Gravity 2013

Started by skank1, May 11, 2013, 07:27:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mordante

Quote from: squeek on November  5, 2013, 21:49:25
Wat bedoel je met te strak getrokken?

Dat ze plastische chirurgie heeft ondergaan.

W.Otter

als die Sandra in bed ook zo raar hijgt... :unsure:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Lightspeed

Quote from: Mordante on November  7, 2013, 08:45:34
QuoteWat bedoel je met te strak getrokken?
Dat ze plastische chirurgie heeft ondergaan.
Nah joh, dat was gewoon van de schrik.   :D

Ik heb deze spectaculaire film nog niet in de bios bekeken.
Heb wèl het onderstaande bezocht......
Een inspirerende reis door de wereld van ruimte en ruimtevaart: dat is de tentoonstelling 
NASA - A Human Adventure   :thumbs-up:
http://www.ahumanadventure.nl/tentoonstelling
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

bvermeulen


THX-UltraII

Dit moet echt DE d-box experience worden zodra hij op Blu-Ray uitkomt verwacht ik

bmateijsen

Quote from: THX-ultraII on November 25, 2013, 16:54:29
Dit moet echt DE d-box experience worden zodra hij op Blu-Ray uitkomt verwacht ik

Wordt echt heel gaaf!

clicquot

Ik dacht, 't zal weer overroepen zijn, maar toch, ferm filmke! Het is te beklagen dat wij hier geen Imax meer hebben, want zoiets op een torenhoog scherm geprojecteerd, moet kicken zijn  O0
Het is ook de eerste keer dat ik van een 3D film vol kan genieten. Meestal volgen mijn ogen niet snel genoeg, met een ver en bijziend oog is dat tricky blijkbaar, met als gevolg dat ik de volledige prent niet scherp zie. Wordt de techniek beter of ligt het aan de minder snelle beelden, ik weet het niet, maar deze was toppie.
Bullocks blote billen in 3D: geen problemen met focus deze keer  :smile:
De muziek werd gecomponeerd door Steven Price. Veel van die man heb ik nog niet gehoord, maar hier zitten wel een paar stukken in die aardig scoren in het concept van de film.

squeek

Quote from: clicquot on December 11, 2013, 16:24:45
Ik dacht, 't zal weer overroepen zijn, maar toch, ferm filmke! Het is te beklagen dat wij hier geen Imax meer hebben, want zoiets op een torenhoog scherm geprojecteerd, moet kicken zijn  O0
Het is ook de eerste keer dat ik van een 3D film vol kan genieten. Meestal volgen mijn ogen niet snel genoeg, met een ver en bijziend oog is dat tricky blijkbaar, met als gevolg dat ik de volledige prent niet scherp zie. Wordt de techniek beter of ligt het aan de minder snelle beelden, ik weet het niet, maar deze was toppie.
Bullocks blote billen in 3D: geen problemen met focus deze keer  :smile:
De muziek werd gecomponeerd door Steven Price. Veel van die man heb ik nog niet gehoord, maar hier zitten wel een paar stukken in die aardig scoren in het concept van de film.

De soundtrack was best wel goed meen ik me te herinneren, uiteindelijk moet die instaan voor een heel groot deel van het geluid in deze film. Ik kende hem niet maar ga zijn toekomstig werk zeker in de gaten houden.

Grappig, ik heb zelf een ver en bijziend oog maar heb geen last van bovengenoemde.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

clicquot

Quote from: squeek on December 11, 2013, 17:50:38
Grappig, ik heb zelf een ver en bijziend oog maar heb geen last van bovengenoemde.

Ken de technische achtergrond niet maar ik in 3D kan ik dus meestal niet 100% focussen op een heeld beeld. Enkel maar delen van het beeld, vergelijk het met het inzoemen op iets in een groter kader, de rest wordt dus wazig en totaal niet scherp. Ondertitels bv zijn wazig, tenzij ik er op focus, maar dan is de rest van het beeld wazig. Heb dat dus ooit eens gevraagd aan de oogarts en die gaf de oorzaak aan mijn 2 verschillende ogen, dus geloof ik die mens maar he ;-)
In deze prent had ik dat bijna niet, het was goed te pruimen...vandaar. Dunnow why...

squeek

Quote from: clicquot on December 11, 2013, 17:56:46
Ken de technische achtergrond niet maar ik in 3D kan ik dus meestal niet 100% focussen op een heeld beeld. Enkel maar delen van het beeld, vergelijk het met het inzoemen op iets in een groter kader, de rest wordt dus wazig en totaal niet scherp. Ondertitels bv zijn wazig, tenzij ik er op focus, maar dan is de rest van het beeld wazig. Heb dat dus ooit eens gevraagd aan de oogarts en die gaf de oorzaak aan mijn 2 verschillende ogen, dus geloof ik die mens maar he ;-)
In deze prent had ik dat bijna niet, het was goed te pruimen...vandaar. Dunnow why...

Sterk dat je toch blijft proberen 3D films te zien.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Mordante

Quote from: clicquot on December 11, 2013, 16:24:45
Ik dacht, 't zal weer overroepen zijn, maar toch, ferm filmke! Het is te beklagen dat wij hier geen Imax meer hebben, want zoiets op een torenhoog scherm geprojecteerd, moet kicken zijn  O0
Het is ook de eerste keer dat ik van een 3D film vol kan genieten. Meestal volgen mijn ogen niet snel genoeg, met een ver en bijziend oog is dat tricky blijkbaar, met als gevolg dat ik de volledige prent niet scherp zie. Wordt de techniek beter of ligt het aan de minder snelle beelden, ik weet het niet, maar deze was toppie.
Bullocks blote billen in 3D: geen problemen met focus deze keer  :smile:
De muziek werd gecomponeerd door Steven Price. Veel van die man heb ik nog niet gehoord, maar hier zitten wel een paar stukken in die aardig scoren in het concept van de film.

Er is ook een deel klassieke muziek gebruikt in de film, namelijk Spiegel im Spiegel van Arvo Pärt.

WilcoL

Quote from: Mordante on December 14, 2013, 23:16:58
Er is ook een deel klassieke muziek gebruikt in de film, namelijk Spiegel im Spiegel van Arvo Pärt.

En ook wat slechte Country... :xmas: :xmas:
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

SB MARANTZ

Deze gisteren gekeken............goede film.
Marantz tube gear.

Klipsch RF-7 modified by SB Marantz
classicmarantz@gmail.com

The Foundation

gisteren gekeken ,
had grote verwachting van de film
echter als je goed kijkt , merk je dat het een saaie film is
moest denken aan de 3uur die ik ooit verspild heb in mijn leven toen ik naar cast away keek.
Same shit , different place
^^

skank1

Quote from: The Foundation on December 19, 2013, 16:53:14
gisteren gekeken ,
had grote verwachting van de film
echter als je goed kijkt , merk je dat het een saaie film is
moest denken aan de 3uur die ik ooit verspild heb in mijn leven toen ik naar cast away keek.
Same shit , different place
^^

Sorry hoor maar als je zo erover denkt , kan je van elke film zeggen dat het uren zijn die je verspild in je leven.. Ga dan iets anders doen.

Mensen kunnen toch overdrijven...
Cast away was trouwens een topfilm.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VlisChris

Cast Away vond JIJ een topfilm. Gelukkig kunnen, en zullen, mensen wel eens verschillende meningen hebben.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Gravity nog niet op bluray uit is. Maar ik wacht geduldig. Ben benieuwd. De verhalen zijn veelbelovend genoeg om te willen wachten op een HQ bestand.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skank1

Quote from: Christiaan S on December 19, 2013, 21:08:05
Cast Away vond JIJ een topfilm. Gelukkig kunnen, en zullen, mensen wel eens verschillende meningen hebben.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Gravity nog niet op bluray uit is. Maar ik wacht geduldig. Ben benieuwd. De verhalen zijn veelbelovend genoeg om te willen wachten op een HQ bestand.

Uiteraard maar om nu te zeggen datje tijd v je leven weggesmeten hebt bij een slechte film.. :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Xstream

Quote from: The Foundation on December 19, 2013, 16:53:14
gisteren gekeken ,
had grote verwachting van de film
echter als je goed kijkt , merk je dat het een saaie film is
moest denken aan de 3uur die ik ooit verspild heb in mijn leven toen ik naar cast away keek.
Same shit , different place
^^
Dit is een film voor iMax in 3D. Dan is de beleving groots en best indrukwekkend gebracht.
Als ik 'm nu op BR zou kijken zou ik er ook geen zak aan vinden, want een boeiend verhaal is er niet echt, meer een gebeurtenis.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

The Foundation

Quote from: skank1 on December 19, 2013, 21:59:06
Uiteraard maar om nu te zeggen datje tijd v je leven weggesmeten hebt bij een slechte film.. :)

idd gelukkig zat ik 3h naast mijn schat , dus al bij al , een rendement van 50% tijdens de 3uur gravity

denoontje

Quote from: The Foundation on December 19, 2013, 16:53:14
gisteren gekeken ,
had grote verwachting van de film
echter als je goed kijkt , merk je dat het een saaie film is
moest denken aan de 3uur die ik ooit verspild heb in mijn leven toen ik naar cast away keek.
Same shit , different place
^^

Moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben

Lucky.L

Gisteren gekeken,vond hEt echt een goede film.
En dit was na avatar voor mij de eerste keer dat ik het 3D echt een toevoeging vond.

Mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

skank1

BD50 in 3d met nl subs nog steeds :(
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

lestat1234

Ik heb hem ook gisteren gezien.
En moet zeggen ... ik begrijp de hype niet.
Begrijp me niet verkeerd de film was ok.
Beelden waren mooi, soundtrack fun, maar het totaal beeld was saaiig.
Er gebeurd eigenlijk vrij weinig en wat er gebeurd, word tot drie keer herhaald (
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
)
Het was geen slechte film, maar ook niet een die je gezien moet hebben.

En even voor de duidelijk buried, waar ook niets in gebeurd vond ik veel beter qua storyline.
Het trok je mee in het verhaal.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Raymond187

Beelden zijn geweldig. Verder de film vond ik ook matig. En dat 3D  :-X :-X :-X in de bios als er dingen te snel bewogen werdt het gewoon wat wazig  :-X :-X

mimic

Ik vond hem best leuk, niet meer dan dat.

Ik weet wel weer dat ik Sandra niet bepaald mijn smaak is ofzo. Ik stoor me aan haar, geen idee waarom.
KEF LS50W - Velodyne DD12