Waar vind ik de optie 'negeer topic'?

Started by LuPo, February 2, 2013, 10:36:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LuPo

Ik wil graag een paar topics niet meer in mijn lijst van 'toon nieuwe reacties op jouw berichten'. Dit kan door gebruik te maken van de functie 'negeer topic'. Ik kan echter niet vinden waar dit staat.

Zo ziet mijn lijst 'Toon nieuwe reacties op jouw berichten' eruit:


mijkie

deze ga ik ff volgen....heb er ook een paar
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

morca


In je inbox van jouw eigen email staan 2 linken,1 om te lezen en 1 om je af te melden voor meldingen.
Klik op die onderste ,dan kom je op het forum op de vraag,wil je je echt afmelden voor dit topic,klik ja.
Daarna word je doorgelinkt naar het topic waar je je voor afgemeld hebt.
Klik dit gewoon weg met sluiten/kruisje rechts bovenin,en klaar


Ik bedoel in me inbox van me eigen Email adres,niet op het forum.
Ik krijg notificatie in mijn eigen emailbox,dus niet die van het forum.
In die notificatie staat de optie afmelden voor dit topic

LuPo

Quote from: morca on February  2, 2013, 10:56:46
In je inbox van jouw eigen email staan 2 linken,1 om te lezen en 1 om je af te melden voor meldingen.
Klik op die onderste ,dan kom je op het forum op de vraag,wil je je echt afmelden voor dit topic,klik ja.
Daarna word je doorgelinkt naar het topic waar je je voor afgemeld hebt.
Klik dit gewoon weg met sluiten/kruisje rechts bovenin,en klaar


Ik bedoel in me inbox van me eigen Email adres,niet op het forum.
Ik krijg notificatie in mijn eigen emailbox,dus niet die van het forum.
In die notificatie staat de optie afmelden voor dit topic

Ik krijg geen e-mails met notificaties over topics. Dus afmelden voor notificaties per e-mail is niet aan de orde. ;)

W.Otter

dat; waar denk je het eerst aan-topic heb ik ook grote spijt van dat ik daar ooit eens iets heb gepost  ;D
idd iets voor de moderators om daar iets voor uit te vinden
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

morca

Quote from: LuPo on February  2, 2013, 12:18:18
Ik krijg geen e-mails met notificaties over topics. Dus afmelden voor notificaties per e-mail is niet aan de orde. ;)
Dan moet je dat aanzetten,dan komt die link in je echte email inbox en heb je hem zo gevonden .
Lijkt me niet echt een probleem,of je moet geen Email hebben,maar dat moet wel anders kon je je hier ook niet inschrijven  ;)

Als het zo is dat je het uitzet en dan er niet bij kan,zou ik zeggen zet het even aan ipv de mod,s weer een boel werk te bezorgen.
Niet verkeerd opvatten,maar ik geef je de oplossing,je hebt zelf een setting verkeerd staan om daarbij te kunnen.
Dat kan je toch ook zo zelf even oplossen door bovenstaande

negotiata

- To be or not to be, thats the question -

Jeroen de Waal

Als je naar je ongelezen berichten gaat kan je topics aanvinken en vervolgens rechtsbovenin/rechtsonderin op "negeer topics" klikken.
Momenteel kan je 20 topics negeren. Mogelijk verhogen we dit nog in de toekomst maar ik moet nog verder monitoren in hoeverre dit van invloed is op de performance van het forum.

De genegeerde topics kan je terugvinden binnen je profiel onder het kopje "opties negeer topics".


Jeroen.

LuPo

#8
Quote from: Jeroen de Waal on February  2, 2013, 14:01:22
Als je naar je ongelezen berichten gaat kan je topics aanvinken en vervolgens rechtsbovenin/rechtsonderin op "negeer topics" klikken.

Bij mij staat dat er niet bij (zie mijn screenshot). En zo te lezen bij meer users. Toch zijn er ook users die het wel kunnen want HTip schreef al dat hij een heel ander 'ongelezen berichten-overzicht' heeft. Bij mij staat boven/onder alleen 'markeer alle berichten als gelezen' (wederom zie screenshot).

QuoteMomenteel kan je 20 topics negeren. Mogelijk verhogen we dit nog in de toekomst maar ik moet nog verder monitoren in hoeverre dit van invloed is op de performance van het forum.
De genegeerde topics kan je terugvinden binnen je profiel onder het kopje "opties negeer topics".

Onder m'n profiel kan ik dat opties negeer topics wel vinden. Alleen daar kan ik ook niets toevoegen. Zeer frustrerend. :P

edit: ik ben trouwens wel benieuwd naar een screenshot hoe dat er uit ziet.

Jeroen de Waal

Heb de rechten aangepast.
Zou nu wel zichtbaar moeten zijn.


Jeroen.

mijkie

Quote from: Jeroen de Waal on February  2, 2013, 15:00:00
Heb de rechten aangepast.
Zou nu wel zichtbaar moeten zijn.


Jeroen.

bij mij nog niet ......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

LuPo

Hier ook nog hetzelfde. Misschien moet ik wat instellen in mijn Profiel?

Jeroen de Waal

Nee ik moet er nog even verder naar kijken, zit iets niet goed.


Jeroen.

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Jeroen de Waal


LuPo

#15
Quote from: Jeroen de Waal on February  2, 2013, 19:19:26
Mijkie zie/kan je het nu wel?


Jeroen.

Ik denk dat hij bedoelt dat het fijn is dat je er naar kijkt. Ook dank names mij voor het uitzoeken/meedenken. ;)

mijkie

#16
Quote from: Jeroen de Waal on February  2, 2013, 19:19:26
Mijkie zie/kan je het nu wel?


Jeroen.

ja, heb nu de knop "negeer topic" in beeld!!!! toppie

de "racistische" vergissing gecorrigeerd.......
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

LuPo

Quote from: mijkie on February  2, 2013, 19:35:52
ja, heb nu de knop "neger topic" in beeld!!!! toppie

Neger topic lijkt me een beetje racistisch. :P

Jeroen de Waal

Om de optie te activeren ga je naar je profiel --> Lay-out voorkeuren.
En selecteer rechts bij "Toon 'snel modereren' als" de optie checkboxen, en bevestig met de knop "verander profiel" rechtsonderin.

Dit heb ik bij jou al gedaan Mijkie, vandaar dat je het ook ziet.


Jeroen.

LuPo

#19
Quote from: Jeroen de Waal on February  2, 2013, 19:42:25
Om de optie te activeren ga je naar je profiel --> Lay-out voorkeuren.
En selecteer rechts bij "Toon 'snel modereren' als" de optie checkboxen, en bevestig met de knop "verander profiel" rechtsonderin.

Dit heb ik bij jou al gedaan Mijkie, vandaar dat je het ook ziet.


Jeroen.

Super! Dit is dé oplossing! :worship: