uitschrijven

Started by skank1, April 26, 2012, 11:26:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PuNkEnStEiN

Volgens mij is wat Fleetwood zegt, niet wat er bedoeld wordt in dit topic. Kan misschien één van de moderators een reactie geven zodat eindelijk duidelijk wordt of deze optie nu wel of niet geïmplementeerd is, zoals eerder beloofd?
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

skank1

het kan gewoon nog altijd niet  :hmmm:


ookal hebben ze beloofd van wel
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ejorne

Jongens, jongens... Even rustig wachten. In het topic, dat over de update naar forumsoftware 2.0 gaat, is te lezen dat Jeroen deze mogelijkheid nog in zijn actie lijstje heeft staan. Dus de functie is mogelijk in deze versie van de software maar het moet nog even worden ingesteld. Jeroen is er maar druk mee en doet een heleboel om ons het forum toegankelijk te houden. Laten we ook dankbaar proberen te zijn in plaats van alleen maar eisen te stellen...  :worship:

chansig

Quote from: skank1 on May 17, 2012, 09:22:47
het kan gewoon nog altijd niet  :hmmm:


ookal hebben ze beloofd van wel

Tjemig....ben jij 11 of zo ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ejorne


chansig

Nee...dat ben ik. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

PuNkEnStEiN

Quote from: Ejorne on May 17, 2012, 10:15:50Jongens, jongens... Even rustig wachten. ..... Laten we ook dankbaar proberen te zijn in plaats van alleen maar eisen te stellen...  :worship:
Ik stel helemaal geen eisen hoor, ik stel alleen maar vragen (of beter gezegd: één vraag). En het antwoord komt van iedereen, behalve van degenen aan wie ik het vraag. Mijn vraag heeft ook niets met ondank of ongeduld te maken. Maar wel een beetje opschieten graag! :laugh:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Jeroen de Waal

En de optie is toegevoegd en actief!

Heb er momenteel nog een limiet op staan van 10 topics die je kan negeren. Wil even evalueren wat de impact op de performance is.

Als je naar "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" gaat, dan kan je een vinkje achter een topic zetten en vervolgens op "negeer topics" klikken.
De topic(s) verdwijnen dan uit het overzicht.

Om de genegeerde topics te beheren ga je naar je profiel toe.
Daar heb je de optie "Opties negeer topics". Hier kan je topics weer verwijderen uit je negeerlijst.

Laat je bevindingen even weten!


Jeroen.

skank1

 :sleepy:
Quote from: PuNkEnStEiN on May 17, 2012, 11:22:40
Ik stel helemaal geen eisen hoor, ik stel alleen maar vragen (of beter gezegd: één vraag). En het antwoord komt van iedereen, behalve van degenen aan wie ik het vraag. Mijn vraag heeft ook niets met ondank of ongeduld te maken. Maar wel een beetje opschieten graag! :laugh:

+1
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 11:59:49
En de optie is toegevoegd en actief!

Heb er momenteel nog een limiet op staan van 10 topics die je kan negeren. Wil even evalueren wat de impact op de performance is.

Als je naar "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" gaat, dan kan je een vinkje achter een topic zetten en vervolgens op "negeer topics" klikken.
De topic(s) verdwijnen dan uit het overzicht.

Om de genegeerde topics te beheren ga je naar je profiel toe.
Daar heb je de optie "Opties negeer topics". Hier kan je topics weer verwijderen uit je negeerlijst.

Laat je bevindingen even weten!


Jeroen.
THx, Es' proberen
Max 10 topics negeren? Mm erg weinig, uiteraard om te testen, maar staat er ook een max op het te negeren topics? Anders vrees ik dat het niet echt "uitschrijven" is
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Ik zie het de aan te vinken hokje helaas niet
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Jeroen de Waal

Je kan op dit moment per gebruiker maximaal 10 topics negeren. Ik wil gewoon even de performance in de gaten houden gezien de modificatie om deze mogelijkheid te kunnen gebruiken behoorlijk ingrijpend is.

Gaat alles goed dan kunnen we het nog omhoog schroeven. Theoretisch kan het onbeperkt.


Jeroen.

Jeroen de Waal

Quote from: skank1 on May 17, 2012, 12:08:29
Ik zie het de aan te vinken hokje helaas niet

Kies binnen je profiel bij layoutvoorkeur bij "Toon 'snel modereren' als", checkboxen.


Jeroen.

PuNkEnStEiN

#38
[EDIT] Laat maar, er zat een olifant in m'n oog...  :blush:

't Is gelukt! Bedankt, Jeroen, gij zijt geweldig! :worship:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Jeroen de Waal

Graag gedaan!


Jeroen.

skank1

 :blush: ik zie niks onder profiel

ik heb onder profiel 3 dingen, onder geen enkele daarvan staat er iets van layout.. of ik kijk erover :blush:
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

B.J.

Quote from: skank1 on May 17, 2012, 12:59:33
:blush: ik zie niks onder profiel

ik heb onder profiel 3 dingen, onder geen enkele daarvan staat er iets van layout.. of ik kijk erover :blush:
Ik ook niet?

Jeroen de Waal

Je dient niet in het submenu te kiezen maar gewoon op het woord "Profiel" in het menu bovenaan.
Daarna zie je aan de linkerzijde layout voorkeuren.


Jeroen.

skank1

aha gevonden! en nog andere dingen ook
thx!

Als ik zo vrij mag zijn mn mening te geven

Ik vind het echt niet "uitschrijven"
maw
Dit is echt compleet negeren, je vind die onderwerpen dan ook nooit meer terug tenzij je die ignore afzet

Op dvd.nl forum kun je gewoon je abonnement opzeggen, uitschrijven, maar komen de topics wel nog voor... Ik dacht dat het ook zo zijn.. niet dus

Het is echt ignoren ipv uitschrijven

Dus ofwel blijf je nog steeds alle topics "volgen" ook al wil je dat op dat moment niet meer, ofwel voeg je ze aan ignore toe, maar dan zie je ze nooit meer verschijnen...
Gewoon stoppen met volgen maar niet ignoren , zit er dus niet in?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Maw, dit zal misschien duidelijker zijn
Je kan je topics uit "show new replies from your posts" niet meer weg maar wel zichtbaar in "show unraid posts since last visit" krijgen... ???
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

morca

Jammer dat mensen zich zo druk maken dat ze een header lezen waar ze de rest niet van willen lezen.
Dan lees je heel selectief het forum,mis je een boel.

Nu blok je die topic,s zelf ,dus komen ze nooit meer in je lijstje voor.
Mensen maak je niet zo druk,lees wat je wilt en lees over de rest heen.

Sommige leden maken er wel een heel groot punt van een topic te zien wat ze niet meer willen zien.
Wil men dan ook maar een stukje HTforum,dan maak je het forum klein voorjezelf.

Op die manier word het forum clubje,s ,die nu ook al bestaan.
Maar dan zie of lees je niks meer van die persoon/topic ,ook niet als er wel iets staat waar jij wat aan zou kunnen hebben.
Jammer.

Jeroen de Waal

Wat een flink aantal leden irriteert is dat als ze slechts 1 simpele reply in een post doen, de post vervolgens altijd in hun "nieuwe reactie op jouw berichten" blijft naar voren komen.
Nu kunnen ze zich daarvoor afmelden op deze manier.


Jeroen.

Leon

Quote from: morca on May 17, 2012, 15:54:41Mensen maak je niet zo druk,lees wat je wilt en lees over de rest heen.

Een heel goed en wijs advies Morca. Kleine tip dan: deze kun je ook op jezelf toepassen !!  :)
Maak je niet te druk over mensen die zich te druk maken over mensen die ..............    ;)
Groetjes Leonneke

skank1

#48
Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 15:56:40
Wat een flink aantal leden irriteert is dat als ze slechts 1 simpele reply in een post doen, de post vervolgens altijd in hun "nieuwe reactie op jouw berichten" blijft naar voren komen.
Nu kunnen ze zich daarvoor afmelden op deze manier.


Jeroen.

Precies, daar gaat het om. Maar op de manier nu, komen ze nooit meer voor. En zal je het ook niet meer weten, dus nog Es' replyen zit er niet in
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

morca

Quote from: Leon on May 17, 2012, 16:04:33
Een heel goed en wijs advies Morca. Kleine tip dan: deze kun je ook op jezelf toepassen !!  :)
Maak je niet te druk over mensen die zich te druk maken over mensen die ..............    ;)
Weet ik,dus doe dat ook al een poosje mocht het je niet opgevallen zijn  :D
En merk meteen dat er weer wat meer rust/respect naar elkaar toe is de laatste tijd.

Dat is  Goed  :thumbs-up: