Integriteit database forum

Started by Nahpets, November 1, 2013, 14:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nahpets

#25
Frank, ik ben je even kwijt. Olie op het vuur gooien??

Als Antoine zijn lid zijn opzegt, hoe moet ik dat weten? Ik zie alleen dat hij een ban heeft. Verder lijkt het mij dat als iemand met dit forum stopt dat hij gewoon geen mogelijkheid meer heeft om aan te loggen. Er verdwijnen geen topics of zo.

Vandaar mijn vraag/opmerking of er iets mis is met het forum.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

J.A.F._Doorhof

Jij gooit geen olie op het vuur :D
Ik doelde op de post van Alexander, vandaar dat het ontaarde in een ander topic dan alleen technisch.

Iedereen mag gewoon een vraag stellen natuurlijk dat is geen probleem maar ik had het netjes gevonden als het gewoon bij die vraag was gebleven maar sommige mensen vinden het gewoon nodig om toch weer even te "stangen" op zo een topic en dat vind ik gewoon jammer.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

alexander2


AbZ

Het is mijn zaak niet maar aangezien hij meestal snel weer bijtrekt is het misschien handiger om zo'n verzoek pas met enige vertraging in te willigen?  Hij kan zich soms iets teveel opwinden maar komt hier toch graag, al is het maar om wat tegengas te krijgen.  Verder heeft ie ook niet veel aanspraak denk ik.  Afgezien van de fixaties zit er trouwens ook wel eens wat inhoudelijks bij.

Raphie

Antoine is geen nare jongen, beetje hardvochtig en hart op de tong, maar ook gepassioneerd hobbyist die compromisloos de uithoeken van de hobby verkent.
JBL PRX Power!

Perfectionist

#30
Antoine heeft herhaaldelijk gevraagd zijn account te verwijderen. In een eerder stadium hebben wij hem overtuigd dit nog niet te doen. Nu werd het verzoek herhaaldelijk aan mij gedaan en na overleg binnen het admin team hebben we zijn verzoek ingewilligd.

Ledem hebben nou eenmaal de mogelijkheid dit te vragen, waarbij we altijd zeggen krijg je er geen SPIJT van, maar als een verzoek herhaaldelijk wordt gevraagd dan, na consensus binnen admin team, wordt het gerealiseerd.

Een beter forum begint bij jezelf.

alexander2


Martijn M

Jammer dat Antoine zijn account heeft opgezegd. Eigenlijk had ik nog contact met hem op willen nemen, dat kan nu niet meer. Maar iets zegt me dat hij dit topic leest.  Zo ja, stuur je me een email, Antoine? Het emailadres is mijn voornaam at synergyacoustics.nl.
Dutch & Dutch

chansig

Tuurlijk leest Antoine mee...gedoetje allemaal weer hoor. Goed weekend allemaal.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Quote from: chansig on November  1, 2013, 19:37:31
Tuurlijk leest Antoine mee...gedoetje allemaal weer hoor. Goed weekend allemaal.

Gr Hans
Diva gedrag bedoel je?!?
JBL PRX Power!

chansig

Nee....gewoon alles bij elkaar.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ejorne

Volgens mij is het duidelijk, forum is niet stuk. Slotje...


:threadclosed:

morca

Quote from: J.A.F._Doorhof on November  1, 2013, 17:47:38
@morca,
Ik had gisteren ook wat problemen met het forum, maar met nog een paar sites.
De database is gewoon in tact, maak je geen zorgen.
We hebben alleen op verzoek van een lid zijn account omgezet wat ik nogmaals heel jammer vind.
Dat dacht ik ook al, ;)

en dat is idd jammer.......

VlisChris

Quote from: Ejorne on November  1, 2013, 20:14:01
Volgens mij is het duidelijk, forum is niet stuk. Slotje...


:threadclosed:

Enige juiste conclussie inderdaad.
Er is antwoord op de vraag en ik voorzie dat dit wel eens kan uitmonden in een flame topic.

En omdat ik iedereen een prettig weekend wens lijkt dat me geen goed begin van het weekend ;)
Slotje dus.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.