ons best

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Jean Sibelius

Hoi Maz,

Hoe gaat het met jou en je broer? Is er weer wat voortgang in zijn herstel merkbaar?

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)