Post hier je muziekinstallatie video's

Started by Kingpin, May 16, 2012, 13:08:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Elke video hetzelfde nummer ter vergelijking?

Ja
Nee

Martijnst1990

Prachtige set en dito nummer! Netjes ook dat je zelfs achter je rack geen kabels ziet. Is de hele cd van dit soort rustige muziek?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LeonArdusS

Quote from: Martijn90 on August 30, 2012, 21:20:23
Prachtige set en dito nummer! Netjes ook dat je zelfs achter je rack geen kabels ziet. Is de hele cd van dit soort rustige muziek?

Dank je Martijn, de kabels zitten in een speciale Alu goot, die is speciaal voor dit rack door Spectral ontwikkeld, belachelijk duur maar super functioneel. Alle interlinks en power kabels lopen erdoor en die zijn best dik.

De hele CD is van dit Genre, lekkere ontspan muziek.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Martijnst1990

Quote from: LeonArdusS on August 30, 2012, 21:30:55
Dank je Martijn, de kabels zitten in een speciale Alu goot, die is speciaal voor dit rack door Spectral ontwikkeld, belachelijk duur maar super functioneel. Alle interlinks en power kabels lopen erdoor en die zijn best dik.

De hele CD is van dit Genre, lekkere ontspan muziek.
Dat is wel lekker en netjes :) Als ik achter mijn rack kijk kan ik me maar moeilijk voorstellen dat al die kabels in een goot zouden passen :D En klinkt goed van de CD, zal hem morgen eens downloaden om te luisteren of ik het wat vind.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LeonArdusS

Quote from: Martijn90 on August 30, 2012, 22:05:35
Dat is wel lekker en netjes :) Als ik achter mijn rack kijk kan ik me maar moeilijk voorstellen dat al die kabels in een goot zouden passen :D En klinkt goed van de CD, zal hem morgen eens downloaden om te luisteren of ik het wat vind.

Dat dacht ik ook. Ik heb 7 kanalen die ik aanstuur en waar dus een interlink in zit, er lopen verder nog 3 toslinks doorheen en 3 stroomsnoeren en een analoge en coaxiale interlink voor mijn CD speler. Best veel dus :)
Het is wel een makkelijk systeem, per element heb je een losse afdekplaat die meer kunsstof wieltjes vast wordt geschroefd. Je kan dus goed zien of er niets knelt.

http://www.spectral.nl/custom/page/4157_attachment.pdf
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Martijnst1990

Quote from: LeonArdusS on August 30, 2012, 22:17:26
Dat dacht ik ook. Ik heb 7 kanalen die ik aanstuur en waar dus een interlink in zit, er lopen verder nog 3 toslinks doorheen en 3 stroomsnoeren en een analoge en coaxiale interlink voor mijn CD speler. Best veel dus :)
Het is wel een makkelijk systeem, per element heb je een losse afdekplaat die meer kunsstof wieltjes vast wordt geschroefd. Je kan dus goed zien of er niets knelt.

http://www.spectral.nl/custom/page/4157_attachment.pdf
Die foto's maken veel duidelijk, zo zie je inderdaad goed dat het een behoorlijk brede goot is. Maar inderdaad een iets ander prijs kaartje als ik voor mijn rack kwijt was en kwijt wilde ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LeonArdusS

Quote from: Martijn90 on August 30, 2012, 22:26:19
Die foto's maken veel duidelijk, zo zie je inderdaad goed dat het een behoorlijk brede goot is. Maar inderdaad een iets ander prijs kaartje als ik voor mijn rack kwijt was en kwijt wilde ;)

Jij hebt een onwijs mooie setup, jouw rack heb ik ook naar gekeken. ik had best wat goedkopers gewild maar de vrouw.....
Alle racks die ik liet zien vond ze niet mooi en deze wel. Ik heb hem trouwens voor een scherpe prijs kunnen kopen want €300 voor alleen de kabelgoot.....te zot voor woorden :)
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Mooie set Leon, en een goed filmpje ook!  :clapping:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

HTstephan

#83
Omdat ik het zo'n mooi nummer vond en ter vergelijking.



Geen echte high-end natuurlijk, maar ik ben er meer dan tevreden mee.
Alleen nog een sub als toevoeging.

gefilmd met gopro hd hero 2, met externe microfoon.
Fronts: Klipsch RP-160M
Sub: Klipsch R-12SW met QED performance interlink
Onkyo TX-NR509 receiver
QED silver anniversary XT kabels afgewerkt met banaanstekkers.

LeonArdusS

Quote from: HTstephan on September  6, 2012, 19:05:48
Omdat ik het zo'n mooi nummer vond en ter vergelijking.



Geen echte high-end natuurlijk, maar ik ben er meer dan tevreden mee.
Alleen nog een sub als toevoeging.

gefilmd met gopro hd hero 2, met externe microfoon.

Mooie setup, lekkere sound, kan goed horen dat je een betere mic heb gebruikt. Ik kan helaas alleen met mij iphone filmen op dit moment.
Gave surround speakers, nemen ff wat minder plek in dan de mijne..

Wie filmt zijn set ook met Justin Nozuka, leuk voor de kwaliteitsvergelijking!!!
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Martijnst1990

Quote from: LeonArdusS on September  6, 2012, 19:13:01
Mooie setup, lekkere sound, kan goed horen dat je een betere mic heb gebruikt. Ik kan helaas alleen met mij iphone filmen op dit moment.
Gave surround speakers, nemen ff wat minder plek in dan de mijne..

Wie filmt zijn set ook met Justin Nozuka, leuk voor de kwaliteitsvergelijking!!!
+1 erg mooi :)

Zou er graag een filmpje van maken, maar kan hem helaas niet vinden als download :( En wil een CD eerst horen voordat ik hem ga kopen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jumping Jack

Een filmpje van de set met de nieuwe Fact.8:

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

#90
Zoals in mijn eigen topic al gemeld: bij het opnemen van het laatste filmpje stonden de speakers uit fase!  :-[
Naim heeft de vreemde gewoonte om de speakeraansluitingen te spiegelen, (dus rood - zwart - zwart - rood) en dat was ik vorige week bij het veranderen van de banaanstekkers dus vergeten... Kun je nagaan hoe goed het nu klinkt  :D.
Ik ben een nieuw filmpje aan het uploaden en zal het zo meteen hier plaatsen samen met een uit-fase-filmpje met hetzelfde nummer...

Edit: hier vind je beide filmpjes terug: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110581.msg2256226#msg2256226
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

Quote from: Jumping Jack on September 10, 2012, 20:57:26
Zoals in mijn eigen topic al gemeld: bij het opnemen van het laatste filmpje stonden de speakers uit fase!  :-[
Naim heeft de vreemde gewoonte om de speakeraansluitingen te spiegelen, (dus rood - zwart - zwart - rood) en dat was ik vorige week bij het veranderen van de banaanstekkers dus vergeten... Kun je nagaan hoe goed het nu klinkt  :D.
Ik ben een nieuw filmpje aan het uploaden en zal het zo meteen hier plaatsen samen met een uit-fase-filmpje met hetzelfde nummer...

Edit: hier vind je beide filmpjes terug: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110581.msg2256226#msg2256226

Mijn 5 kanaals EV heeft dat ook daar staan front en surr naast elkaar + - - +. Heel verwarrend als je met moeite die kabels erin zit te proppen achter je rack.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Qlivian

Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Zou het niet iets betekenen als "what's the point?"?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LeonArdusS

 :baaa:
Laat hij zijn "point" dan maar eegens anders maken!
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Kingpin

Het album wat gespeeld wordt ken ik wel ...

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack