A Woman’s Nightmare….

Started by twani, June 25, 2011, 16:21:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BJF

#15975
Quote from: twani on November 17, 2019, 08:40:53
Een meter of 5 toch wel........


Ze staan bij mij in de woonkamer hoor :D.  Monique heeft aan de Harbeths die er eerder stonden nooit kunnen wennen maar over de Penta's hoor ik r niet.....


Vast een kwestie van (wan :D) smaak... :colgate:
O, toch? Ik dacht dat dit in het sousterrain was...
Vwb smaak, persoonlijk zou ik ermee kunnen leven, maar hoewel mijn betere helft niet heel moeilijk doet als het gaat om audio zal ze dit niet accepteren.
NAD M10 V2
Elac FS247

twani


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Zeker DON. Dit komt van hun meest recente album.

Goed nummer!

DofN

Wat komt er in plaats van de zo gewaardeerde Naim UnitiQute 2 Spotify Connect?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


Dura

Ik ben heel benieuwd naar je ervaring daarmee Theo, ik vraag me wel tijden af of zoiets voor mij een stap achteruit of juist vooruit zou zijn. Of zijwaards ;D
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Richard70…

Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Mitch--

Quote from: twani on December  5, 2019, 18:24:46
KEF LSX met een klein subje DON😉

wow das ff anders dan de BEO's.... ga je er niet vet op achteruit?!

waarom de lsx en geen ls50?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

De Penta's gaan niet weg, kijk wel wat ik daar mee doe :)

twani

Quote from: Mitch-- on December  5, 2019, 18:51:08
wow das ff anders dan de BEO's.... ga je er niet vet op achteruit?!

waarom de lsx en geen ls50?

Oh vast wel maar ik luister eigenlijk nooit meer op de vermoeiende audiofiele manier.

Als t aanstaat is het al goed 😊


twani

#15986
Quote from: Dura on December  5, 2019, 18:45:54
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring daarmee Theo, ik vraag me wel tijden af of zoiets voor mij een stap achteruit of juist vooruit zou zijn. Of zijwaards ;D

Komend vanaf iedere Harbeth speaker, ongeacht welke, is een KEF speaker een achteruitgang.

Zeker weten ;)

Mitch--

Quote from: twani on December  5, 2019, 20:30:24
Komend vanaf iedere Harbeth speaker, ongeacht welke, is een KEF speaker een achteruitgang.

Zeker weten ;)

Doe de Harbeth's gewoon Theo, dan komt alles weer goed  8)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Quote from: Mitch-- on December  5, 2019, 20:45:34
Doe de Harbeth's gewoon Theo, dan komt alles weer goed  8)

Haha, je kent mijn enorme liefde voor deze speakers en eens weer passief komt er Harbeth.

Iets anders ga ik niet eens naar luisteren 👂

Mitch--

Quote from: twani on December  5, 2019, 21:11:11
Haha, je kent mijn enorme liefde voor deze speakers en eens weer passief komt er Harbeth.

Iets anders ga ik niet eens naar luisteren 👂

Daarom....  :worship:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

mvo

Quote from: twani on December  5, 2019, 21:11:11
Haha, je kent mijn enorme liefde voor deze speakers en eens weer passief komt er Harbeth.

Iets anders ga ik niet eens naar luisteren 👂

Als je fervent fan bent van Harbeth........toch eens naar Graham Audio gaan luisteren.       

:music:
Linn LP12 | Lejonklou Gaio phonostage | Linn LK1 + LK2 pre/power | Linn Sara speakers
Nakamichi DR2 Tapedeck

Dura

Ik doe ze ook echt niet weg hoor, fijnste speaker die ik ooit heb gehad de afgelopen 40 jaar, het is puur nieuwsgierigheid.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

twani

Quote from: mvo on December  5, 2019, 21:44:34
Als je fervent fan bent van Harbeth........toch eens naar Graham Audio gaan luisteren.       

:music:

Ik pieker er niet over. Passief is t Harbeth of niets😁

mvo

Quote from: twani on December  5, 2019, 22:52:29
Ik pieker er niet over. Passief is t Harbeth of niets😁

Piekeren moet je zeker niet doen  ;D ik kan me alleen voorstellen dat je Graham dan ook erg mooi kan vinden - de meesten hebben het nooit gehoord.
Linn LP12 | Lejonklou Gaio phonostage | Linn LK1 + LK2 pre/power | Linn Sara speakers
Nakamichi DR2 Tapedeck

Xander32

Dan zijn Harbeth ls toch ook niet van meerwaarde t.o.v. de BEO ls. Dan kan je toch beter hetgeen laten staat waar je al die tijd zo tevreden over was.

Quote from: twani on December  5, 2019, 20:29:03
Oh vast wel maar ik luister eigenlijk nooit meer op de vermoeiende audiofiele manier.

Als t aanstaat is het al goed 😊
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on December  6, 2019, 06:47:19
Dan zijn Harbeth ls toch ook niet van meerwaarde t.o.v. de BEO ls. Dan kan je toch beter hetgeen laten staat waar je al die tijd zo tevreden over was.

Dat kán...

Morgen staan er  Kefjes, misschien overmorgen wel nieuwe Harbeth of gewoon weer Penta's.

Zo gaat dat bij mij😁




Xander32

Het (nu overgaan naar Harbeth ls) is m.i. een wonderlijke keuze in het licht van de argumentatie dat je afstand wil doen van een grote set omdat deze toch slechts gebruikt wordt voor achtergrondmuziek 🙄

Neemt niet weg dat ik die Kefjes er wel erg strak uit vind zien. Wat voor een subje gaat het worden?

Quote from: twani on December  6, 2019, 07:24:13
Dat kán...

Morgen staan er  Kefjes, misschien overmorgen wel nieuwe Harbeth of gewoon weer Penta's.

Zo gaat dat bij mij😁
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vanzomereng

#15997
Twani's wandelgangen zijn gelijk aan de muziek die hij draait: "duister"
maar ik geloof niet, dat ie echt van het padje af is  ;D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

HuubF

#15998
Als de Naim een vv-out heeft zou ik hem nog even laten staan.

Edit: heeft ie
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Roksan

Quote from: HuubF on December  6, 2019, 11:01:02
Als de Naim een vv-out heeft zou ik hem nog even laten staan.

Edit: heeft ie

En dan met een AD converter naar de LSX ofzo?

De LSX is volledig digitaal
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO