Mitch's set - New definition of music :)

Started by Mitch--, October 3, 2012, 00:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

De progressie van Mitch gevisualiseerd......

Mitch--

#101
Quote from: twani on January 23, 2013, 21:55:31
De progressie van Mitch gevisualiseerd......


yeahhh  :clapping: looks good right ?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

"U can`t Touch this"      tutududu tududu dududu  "Hammertime"  :D


http://www.youtube.com/watch?v=otCpCn0l4Wo

W.Otter

mitch, waar blijven mijn klemmetjes voor het stekkerblok?;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

gruiter

Leuk verhaal. Ik speel zelf ook met SBT en losse DAC en mis ook een stukje betrokkenheid die ik wel met vinyl ervaar. Begrijp ik goed dat je de interne DAC van de Sneaky gebruikt en heb je bijv. ook eens geprobeerd om de Sneaky digitaal aan te sluiten op je DAC?

Groeten,
Gerald

Mitch--

Quote from: gruiter on February 26, 2013, 10:24:00
Leuk verhaal. Ik speel zelf ook met SBT en losse DAC en mis ook een stukje betrokkenheid die ik wel met vinyl ervaar. Begrijp ik goed dat je de interne DAC van de Sneaky gebruikt en heb je bijv. ook eens geprobeerd om de Sneaky digitaal aan te sluiten op je DAC?

Groeten,
Gerald

ha gerald,

oo ik voel daar een upgrade virusje aankomen ;)
Ik gebruik inderdaad gewoon de complete sneaky (ex de versterker) als geïntegreerde stream oplossing, klonk bij mij perfect en beter dan met de dac, heb dat wel even geprobeerd maar toch maakte de sneaky zelf meer muziek, keep it simple is inmiddels mijn insteek ook geworden.
Dus vereenvoudiging was bij mij de sleutel, kan natuurlijk beter (denk aan linn majik bijvoorbeeld) maar daarvoor moet je wel verder in de buidel tasten.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

gruiter

Hoi Mitch,

Ik ben in elk geval erg nieuwsgierig hoe dit in mijn setup zal uitpakken. Dus wie weet ...

Groeten,
Gerald

Mitch--

Quote from: gruiter on February 27, 2013, 15:19:12
Hoi Mitch,

Ik ben in elk geval erg nieuwsgierig hoe dit in mijn setup zal uitpakken. Dus wie weet ...

Groeten,
Gerald

altijd leuk om te proberen natuurlijk! wat voor dac zou je mogelijk gebruiken?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Zomaar als de tijd er ineens rijp voor is, heeft het upgrade virus weer toegeslagen! De Primare en de Sneaky gaan na hun zeer trouwe dienst het veld ruimen! De kans deed zich voor om een Linn Majik DSM aan te schaffen! Deze stond al even op het verlanglijstje maar vanavond heb ik hem opgehaald:)

Nu net binnen klinkt het heerlijk! Updates volgen later!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

R


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


denoontje

Feli...weer iemand die primare inruilt voor linn...
Primare is fijn, maar linn toch verfijnder.....

vanzomereng

Quote from: denoontje on May 14, 2013, 21:26:09
Feli...weer iemand die primare inruilt voor linn...
Primare is fijn, maar linn toch verfijnder.....

Wel een beetje sneu voor Primare  :(...  zeer fraai spul

maar LINN is ook beregoed

veel plezier ermee Mitch
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Mitch--

#115
Quote from: VANZOMERENG on May 14, 2013, 21:47:23
Wel een beetje sneu voor Primare  :(...  zeer fraai spul

maar LINN is ook beregoed

veel plezier ermee Mitch

absoluut waar! Primare is waanzinnig, is meer een smaak kwestie geworden, niet een kwestie van minder goed en beter, beide merken en apparaten zijn zeer solide en goed gebouwd! Ieder zo zn ding :)

(nog geen switch van Marantz naar Primare ?? ;) )
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Nu de Majik een week bij mij staat te spelen ben ik zeer onder de indruk van de kwaliteiten van deze machine. Hij lijkt nog meer controle te hebben over mijn speakers dan mijn vorige Primare, en de muzikaliteit is er voor mij ver op vooruit gegaan, de match met de speakers lijkt beter geworden en het totale plaatje klinkt meer als een eenheid. Relaxed en minder analytisch en puntig dan de Primare, het geluidsbeeld is ook ruimer en groter geworden, je hoort de speakers niet meer.

Moet ook zeggen dat de all-inn kwa bedieningsgemak en eenvoudigheid mij heeft gepakt, ik was het geneuzel met een kabeltje hier en daar toch wel zat omdat je niet meer naar muziek aan het luisteren bent maar naar eigenschappen van de verschillende ketens in je set. Het overstappen op een enkel apparaat maakt hierin veel goed, er is nou eenmaal minder ruimte om te 'rommelen', en de Linn maakt dit op muziekaal gebied meer dan goed, het enige wat er weer klinkt is muziek en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

Quote from: Mitch-- on May 21, 2013, 14:49:52
Nu de Majik een week bij mij staat te spelen ben ik zeer onder de indruk van de kwaliteiten van deze machine. Hij lijkt nog meer controle te hebben over mijn speakers dan mijn vorige Primare, en de muzikaliteit is er voor mij ver op vooruit gegaan, de match met de speakers lijkt beter geworden en het totale plaatje klinkt meer als een eenheid. Relaxed en minder analytisch en puntig dan de Primare, het geluidsbeeld is ook ruimer en groter geworden, je hoort de speakers niet meer.

Moet ook zeggen dat de all-inn kwa bedieningsgemak en eenvoudigheid mij heeft gepakt, ik was het geneuzel met een kabeltje hier en daar toch wel zat omdat je niet meer naar muziek aan het luisteren bent maar naar eigenschappen van de verschillende ketens in je set. Het overstappen op een enkel apparaat maakt hierin veel goed, er is nou eenmaal minder ruimte om te 'rommelen', en de Linn maakt dit op muziekaal gebied meer dan goed, het enige wat er weer klinkt is muziek en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.


top!

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Quote from: Mitch-- on May 21, 2013, 14:49:52
Nu de Majik een week bij mij staat te spelen ben ik zeer onder de indruk van de kwaliteiten van deze machine. Hij lijkt nog meer controle te hebben over mijn speakers dan mijn vorige Primare, en de muzikaliteit is er voor mij ver op vooruit gegaan, de match met de speakers lijkt beter geworden en het totale plaatje klinkt meer als een eenheid. Relaxed en minder analytisch en puntig dan de Primare, het geluidsbeeld is ook ruimer en groter geworden, je hoort de speakers niet meer.

Moet ook zeggen dat de all-inn kwa bedieningsgemak en eenvoudigheid mij heeft gepakt, ik was het geneuzel met een kabeltje hier en daar toch wel zat omdat je niet meer naar muziek aan het luisteren bent maar naar eigenschappen van de verschillende ketens in je set. Het overstappen op een enkel apparaat maakt hierin veel goed, er is nou eenmaal minder ruimte om te 'rommelen', en de Linn maakt dit op muziekaal gebied meer dan goed, het enige wat er weer klinkt is muziek en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
Linn is cool, ik begrijp je helemaal...... ;)

Mitch--

Quote from: twani on May 23, 2013, 21:06:02
Linn is cool, ik begrijp je helemaal...... ;)

hehe het is wel een aardige lofzang he ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

advr

Quote from: Mitch-- on May 24, 2013, 13:54:11
hehe het is wel een aardige lofzang he ;)

Het klinkt ook gewoon lekker en die DAC is gewoon super goed... :hehe: :hehe: :music:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Mitch--

#122
inmiddels even orde op zaken in de openingspost! nieuwe foto toegevoegd, en er is een draaitafel, Pro-Ject Debut II, aan de familie toegevoegd, deze stond nog op zolder te verstoffen, erg zonde! Omdat er in de Linn een MM versterker zit, en ik toevallig een MM element heb meteen maar aangesloten en zo kan ik ook nog wat genieten van old skool vinyl!:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

garmtz

Quote from: Mitch-- on June 13, 2013, 16:32:59
inmiddels even orde op zaken in de openingspost! nieuwe foto toegevoegd, en er is een draaitafel, Pro-Ject Debut II, aan de familie toegevoegd, deze stond nog op zolder te verstoven, erg zonde! Omdat er in de Linn een MM versterker zit, en ik toevallig een MM element heb meteen maar aangesloten en zo kan ik ook nog wat genieten van old skool vinyl!:)


Goed bezig! En die phonotrap is niet misselijk!

Bas Akkerman

Quote from: Mitch-- on June 13, 2013, 16:32:59
inmiddels even orde op zaken in de openingspost! nieuwe foto toegevoegd, en er is een draaitafel, Pro-Ject Debut II, aan de familie toegevoegd, deze stond nog op zolder te verstoven, erg zonde! Omdat er in de Linn een MM versterker zit, en ik toevallig een MM element heb meteen maar aangesloten en zo kan ik ook nog wat genieten van old skool vinyl!:)
Ziet er goed uit! Had ik maar een zolder vol vergeten draaitafels. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten