aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Xander32

... en, heb je in je eigen bed mogen slapen of ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

eddy135

Quote from: Xander32 on April 17, 2018, 06:29:07
... en, heb je in je eigen bed mogen slapen of ...
Dat wel!
Alleen voertuig in beslag genomen!  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

michel69

Speedy Maz [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

VlisChris

Jammer dat je er vooral om kunt lachen blijkbaar :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Richi

Quote from: VlisChris on April 17, 2018, 13:57:23
Jammer dat je er vooral om kunt lachen blijkbaar :-\
Dat hangt er wat mij betreft vanaf of Maz 5 of 50 km te hard reed...
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

Maz kennende wel, maar ik hoop dat hij zich kan inhouden.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Quote from: VlisChris on April 17, 2018, 13:57:23
Jammer dat je er vooral om kunt lachen blijkbaar :-\
Moeten we dan allemaal gaan zitten grienen?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VlisChris

Maz wat inschattende, en met zijn schrijfstijl en smilies, wekt die de indruk dat het geen 5km/u verschil was.

Om daar nu trots op te zijn, daar heb ik inderdaad wel een mening over. Of een ander dat ook moet vinden? Neehoor. Helemaal niet. Het is m'n eigen mening.

Maar, ik ben eerst inderdaad benieuwd naar hoe hard die gereden heeft :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Faxe

Als je veel te hard rijdt is het minst erge wat je kan overkomen een bekeuring krijgen  :smile:

Voor de niet-te-hard-rijders heeft een hoge bekeuring als voordeel dat je weer wat minder belasting hoeft te betalen  :clapping:

Dus indien het een hoge bekeuring wordt, bij deze bedankt voor je bijdrage aan de staatskas  :thumbs-up:
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

addesmo

Het iseen illusie om te denken dat de staat genoegen neemt met minder van jou als een ander meer betaald  :-X
Dat wil overigens geenszins zeggen dat ik tegen belasting betalen ben. Gaat er alleen om wat er daarna mee gebeurd!

phy

Quote from: Richi on April 17, 2018, 14:31:19
Dat hangt er wat mij betreft vanaf of Maz 5 of 50 km te hard reed...
We horen het wel als hij weer in vrijheid gesteld is  ;D

Mr.M

#15712
Jongens .... niets aan de hand... mazke is inmiddels lekker thuis muziek aan luisteren en  Auto staat gewoon netjes voor de deur.

Gisteravond een klein controle omdat ik iets  te "Sportief" reed . (Gevoelsmatige meting door de heer Agent kwam op een belachelijk getal.) Volgens  hem reed ik veelste hard door de bocht en volgens mij  reed ik niet hard genoeg want ik zat nog in zijn 2de versnelling.

Tjaaaa.... meningsverschillen.... wat kan je ermee doen? :).

Daar had ik dus geluk mee maar moest wel me achterbanden laten nakijken. Die zouden op het nippertje zijn volgens hem.

Vanochtend om 06.00 uur al op om schoonouders weg te brengen naar Eindhoven en bij terugkomst vond ik het weer veels te  mooi om te gaan werken en besloot om de banden in orde te maken en lekker stukje te gaan cruizen.

Heb Scruut gebeld rond 10.00 en we zijn lekker gaan cruizen en terrasjes pakken in Almere/Amsterdam /Scheveningen en eindbestemming Rotterdam.

tussendoor even de achterbanden verwisselt (van Conti sportcontact 295-30-19 naar michelin pilot sport 305-30-19).Want meneer agent vond mijn achterbanden aan de lage kant.

Verder een hele gezellige dag met ,lekker eten, Beer, zon en gebabbel over autos , audio , Vrouwen en Ht forum.

Ook langs Alex van A10 audio gereden in Amsterdam maar die was dicht.






Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Verder niets bijzonders , Net scruut thuis afgezet en zit  lekker muziek te luisteren en te genieten van mijn vintage setje en de nieuwste aanwinst  Marantz CD /Dac 12.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Carpe Diem

Xander32

... blijft op zo'n dag als gisteren jouw zaak (zaken) dan gesloten of heb je er personeel staan?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

#15716
Quote from: Xander32 on April 18, 2018, 06:34:05
... blijft op zo'n dag als gisteren jouw zaak (zaken) dan gesloten of heb je er personeel staan?
Zaak dichtgooien in de optiekwereld van tegenwoordig is in geen ENKEL geval een optie.
Winkel/werk gaat voor plezier, want plezier vloeit uit Werk. ;) lol.

Ik heb gekozen sinds vorige jaar om iemamd bij te halen full time want ik was een beetje moe aan raken van 6/7 dagen werk.

Ik heb een paar jaar redelijk geld kunnen "besparen" , door alles zelf en met familie te doen in de winkel ,  maar dat was geen optie meer, Pa is inmiddels bijna 70 en wil hem niet veel belasten . Darnaast was ik ik was op beetje "OP" aan rakenen gedemotiveerd door "Te veel" werk.

Dus nu ben ik weer aan opladen, genieten en denken over groeimogelijkheden.

Heb mezelf ingeroosterd : de eene  week 4 dagen werken en week daarop 5. Dus om en om 4/5.

Heb ook stagaires uit de Optiek school  , dus genoeg aanvulling om de winkel Runnend te houden terwijl ik met scruut een koud beertje doe op terras lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Quote from: maz on April 18, 2018, 08:30:46
  terwijl ik met scruut een koud beertje doe op terras lol

:o
Die beesten hebben het nog niet moeilijk genoeg!

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

HuubF

My Gawd, als ik thuis met 1 Arc, 1 Porsche en 1 beer thuiskom heb ik al problemen!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Maximus_Aurelius

Ik denk de meeste wanneer ze met 1 beer thuiskomen :D.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

i2Paq

Mijn vrouw had een Beer(tje), maar die is niet meer  :unhappy:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

Quote from: Jumping Jack on April 18, 2018, 09:54:27
:o
Die beesten hebben het nog niet moeilijk genoeg!


Lol. We wonen wel in NL maar in het engels is het gewoon BEER. Wat een operking zeg.;). Wie spreekt hier nog Nederlands?

Gister waren we in Amsterdam en Nederlamds kennen ze daar niet. Ook niet de bedieninig van Hollandse cafes. Lol

HET / DE  Nederlandse taal is verleden tijd en voor de oude garde die het nog van thuis mee heeft gekregen . Lol.
Quote from: HuubF on April 18, 2018, 10:07:38
My Gawd, als ik thuis met 1 Arc, 1 Porsche en 1 beer thuiskom heb ik al problemen!
We hebben het ook nog even over jouw gehad gister Huub. ;). In de positieve zin van Rodelen.  ;).
Quote from: Maximus_Aurelius on April 18, 2018, 10:37:32
Ik denk de meeste wanneer ze met 1 beer thuiskomen :D.
Je moet oud Nederlands en neiuw Nederlands niet door elkaar halen maximus.... Lol.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: i2Paq on April 18, 2018, 14:17:19
Mijn vrouw had een Beer(tje), maar die is niet meer  :unhappy:
Een foutje en wordt meteen afgestraft. Lol.

Had minder moeteb spijbelen op school....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Quote from: maz on April 18, 2018, 14:22:23
We hebben het ook nog even over jouw gehad gister Huub. ;). In de positieve zin van Rodelen;).Je moet oud Nederlands en neiuw Nederlands niet door elkaar halen maximus.... Lol.

;D ik doe het nog maar eens, want het is te leuk:

dit is rodelen:


Moet je niet doen als je al een beertje op hebt  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Dat doe je dan goed Maz, je hebt letterlijk jouw zaakjes goed voor elkaar  :thumbs-up:.

Quote from: maz on April 18, 2018, 08:30:46
Zaak dichtgooien in de optiekwereld van tegenwoordig is in geen ENKEL geval een optie.
Winkel/werk gaat voor plezier, want plezier vloeit uit Werk. ;) lol.

Ik heb gekozen sinds vorige jaar om iemamd bij te halen full time want ik was een beetje moe aan raken van 6/7 dagen werk.

Ik heb een paar jaar redelijk geld kunnen "besparen" , door alles zelf en met familie te doen in de winkel ,  maar dat was geen optie meer, Pa is inmiddels bijna 70 en wil hem niet veel belasten . Darnaast was ik ik was op beetje "OP" aan rakenen gedemotiveerd door "Te veel" werk.

Dus nu ben ik weer aan opladen, genieten en denken over groeimogelijkheden.

Heb mezelf ingeroosterd : de eene  week 4 dagen werken en week daarop 5. Dus om en om 4/5.

Heb ook stagaires uit de Optiek school  , dus genoeg aanvulling om de winkel Runnend te houden terwijl ik met scruut een koud beertje doe op terras lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT