Fringe

Started by KillerbeeNL, September 7, 2014, 17:03:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KillerbeeNL

Iemand alle seizoenen van Fringe gezien?

Ben net klaar met seizoen 5.
Ik ga deze serie missen dus vind hem geweldig.
Af en toe een aflevering waarvan je denkt....mwhhaaa...maar voor de rest vond ik hem als Scène Fiction fan geweldig.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

modde239

Quote from: KillerbeeNL on September  7, 2014, 17:03:32
Iemand alle seizoenen van Fringe gezien?

Ben net klaar met seizoen 5.
Ik ga deze serie missen dus vind hem geweldig.
Af en toe een aflevering waarvan je denkt....mwhhaaa...maar voor de rest vond ik hem als Scène Fiction fan geweldig.

+1

Hans47

ik heb ze allemaal gezien en vond het als geheel mooi met een mooi gesloten eind, dus gewoon goed gemaakt en uitgevoerd

Xstream

Ergens begin S3 afgehaakt. Nadat ik al 3x eerder was afgehaakt en 't toch maar weer probeerde.
Hoewel ik best een Sci-fi fan ben (BSG, FireFly, Dr. Who, X-files e.d.) kwam ik hier maar moeilijk in. Voornamelijk door al dat geneuzel zonder logisch onderbouwing en pure suggestie en dan toch proberen alles zo serieus te houden maakte het bij vlagen bijna lachwekkend. Acteerwerk (met name Olivia) vond ik ook droevig. Bij S3 was er zoveel onzin op elkaar gestapeld dat ik afhaakte.

Al zaten er wel een paar leuke afl. bij, maar niet genoeg om geboeid te blijven. Lang niet zo goed als X-Files waar 't me enigszins aan deed denken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239

Quote from: Xstream on September  7, 2014, 20:48:00
Lang niet zo goed als X-Files waar 't me enigszins aan deed denken.

The X-Files staat voor mij op eenzame hoogte.....waarschijnlijk te zien aan mijn avatar..... :worship:

KillerbeeNL

Quote from: Xstream on September  7, 2014, 20:48:00
Ergens begin S3 afgehaakt. Nadat ik al 3x eerder was afgehaakt en 't toch maar weer probeerde.
Hoewel ik best een Sci-fi fan ben (BSG, FireFly, Dr. Who, X-files e.d.) kwam ik hier maar moeilijk in. Voornamelijk door al dat geneuzel zonder logisch onderbouwing en pure suggestie en dan toch proberen alles zo serieus te houden maakte het bij vlagen bijna lachwekkend. Acteerwerk (met name Olivia) vond ik ook droevig. Bij S3 was er zoveel onzin op elkaar gestapeld dat ik afhaakte.

Al zaten er wel een paar leuke afl. bij, maar niet genoeg om geboeid te blijven. Lang niet zo goed als X-Files waar 't me enigszins aan deed denken.

Ik snap je helemaal met S3 maar het ging soms een beetje op en neer en uiteindelijk word je na soms slechte aflevering(en) weer "gepakt" en wil je het liefst 4 afleveringen achter elkaar zien :D

Slecht acteer werk van Olivia ? je bedoeld de stoere van de andere zijde?

Voor de rest vond ik het acteerwerk best ok/goed
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

denoontje

begonnen en nu bezig met S02...hoop dat het niet te gek gaat worden...vaak bij series, begin goed maar dan rekken en rekken en wordt er veel te veel bijgehaald.

Raymond187

Zeer genoten van deze serie. Olivia vind ik wel eens irritant met d'r hoofd.

Goed einde ook  :worship:

Xstream

#8
Quote from: KillerbeeNL on September  7, 2014, 21:44:32
Ik snap je helemaal met S3 maar het ging soms een beetje op en neer en uiteindelijk word je na soms slechte aflevering(en) weer "gepakt" en wil je het liefst 4 afleveringen achter elkaar zien :D

Slecht acteer werk van Olivia ? je bedoeld de stoere van de andere zijde?

Voor de rest vond ik het acteerwerk best ok/goed
Olivia had idd 1 houding: de stoere chick - en zelfs dat deed ze imo niet goed :) Maar dat was 't ook wel. Ze kon niks anders en dat irriteerde me mateloos. Ze overtuigde me gewoon niet. Zal m'n type ook niet zijn dan denk.
Ook haar baas, die gast uit The Wire (over top series gesproken :D), speelde weer hetzelfde als al z'n rollen, maar dan minder overtuigend.

Peter en de professor waren verder wel ok.

Maargoed, soms heb je gewoon van die series die je niet pakken, of andersom, series waarvan je weet dat ze niet goed zijn, maar je toch leuk vind.
Al redeneer ik films / series hier doorgaans wat anders dan de meesten hier is wel gebleken.
Zo heb ik geen moeite met slechte films/series als ze het met een korreltje zout nemen. Maar als ze 't zo serieus doen (zoals dus Fringe) en dat vervolgens alleen maar onzin uitkramen, dan gaan de haren overeind :D Dr. Who bijv, daar mankeert ook van alles aan, maar die proberen er dan ook niks serieus van te maken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Juist het absurde van doctor Who maakt het leuk. De "sonic screwdriver" :)

Fringe vond ik erg leuk. Werd steeds beter. In het begin (S1) is het meer een CSI "who dunnit" verhaal en dat boeit mij niet zo. Maar
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
dan ben ik er wel voor te porren.

Olivia vond ik prima te genieten. Zal mijn type wel zijn dan ;)