Compacte sub voor films

Started by rho, April 18, 2012, 16:40:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Have fun met de vrouw  ;)
Ejorne houd ze verjaardag morgen,dus hij zal druk zijn.
Hij zal je ergens vant weekend misschien wel uit kunnen leggen hoe.

Had hem net aan de telefoon,vanavond pas om 8 uur thuis denkt ie.
Dus als ie niet meteen reageerd weet je waarom  ;)

Ejorne

Quote from: rho on December 14, 2012, 11:05:48
Ik vind die software van Behringer wel verwarrend. Je hebt weinig benul van welke setting nu juist in je amp zit. Je ziet wel wat je op je scherm doet, maar hebt geen bevestiging dat je het ook in je amp hebt geladen


Je moet ervoor zorgen dat je geconnect bent aan de iNuke. Wanneer je de kabel inplugged zal die met een melding komen en anders kun je op de knop search klikken. Eenmaal connected zie je de instellingen die op dat moment ingesteld staan. Elke verandering wordt direct toegepast.

Ik vind het overzicht en manier van instellen veel beter dan via het bedieningspaneel. Wat ikzelf er prettig vind is dat ik met vnc mijn pc overneem op mijn android tablet. Zodoende vanaf mijn luisterpositie instellingen kan aanpassen. Ook het laden of opslaan van presets zo vanaf mijn luisterplek vind ik erg fijn.

Het enige nadeel aan de iNuke software vind ik dat je niet kunt zien welke preset momenteel geladen staat.

Ik heb geen ervaring met firmware van de iNuke. Ik vermoed dat de melding van de antivirus/firewall een false-positive is. Wat is eigenlijk de rede voor een firmware update en welke versie was/is het nu?

rho

#127
Aha, dat is dus belangrijke info. elke verandering wordt direct toegepast. Ik was maar aan het zoeken hoe ik nu kon bepalen wanneer de setting van de PC naar de versterker worden geĆ¼pload. Maar dat hoeft dus niet.

Ja, dat je niet kan zien welke settings er nu precies geladen zijn vind ik een groot minpunt. Maar voor de prijs van deze reeks versterkers kan je dat nauwelijks als een fout van Behringer zien.

Dus als ik een aantal instellingen doe en ik save ze onder een bepaalde naam, ik doe later wat aanpassingen en sla enkele andere versies op onder andere namen kan ik nergens zien welke setting ik nu op dit moment heb ingeladen?

Je kan ook een hele reeks settings opslaan in de amp heb ik de indruk. Maar hoe doe ik dat juist?
Ik klik op het bolletje voor het nummer van de setting ... en dan ... ? Moet ik dan op "store" klikken om de huidige setting onder dat nummer op te slaan? Hij geeft dan niet automatisch de naam van de geladen settings aan dat nummer. Klopt dat?

Wat de DSP SW update betreft: Dit komt van de Berhinger website.
Quote
iNUKE DSP V1.1 Firmware Update

New firmware with the following corrections:
- SETUP: Amp will save current settings immediately after loading a preset.
- XOVER: Graphic shows correct frequency response on steep LP filters (e.g. LPtype: BUT48; LPfreq: 30 Hz)

*To update the iNUKE DSP Amplifiers press SETUP while switching the unit on and run the iNUKEusbupdate_V1-1.exe.

Kan zijn dat ik die versie al draai. Geen idee hoe ik dat zie eigenlijk.

Owja: Gelukkige verjaardag!!!! :pompom: