aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: Baardmannetje on January 22, 2019, 10:25:32
Maar waar is die hand van Maz Dan..?

:blink:  ;D
Een hand aan stuur en een hand op de Versnellingspook. Of was dat Scruut? Nou weet ik het ook niet meer. [emoji23][emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16401
Quote from: genesis on January 22, 2019, 11:49:55
Mensen die op snelheid reageren zijn 'Open kadet mensen vol met pretenties maar geen referenties', hebben zelf nooit zo'n snelheid gereden in een daarvoor geschikte auto

Dus zijn dat soort reacties van 0 en generlei waarde van de groep 'deplorabeles' .... ::)

Genesis
Dat velen geen referentie hebben en niet weten hoe het is om hogere snelheden te rijden  in een daarvoor geschikte auto  ben ik zeer zeker van bewust  Genesis... Als je vaker in een daarvoor geschikt sportauto rijdt met hoge snelheden dan weet je dat je met 250 ook met 1 hand kan rijden. (Niet aangeraden maar mogelijk).

Want je zou toch ergens moeten schakelen en stuur moeten loslaten , ook na 200kmph . Lol... en op de Autobahn waar geen hond om je heen is op een rechte stuk  is 250 eigenlijk helemaal geen imposant snelheid... je wordt gewoon ingehaald door anderen om je heen .lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

op eigen verzoek verwijderd.

Want je mag pas meepraten blabla blabla.

Dat zulke argumenten überhaupt nog gebruikt worden....

Goed bezig!

;D

genesis

#16403
Quote from: Baardmannetje on January 22, 2019, 11:59:09
Want je mag pas meepraten blabla blabla.

Dat zulke argumenten überhaupt nog gebruikt worden....

Goed bezig!

;D

Da's toch logisch als je geen eigen ervaring(en) uit de eerste hand hebt weet je totaal niet waar je over praat en laat dat nou net die types zijn die het hardst reageren

Komt het niet voort uit 'geveinst' gevoel van veiligheid, dan is het wel afgunst

De wannahaves tegen degenen that have, de wannahaves is synoniem voor de have nots, dus vandaar het eeuwige aantijgingen.... ::)

Misschien niet leuk om te horen maar wel waar

Genesis
Carpe Diem

chansig

"Men" is toch niet verbaasd dat er zo gereageerd wordt ? Volgens mij heeft Maz al aangegeven dat dit zijn bedoeling was.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

noot87

#16405
Genesis je geeft aan dat het logisch is dat je je mening geeft als je weet waar je over praat. Hoezo heb jij dan een mening over anderen terwijl je totaal niet weet over wie je het hebt en wat diegene zijn ervaringen of gedachtes zijn?
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

genesis

Quote from: noot87 on January 22, 2019, 12:09:43
Genesis je geeft aan dat het logisch is dat je je mening geeft als je weet waar je over praat. Hoezo heb jij dan een mening over anderen terwijl je totaal niet weet over wie je het hebt en wat diegene zijn ervaringen of gedachtes zijn?

Wat een slappe hap, dit is toch concrete reply... ::)

Genesis
Carpe Diem

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: genesis on January 22, 2019, 12:06:00
Da's toch logisch als je geen eigen ervaring(en) uit de eerste hand hebt weet je totaal niet waar je over praat en laat dat nou net die types zijn die het hardst reageren

Dus alleen de mensen die in het brandwondencentrum liggen mogen zeggen dat je je kan branden aan vuur?

Manmanman.

Voor het idee, het interesseert mij echt geen kloot wat Maz en Scrut in een Porsche in Duitsland doen, echt helemaal noppes, maar als je zo'n foto plaatst zonder de context en er word op gereageerd dat dit niet in de haak is dan hebben die mensen gewoon gelijk. En misschien weten zij juist wel hoe het is om 250km/u te rijden.

morca

Quote from: maz on January 22, 2019, 11:35:59
Dit was een filmpje die Scruut had genomen en jullie zien alleen de screenshot. Kan geen filmpjes plaatsen hier ..
Dus wind je niet zo op. Alles is veilig en OK.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ok top man :thumbs-up:

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: maz on January 22, 2019, 11:51:02
Een hand aan stuur en een hand op de Versnellingspook. Of was dat Scruut? Nou weet ik het ook niet meer. [emoji23][emoji23][emoji23]

Dat vraagt dan om nader onderzoek!

;D

genesis

Quote from: Baardmannetje on January 22, 2019, 12:16:19


maar als je zo'n foto plaatst zonder de context en er word op gereageerd dat dit niet in de haak is dan hebben die mensen gewoon gelijk. En misschien weten zij juist wel hoe het is om 250km/u te rijden.

Nee! Dat zegd in eerste instantie hoe de persoon in elkaar zit als dat zijn eerste reactie is.... ::)

Genesis
Carpe Diem

morca

Quote from: genesis on January 22, 2019, 11:49:55
Mensen die zo op snelheid reageren zijn 'Opel kadet mensen vol met pretenties maar geen referenties', hebben zelf nooit zo'n snelheid gereden in een daarvoor geschikte auto

Dus zijn dat soort reacties van 0 en generlei waarde van de groep 'deplorabeles' .... ::)

Genesis
Dus ? Jouw 'ervaring' maakt het veilig....hahaha
Sorry hoor je argumenten en aanhalen dat mensen die wat zeggen jalours zijn is pure onzin en zeer puberaal.
Je kan niks zeggen hier of het word als jalours of afgunst genoemd.


Maz mooie auto hij is je van harte gegunt.
Wat sommige mensen ook roepen hier.
We zijn niet allemaal jalours  :)

genesis

Quote from: chansig on January 22, 2019, 12:07:48
"Men" is toch niet verbaasd dat er zo gereageerd wordt ? Volgens mij heeft Maz al aangegeven dat dit zijn bedoeling was.

Gr. Hans

Omdat veel lieden hier zoooo voorspelbaar zijn in hun reactie,  zonder verder te kijken dan hun neus lang is... ::)

Genesis
Carpe Diem

op eigen verzoek verwijderd.

#16413
Quote from: genesis on January 22, 2019, 12:21:48
Nee! Dat zegd in eerste instantie hoe de persoon in elkaar zit als dat zijn eerste reactie is.... ::)

Quote from: maz on January 22, 2019, 09:38:59
250 met een hand valt niet heel erg mee maar ook niet tegen.

Dit suggereert dat Maz deze foto's zelf heeft genomen en dit citaat komt uit hetzelfde bericht als waar die foto's uit komen...

1+1= zeg het maar?

scrutinizer

Wat een ophef over ..........! ::)


Quote from: Baardmannetje on January 22, 2019, 12:17:10
Dat vraagt dan om nader onderzoek!


QuoteVoor het idee, het interesseert mij echt geen kloot wat Maz en Scrut in een Porsche in Duitsland doen, echt helemaal noppes, maar als je zo'n foto plaatst zonder de context en er word op gereageerd dat dit niet in de haak is dan hebben die mensen gewoon gelijk. En misschien weten zij juist wel hoe het is om 250km/u te rijden.;D

Klemt die kastdeur zo Beardy.....? :D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

genesis

Quote from: morca on January 22, 2019, 12:22:18
Dus ? Jouw 'ervaring' maakt het veilig....hahaha
Sorry hoor je argumenten en aanhalen dat mensen die wat zeggen jalours zijn is pure onzin en zeer puberaal.
Je kan niks zeggen hier of het word als jalours of afgunst genoemd.




Is ook waar hoor en niet kunnen hebben en zelf niet kunnen beleven resulteert in dit soort reacties

De personen wie het niet boeit hebben ook niet de behoefte om te reageren moraalridders wel in de trend van 'ik niet, dan ook een ander niet'... ::)

Genesis
Carpe Diem

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: genesis on January 22, 2019, 12:24:25
Omdat veel lieden hier zoooo voorspelbaar zijn in hun reactie,  zonder verder te kijken dan hun neus lang is... ::)

Dan heb jij zeker een heeeeel kleine neusje?

Wel schattig! Of hij moet op die van Van Gaal lijken....

;D

op eigen verzoek verwijderd.


scrutinizer

Nee, maar je scharnieren piepen zo.... ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

op eigen verzoek verwijderd.


noot87

#16420
Quote from: genesis on January 22, 2019, 12:29:58
Is ook waar hoor en niet kunnen hebben en zelf niet kunnen beleven resulteert in dit soort reacties
De personen wie het niet boeit hebben ook niet de behoefte om te reageren moraalridders wel in de trend van 'ik niet, dan ook een ander niet'... ::)

Genesis

Wat een totale onzin. Ik snap best dat het leuk is om 250 of harder te rijden, vind ik zelf ook leuk.
Maar je zal mij er geen foto van zien plaatsen ergens waarbij ik aangeef dat ik met 1 hand aan het rijden ben alsof ik het filmpje of de foto zelf maak.

Maar Maz gaf al aan dat het was om uit de tent te lokken, prima allemaal.
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

morca

#16421
Quote from: genesis on January 22, 2019, 12:29:58
Is ook waar hoor en niet kunnen hebben en zelf niet kunnen beleven resulteert in dit soort reacties

De personen wie het niet boeit hebben ook niet de behoefte om te reageren moraalridders wel in de trend van 'ik niet, dan ook een ander niet'... ::)

Genesis
Dat eerste en  laatste geeft aan hoe je zelf denkt imo.
Jouw geest spreekt jouw gedachte.

Ik denk hier anders over.

Je reactie straalt pure afgunst uit naar iedereen die hier ook maar wat durft te zeggen.
Walgelijk imo dat je hier niks kan zeggen zonder commentaar dat het allemaal jouw probleem is.

Zegt heel wat over hoe jij denkt,niet over ons zoal jij wel denkt.

scrutinizer

Rob,

Scheelt een slok op een borrel!
Deze 4S PDK versus voorlopers....
Vind het knap hoor 400 ps naturally aspirated
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

jahtari

Nederland, het land van de afgunst....

Kop boven het maaiveld? Kop eraf.

Maz, hou lekker het gas erop!
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

flakkees

lekker bezig maz  :headbanging:
ik heb zelf wel eens 287 gehaald met een rs-4 op de A15 met de verkoper naast me  ;D ;D
die was niet blij nee  :clapping:
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx