Blue-Eyes: ik stop met modereren van dit forum

Started by blue-eyes, August 16, 2012, 20:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fugazi_2009

Quote from: chansig on August 22, 2012, 09:10:44

Ach het eea zal ook wel afhangen hoe de ander weer reageert op mijn advies of reactie.


Puur advies of reactie zal niet zo'n probleem zijn lijkt me. Wat ik wel vaak zie is dat mensen hun advies wel als erg bindend zien.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

J.A.F._Doorhof

En dit is waar het misgaat bij de meeste mensen.
Het gaat niet erom dat je dingen niet mag zeggen maar in het verleden zijn er veel mensen die stellig in kabels investeerde weg gelopen omdat er geen ENKEL topic normaal over gevoerd kon worden zonder dat een kleine groep van mensen bij ELKE post wel een antwoord had.

Denk je in dat je op het EO forum in ELK topic gaat posten dat er geen god is en dat mensen gek zijn, ik denk dat je er snel af ligt dat irriteert mensen.

Nu is het met audio/video een gegeven dat er 2 groepen zijn die NAAST elkaar bestaan en dezelfde passie hebben. Om te voorkomen dat die elkaar naar het "leven" staan en de lol voor de ander bederven, en daarmee (vaak zonder het in de gaten te hebben) ook de lol voor zichzelf hebben we besloten om DAT ENE topic nu net iets anders aan te pakken.

Dat heeft niets met monddood proberen te maken te maken maar puur met een goede sfeer te creëren voor BEIDE partijen.
In het verleden zijn we bezoekers verloren die ZEER actief waren in het projector gedeelte en zelfbouw gedeelte met zeer goede adviezen maar die simpelweg vertrokken zijn omdat in hun eigen topics over home theater keer op keer (en dan spreek ik echt over pagina na pagina) ze gewoon belachelijk werden gemaakt omdat ze bezig waren met stroom oplossingen.

Dat willen we voorkomen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Wat ik wat langer zeg zegt Fugazi in het kort :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

knubbe

Zie dit topic nu pas..

Respect Eisse, voor je tijd als mod en voor je beslissing !
Goed dat je verder wel actief blijft :)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

chansig

Quote from: ArjanR1 on August 22, 2012, 09:15:33
Als jij netjes post dat jij geen verschillen waarneemt, is het toch oké? ;)

Lijkt mij ook wel het geval. Het staat denk ik ook los van het onderwerp.

Als iedereen zich wat minder aangesproken zou voelen door wat een ander schrijft (hoe kort de bocht soms ook)... Dan zou het al een stuk makkelijker maken. Als iemand mij een l%l vind...waarom zou ik me daar druk om moeten maken. Laat staan als iemand vind dat mijn set niet goed genoeg is om verschillen te laten horen. Ik laat wel weten dat het een kul argument is...

Mensen kunnen tegenwoordig weinig meer hebben.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Former member 78

Quote from: chansig on August 22, 2012, 09:38:59
(hoe kort de bocht soms ook)

Dát is het probleem, Hans.
Via het internet zie je geen gezicht, dus vatten mensen het helaas vaak verkeerd op.

Het is de toon die de muziek maakt ;)

chansig

Je bent verantwoordelijk voor je eigen reactie..... Nogmaals..als iemand me een niet zo aardig persoon noem heb ik toch verschillende keuze's. Terugschelden, reportje to the modje, sarcastisch reageren, lachen, niet reageren. Daar zal het mde afhangen van hoe het verders gaat.

Als een ieder die verantwoordelijk nu eens neemt ( dus je eigen) dan zal je zien...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sonic Circle

BE enorm bedankt voor de constructieve wijze waarop je je moderator / admin werk hebt gedaan. Respect.

NielsLu

Ik ben de laatste tijd niet zo'n actiever lezer (en ben ook niet zo'n actieve poster). Ik moest het even 2 keer lezen voordat ik door had dat jij stopt met modereren. Ik vind het erg jammer, al begrijp ik je beslissing heel goed. Ik vond jou reactie's altijd erg duidelijk en weloverwogen.

BE, bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren en veel lees plezier als "gewoon" lid van dit forum. Ik hoop dat je echt actief lid blijft!
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

blue-eyes

Nog even een bedankje voor de laatste reacties, ik zie ze nu pas (net terug van vakantie).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Quote from: Blue-Eyes on August 31, 2012, 18:50:28
Nog even een bedankje voor de laatste reacties, ik zie ze nu pas (net terug van vakantie).

Je staat nog gewoon in de lijst van de moderators : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=92408.0

It's not so easy to quit ;)

4 maanden vakantie :) wat zal jij het zwaar hebben als je weer aan de slag moet :)

VlisChris

Die lijst is sowieso niet echt up2date; we nemen allemaal het hele forum onder ons hoede.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


Erik van Voorst (in memoriam)

#163
Hoi jongen,

Bedankt voor je integere ingrijpen in het verleden.
Ik begrijp je gedachten en ben dezelfde persoonlijke mening toegedaan.

In mijn ogen is het heel simpel....als je van het eerste uur bent dan ken je dit forum heel anders.
Trefwoorden zijn dan: respect....geconcentreerde kennis...gezelligheid....vriendschap.
Helaas omdat dit forum ooit met kop en schouders boven ALLE forums uitstak groeide het uit tot een onbeheersbare kluwe (mijn persoonlijke mening) iedereen wilde hiervan wel lid worden.

Trefwoorden zijn nu: respectloos....verwaterende kennis...ongezellig...vijandigheid.

Ikzelf post zeer weinig omdat ik het forum meer en meer als een vergaarbak voor mijn fotootjes begin te ervaren......de "oude contacten" zijn er nagenoeg niet meer.... jammer.

Let op er is geen moderator ter wereld die hier verandering in kan brengen ook Frank niet (veel respect voor zijn geduld en vaak kwetsbare eerlijkheid) het forum is te groot en onoverzichtelijk geworden...daarin kan wildgroei heerlijk gedijen... :(

Het zal op een natuurlijke manier wel verder uitgroeien met een nieuwe lichting liefhebbers  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

blue-eyes

Dank Erik ;)

Je moet vooral blijven, geniet van de voor jou leuke dingen, doe ik ook. De rest geniet ik niet van, een ander wellicht wel. Prima toch?
Pak eruit wat leuk is, de rest laat ik voor wat het is.

We moeten het ons zelf niet moeilijk maken :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

jaco

BE goede beslissing, dat geeft je rust, eN ik spreek uit ervaring.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

Nu kan je weer de aandacht vestigen op de echte mensen in je leven ipv het type
iMens en iAdmin, dat de hersenen 24/7 op de eco-stand lijkt te hebben  :wacko:

Vooralsnog bedankt voor de vele uren die je in "de goede oude tijd" op dit forum als Admin
gestoken hebt. Jammer dat voortschrijdend inzicht altijd achteraf is ;)

Sow nu gaan we weer een filmpje pakken  ;D

eduard

#167
Welkom terug Spacebass, na 3 jaar weer terug?

blue-eyes

#168
Spacebass! ! ! ! ! ! !


Top man, goed je iig weer even te zien :)




Quote from: Spacebass on September 18, 2012, 23:35:29
Nu kan je weer de aandacht vestigen op de echte mensen in je leven ipv het type
iMens en iAdmin, dat de hersenen 24/7 op de eco-stand lijkt te hebben  :wacko:

Vooralsnog bedankt voor de vele uren die je in "de goede oude tijd" op dit forum als Admin
gestoken hebt. Jammer dat voortschrijdend inzicht altijd achteraf is ;)

Sow nu gaan we weer een filmpje pakken  ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: Spacebass on September 18, 2012, 23:35:29
Nu kan je weer de aandacht vestigen op de echte mensen in je leven ipv het type
iMens en iAdmin, dat de hersenen 24/7 op de eco-stand lijkt te hebben  :wacko:

Vooralsnog bedankt voor de vele uren die je in "de goede oude tijd" op dit forum als Admin
gestoken hebt. Jammer dat voortschrijdend inzicht altijd achteraf is ;)

Sow nu gaan we weer een filmpje pakken  ;D

Dit is echt wel heel tof!!
Ik denk dat BE zich erg vereerd voelt dat jij na die jaren een berichtje speciaal voor hem plaatst!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LittleNinja

Quote from: Peerless Monster on September 27, 2012, 08:51:29
Dit is echt wel heel tof!!
Ik denk dat BE zich erg vereerd voelt dat jij na die jaren een berichtje speciaal voor hem plaatst!

Of kom je terug nu BE stopt met modereren?? ;) :blink:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Willy de Woofer

#171
Quote
Vragen? Schiet maar raak.
Ik lees de mededeling nu pas.
Het is erg triest, goed dat je nu voor jezelf kiest.
Waarom zou je je gaan zitten ergeren tijdens vrijwilligerswerk?  >:D

Ik wist overigens niet dat je kon klagen over anderen. Niet dat ik dat zou willen, maar ik kijk er wel van op.

blue-eyes

Quote from: Willy de Woofer on September 27, 2012, 13:55:54
Ik lees de mededeling nu pas.
Het is erg triest, goed dat je nu voor jezelf kiest.
Waarom zou je je gaan zitten ergeren tijdens vrijwilligerswerk?  >:D

Ik wist overigens niet dat je kon klagen over anderen. Niet dat ik dat zou willen, maar ik kijk er wel van op.

Je moet eens weten hoe kleinzielig veel leden zijn.....
Ik heb daar gelukkig geen last meer van, erger me er ook niet meer aan. Ik maak me nu vooral druk om andere zaken ;)

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LeonArdusS

Quote from: Blue-Eyes on October  1, 2012, 19:34:31
Je moet eens weten hoe kleinzielig veel leden zijn.....
Ik heb daar gelukkig geen last meer van, erger me er ook niet meer aan. Ik maak me nu vooral druk om andere zaken ;)

Gelijk heb je, lekker genieten van de beamer, je muziek en deelname aan het forum.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Willy de Woofer

Quote from: Willy de Woofer on September 27, 2012, 13:55:54
Ik lees de mededeling nu pas.
Het is erg triest, goed dat je nu voor jezelf kiest.
Waarom zou je je gaan zitten ergeren tijdens vrijwilligerswerk?  >:D

Ik wist overigens niet dat je kon klagen over anderen. Niet dat ik dat zou willen, maar ik kijk er wel van op.
De afgelopen week heb ik gemerkt dat er een paar kleuters op het forum schrijven. Het kunnen m.i. geen volwassenen zijn.
Nogmaals bedankt voor je goede inzet.