A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vanzomereng

#11525
Quote from: twani on January 26, 2015, 21:16:31
Pas vanaf -40dB begint het een beetje te leven allemaal.

Mietje...

Vanaf -20db komt e.e.a. pas tot leven  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

... fijn van die hypergevoelige Focussen he ;).


Quote from: VANZOMERENG on January 26, 2015, 21:49:14
Mietje...

Vanaf -20db komt e.e.a. pas tot leven  :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vanzomereng

Quote from: Xander32 on January 26, 2015, 21:56:31
... fijn van die hypergevoelige Focussen he ;).

HARBETH SuperHL5  86dB/1W/1m
Dynaudio Focus 260   87dB/1W/1m

T.z.t. op die zelfbouwers zal je met -40db wel alle herten wegjagen uit Zandvoort   
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Quote from: Xander32 on January 26, 2015, 21:25:33
De potmeter, welke geen potmeter meer is, maakt maar kleine stappen idd., maar bij -40 gaat het hier ongenaam (luid) worden. Dat zal waarschijnlijk met de Klipschen ook zo zijn.

Het verstellen van de volume, gaat overigens ook veel handiger met de afstandbediening.


En die goud/champagne kleur is idd. fout 8).

Met de ab gaat het inderdaad wel oké.

Ik vind ze in de andere kleuren nóg lelijker.  :D.

In zwart overigens is het "Yoko gehalte" wel heel erg hoog zo met die foeilelijke blauwe lampjes erbij :alien:

twani

#11529
Quote from: VANZOMERENG on January 26, 2015, 22:06:58
HARBETH SuperHL5  86dB/1W/1m
Dynaudio Focus 260   87dB/1W/1m

T.z.t. op die zelfbouwers zal je met -40db wel alle herten wegjagen uit Zandvoort

Dat heb je helemaal goed "SummerFear", is inderdaad slechts 86dB....

Men gaat in geval van een SHL5 abusievelijk altijd uit van een speaker met een hoge gevoeligheid.

Is niet waar.

Slechts door het zeer rustige impedantieverloop zijn deze speakers óók geschikt voor "Schwachbrüstige" buizenversterkers...  Daardoor waarschijnlijk de verwarring bij sommigen.

twani

Quote from: VANZOMERENG on January 26, 2015, 22:06:58
HARBETH SuperHL5  86dB/1W/1m
Dynaudio Focus 260   87dB/1W/1m

T.z.t. op die zelfbouwers zal je met -40db wel alle herten wegjagen uit Zandvoort

Daar zit trouwens PA drivermateriaal in. Kán vreselijk hard spelen :D

Xander32

Jij mag dat vinden, daar heb je ook niemands toestemming voor nodig.


Quote from: twani on January 26, 2015, 22:16:11
Met de ab gaat het inderdaad wel oké.

Ik vind ze in de andere kleuren nóg lelijker.  :D.

In zwart overigens is het "Yoko gehalte" wel heel erg hoog zo met die foeilelijke blauwe lampjes erbij :alien:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#11532
Quote from: Xander32 on January 26, 2015, 22:26:40
Jij mag dat vinden, daar heb je ook niemands toestemming voor nodig.

Ohw..., das een hele geruststelling zeg :colgate:


Ik maak uit je reactie op dat jij een zwarte hebt? :laugh:

Xander32

Ik denk dat jij dat al lang had gezien in mijn topic waar jij met enige regelmaat verblijft ;).


Quote from: twani on January 26, 2015, 22:31:08
Ohw..., das een hele geruststelling zeg :colgate:


Ik maak uit je reactie op dat jij een zwarte hebt? :laugh:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MechanicalAnimal

Quote from: twani on January 26, 2015, 15:23:44
Zandvoort "am Mer".     :)

:coffee:


godzijdank niet ergens in zuidlimburg ofzo  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

scrutinizer

#11535
Quote from: twani on January 26, 2015, 15:24:34
Terminals gemonteerd en de toekomstige WBT's alvast "gestoken"

Netjes, Theo. Respect!!
Vraag ..... Waarom laat je hem er bij de WBT's wel uithangen? ::)
                 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

#11536
Quote from: scrutinizer on January 27, 2015, 09:27:03
Netjes, Theo. Respect!!
Vraag ..... Waarom laat je hem er bij de WBT's wel uithangen? ::)
                 

Had ik nog liggen uit de tijd dat ik nog in dat soort fratsen geloofde...... :alien:


twani

Quote from: Xander32 on January 27, 2015, 07:06:00
Ik denk dat jij dat al lang had gezien in mijn topic waar jij met enige regelmaat verblijft ;).

PM11 já.... Zwart néé..... :hehe:

Had ik nog niet gezien. 

Is ook erg onbelangrijk, lelijk is een PM11 toch wel. In zwart zilver of gold maakt dan verder ook niet veel meer uit...

unknown

Ik vind hem in het goud nog het beste te pruimen. Gewoon omdat hij zo nog wat wanstaltiger wordt dan dat hij al was! ;D
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

frank2

#11539
Lekker belangrijk hoe een versterker eruit ziet. Gaat bij de meeste mensen erom hoe die klinkt.


Versterker past overigens wel goed bij je interieur Twani.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

remco320


Quote from: frank2 on January 27, 2015, 12:43:45
Lekker belangrijk hoe een versterker eruit ziet. Gaat bij de meeste mensen erom hoe die klinkt.


Versterker past overigens wel goed bij je interieur Twani.
Frank? Ga je nu de Jan des Bouvrie van het forum worden?! ;)

twani

#11541
Quote from: remco320 on January 27, 2015, 13:25:56
Frank? Ga je nu de Jan des Bouvrie van het forum worden?! ;)

Mijn "Frans Bauer inspired interieur" bevalt me anders prima :D 

En daar past de "kitsch" uitstraling van de PM11 dan weer prima bij :hehe:

Voor de echt goede klank overigens hebben we altijd nog de Croft pré/power combo of de Leben CS300. 

Beiden spelen de Marantz met 2 vingers in de neus de gordijnen ín ;)

De Marantz mag beneden z`n kunstje doen aan de Cornwalls, lekker ordinair blazen 8)

MVG

En toch zou ik een van je buizenbakken er maar an knuppn, maar dat zul je vast ook wel doen  :D

Maximus_Aurelius

Quote from: frank2 on January 27, 2015, 12:43:45
Lekker belangrijk hoe een versterker eruit ziet. Gaat bij de meeste mensen erom hoe die klinkt.


Versterker past overigens wel goed bij je interieur Twani.

Bij mij is het belangrijk hoe een apparaat uit ziet. Wanneer het klankmatig goed klinkt en het apparaat is lelijk of ziet er niet uit dan komt hij er niet in :D
Heel simpel.  ;). idem met luidsprekers.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

YamahaRXV

Quote from: Maximus_Aurelius on January 27, 2015, 16:22:24
Bij mij is het belangrijk hoe een apparaat uit ziet. Wanneer het klankmatig goed klinkt en het apparaat is lelijk of ziet er niet uit dan komt hij er niet in :D
Heel simpel.  ;). idem met luidsprekers.

^^
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#11545
Zou je jouw ervaren van de Marantz wat meer kunnen onderbouwen; waar laat die in jouw keten steken vallen t.o.v. de andere 2?

edit door admin; onnodige aanvallen stellen we niet op prijs


Quote from: twani on January 27, 2015, 13:39:31
Mijn "Frans Bauer inspired interieur" bevalt me anders prima :D 

En daar past de "kitsch" uitstraling van de PM11 dan weer prima bij :hehe:

Voor de echt goede klank overigens hebben we altijd nog de Croft pré/power combo of de Leben CS300. 

Beiden spelen de Marantz met 2 vingers in de neus de gordijnen ín ;)

De Marantz mag beneden z`n kunstje doen aan de Cornwalls, lekker ordinair blazen 8)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#11546
Quote from: Xander32 on January 27, 2015, 19:22:48
Zou je jouw ervaren van de Marantz wat meer kunnen onderbouwen; waar laat die in jouw keten steken vallen t.o.v. de andere 2?

edit door admin; onnodige aanvallen stellen we niet op prijs

...edit door admin; onnodige aanvallen stellen we niet op prijs...de Marantz is een timide muurbloem in direct vergelijk met de Leben en de Crofts.

Geen partij derhalve, en ík kan het inmiddels weten.

Of heb je deze drie versterkers wellicht zélf ook naast elkaar kunnen beluisteren? In dát geval kunnen we wat ervaringen naast elkaar leggen.

De Marantz heeft wél méér "vlees" in de laagste regionen, dat is een sterk punt.....

Ik doe 'm ook zeker niet wég, vind het verder wel een fijne versterker namelijk.

notoxus

Wat minder reageren en wat meer klussen zou mij goed doen, ben erg nieuwschierig naar de foto's van het eindresultaat.  :angel:
Ben benieuwd hoe lang de marantz mag blijven  >:D

Veel plezier met de afronding en ik zeg het maar alvast.  Goed bezig  :pompom:

Groeten
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani

#11548
Quote from: notoxus on January 27, 2015, 20:25:38
Wat minder reageren en wat meer klussen zou mij goed doen, ben erg nieuwschierig naar de foto's van het eindresultaat.  :angel:
Ben benieuwd hoe lang de marantz mag blijven  >:D

Veel plezier met de afronding en ik zeg het maar alvast.  Goed bezig  :pompom:

Groeten

Ah nog een "Mr Croft".  Das pas muziek hé :pompom:



Enne...dank voor de complimenten :worship:


Heb trouwens gisteren een Micro 25 en een Power 7 in de "R" uitvoering besteld bij Glenn.

Stapje omhóóg weer.  Gewoon omdat ze zo goed bevallen :)

Mijn huidige Micro/Pré set (zónder R toevoeging dus) komt dus binnenkort beschikbaar.  Zal wel weer even duren voordat Sir Glenn z'n soldeerbout op mijn nieuwe "R" versterkers loslaat...

Duurde vorige keer een dikke twee maanden :devil:

lynch1979

#11549
De verkopen gaan volgens mij goed op je werk.......hoeveel cactussen heb je verkocht....3 stuks?