The Sweetspot

Started by Dirk, March 21, 2011, 16:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

morca

Quote from: beunky on June 11, 2014, 18:43:53
Morca, het gedrag van Thingman staat los van de keuzes die Dynky maakt.

Dynky koos er voor om door te gaan na een verzoek van een mod.
Dat levert hem dan een waarschuwing op, ongeacht of zijn irritatie terecht is of niet.

Dat hij er voor kiest om daar op deze wijze op te reageren is buitengewoon jammer, maar wel zijn keuze.
Niet mee eens
Regels zijn duidelijk je mag iemand in ze topic niet lastig vallen.
Thingman doet dat wel om zijn fout recht te zetten,en Chris en HTip geven Dynky ervan langs?????? klopt dat ijo?
Goed fout van beide heren imo !!aangezien 1 het betreffende topic gesloten heeft waar thingman wel mocht praten hierover.
En de recentie is gewist...........wekt veel vragen op want Joske is gewoon niet goed geholpen.

Ik wens ook niet zo te worden behandeld als ik gevraagd heb die persoon weg te blijven.
Maar die persoon gaat door,overtreed de regels,en Dynky krijgt een uitbrander,...lees je zelf niet hoe krom dit is??

Regel 2 Thingman is geen sponser.....waarom mag hij commercieel bezig zijn dan?

Dit voorval brengt toch echt vragen op,niet om dwars te liggen.
Maar regels zijn van jullie,de uitwerking ervan...................mmmm
In dit geval te fout voor verdere woorden

AbZ

#1526
Quote from: morca on June 11, 2014, 19:19:35En de recentie is gewist...........wekt veel vragen op want Joske is gewoon niet goed geholpen.
Ja inderdaad, uiteindelijk gaat het gewoon om wat er gebeurd is, en niet om de mailwisseling.

€ 952,20 voor schots & scheef 'maatwerk'  :-X
Verkoper wil 'oplossing' dicteren, erg arrogante reactie   :-X
Koper krijgt de schuld dat hij moeilijk doet en niet goed communiceert  :-X

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142042.0

Koper had reden genoeg om negatieve feedback te geven.
Zonder fatsoenlijke oplossing is er geen reden om de feedback weg te halen.


AbZ

#1528
Quote from: Christiaan S on June 11, 2014, 11:56:17
De mailwisselingen zijn ontvangen. Die bieden een zo neutraal mogelijke inkijk in de communicatie tussen de twee partijen.
Joske, zijn er nog vorderingen?
Is er ueberhaupt ooit iets aan jou gevraagd?

morca

Nee er is hem niks gevraagd,word zo weggehaald.
Vorderingen liggen er wel voor een bepaald persoon,ik heb even teruggerekend hoe lang hij al geen sponser is.
Ik zou hem een dikke rek met terugwerkende kracht sturen  :)

Dan is er nog steeds een vraag die mij rijst,waarom mag Dynky niks zeggen in zijn topic.
Enige response dat de regels niet meer gelden,en alleen voor HT prive topic,s maar die gelden ook niet meer krijg ik te horen.
Vreemd want de privetopic,s mag je nu dus ook jouw verhaal vertellen.
Ook in iemand anders topic........dat je het weet Abz  ;)

Dus kijk uit wat je zegt,ook al open je een topic,iemand die zijn verhaal even kwijt wil mag dat  :crazy:  :o
Superkrom imo,heren bekijk die regel nog eens en denk erover hem terug te zetten.

Open je een topic en ben je niet van een lid zijn advies gedient.
Dient die te vetrekken uit jouw topic imo !!! lijkt me eerlijker als zoals het Dynky verlopen is.

Joske007

Quote from: AbZ on June 16, 2014, 20:50:48
Joske, zijn er nog vorderingen?
Is er ueberhaupt ooit iets aan jou gevraagd?
Als je niet bij het clubje hoort wordt er ook niets aan je gevraagd, lijkt me duidelijk toch ...
Zaak blijft hierdoor onopgelost.
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

AbZ

#1531
Quote from: Joske007 on June 16, 2014, 21:06:01
Als je niet bij het clubje hoort wordt er ook niets aan je gevraagd, lijkt me duidelijk toch ...
Zaak blijft hierdoor onopgelost.
Duidelijk.  Er is dus geen waarneembare moeite gedaan,
behalve voor het prematuur weghalen van feedback.

Quote from: Christiaan S on June 11, 2014, 11:56:17
De mailwisselingen zijn ontvangen. Die bieden een zo neutraal mogelijke inkijk in de communicatie tussen de twee partijen.
Christiaan, seriously?   ::)
Ik begrijp wel dat de mods dezer dagen nog meer te doen hadden maar toch...

Joske007

Quote from: AbZ on June 16, 2014, 21:09:41
Duidelijk.  Er is dus geen waarneembare moeite gedaan,
behalve voor het prematuur weghalen van feedback.
Christiaan, seriously?   ::)
Ik begrijp wel dat de mods dezer dagen nog meer te doen hadden maar toch...
Als je al een voorliefde hebt  :wub: waarom dan nog moeite doen   :baaa:
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

AbZ

#1533
Quote from: Joske007 on June 16, 2014, 21:13:29
Als je al een voorliefde hebt  :wub: waarom dan nog moeite doen   :baaa:
Niet teveel generaliseren  :police:  Er was er maar eentje nodig voor de ingrepen. 
Niettemin benieuwd naar het vermogen om bloopers te corrigeren.

morca

Quote from: AbZ on June 16, 2014, 21:09:41
Duidelijk.  Er is dus geen waarneembare moeite gedaan,
behalve voor het prematuur weghalen van feedback.
Christiaan, seriously?   ::)
Ik begrijp wel dat de mods dezer dagen nog meer te doen hadden maar toch...

Idd vreemd he dat er geen contact is geweest.
Zo van hee dat regel ik even want ik ben wel tevreden.
Dan kunnen we het feedback systeem wel weglaten denk ik,want klopt het niet meer.



Joske007

Quote from: morca on June 16, 2014, 21:20:59
Idd vreemd he dat er geen contact is geweest.
Zo van hee dat regel ik even want ik ben wel tevreden.
Dan kunnen we het feedback systeem wel weglaten denk ik,want klopt het niet meer.
Laten we de negatieve feedback van de niet sponsors ook even in alle stilte verwijderen...
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

AbZ

#1536
Feedback staat los van sponsorschap...  behalve dat ie daarin ook niet over de brug komt terwijl de zaak toch vrij duidelijk lijkt.  Ik vind het allemaal erg treurig en troebel.  We kunnen hier soms wel onaardig zijn, da's niet zo erg en de mod ingrepen ook niet... maar dit is imho toch andere koek.  Wat is een forum voor consumenten waard als die zo'n ervaring met de handel niet kunnen aangeven?  Staat ook los van wie er gelijk heeft:  feedback is gewoon 1 kant.

beunky

Heren, ik wil jullie nog even om geduld vragen. We zullen als team vandaag of morgen met een reactie komen.

We realiseren ons dat dit lang duurt, maar het is een lastige kwestie die twee kanten kent welke goed afgewogen moeten worden. Daarnaast is dit niet het enige dat speelt op dit moment, we hebben even focus gelegd op ons andere probleem.
Realiseer je dat we allemaal maar een beperkte hoeveelheid tijd beschikbaar hebben om mod te zijn en dat daardoor dingen wel eens langer kunnen duren.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

AbZ

#1538
Ik zie dat de accountnaam van Thingman is gewijzigd naar Niet actief maar onder die naam nog wel bestaat.
Hoe moeten wij dit begrijpen?

Btw, overigens alle begrip dat jullie nog meer en/of andere dingen te doen hebben dan dit soort akkefietjes.

Perfectionist

#1539
Bij deze dan een eindconclusie. Een zaak met veel schade. Lid vertrokken, admin die ermee stopt, ander lid die er ook mee stopt en dit alles vanwege een transactie die niet via de markt heeft plaatsgevonden, en dus geheel buiten onze verantwoordelijkheid ligt.

Het feedbacksysteem is alleen voor transacties die via de Marktsectie, en via een specifieke advertentie tot stand gekomen zijn. Dus de feedback is terecht verwijderd, alleen het motief was niet het goede dat geven we toe.

As een transactie via de Marktsectie is verlopen, en er wordt negatieve feedback gegeven dan moeten we dat uiteraard laten staan, tenzij elementaire regels van fatsoen etc. overtreden worden, of dat er bewijsbare leugens staan of laster. 

Aangezien deze transactie NIET via de marktsectie tot stand is gekomen kan er GEEN feedback gegeven worden. Deze feedback wordt dus ook van beide kanten verwijderd. Overigens is het forumbeheer op geen enkele manier verantwoordelijkheid voor wat mensen hier onderling, buiten het forum om, verhandelen. Deze disclaimer staat overal heel duidelijk. Dat is zo en blijft zo.

Verder is dit ook einde discussie. Mochten mensen nog met frustraties rondlopen dan kan dat eventueel via PB, maar nogmaals er zijn voor ons echt grenzen in waar wij voor verantwoordelijk willen en kunnen zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

chansig

Duidelijk...maar welke admin is er dan vertrokken ? Of heb ik dat gemist ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

chansig

Oke...inderdaad jammer.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Heldere conclusie  :thumbs-up:   en idd jammer vd schade  :-\

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Perfectionist

Bericht van joske verwijderd, graag eventueel natrappen hier graag achterwege laten.
Een beter forum begint bij jezelf.

AbZ

#1546
Misschien deze lange off-topic thread vanaf p60 afsplitsen?  (verhuizen naar "klachten, the sequel" ?)

't Was een echt liefhebberstopic van Dynky, met veel mooie dingen  :worship:


VlisChris

Quote from: AbZ on June 19, 2014, 22:26:11
Hoe moeten wij dit begrijpen?

Zijn account is op eigen verzoek omgezet naar een niet actief account.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Quote from: Perfectionist on June 19, 2014, 23:34:51
Bij deze dan een eindconclusie. Een zaak met veel schade. Lid vertrokken, admin die ermee stopt, ander lid die er ook mee stopt en dit alles vanwege een transactie die niet via de markt heeft plaatsgevonden, en dus geheel buiten onze verantwoordelijkheid ligt.

Het feedbacksysteem is alleen voor transacties die via de Marktsectie, en via een specifieke advertentie tot stand gekomen zijn. Dus de feedback is terecht verwijderd, alleen het motief was niet het goede dat geven we toe.

As een transactie via de Marktsectie is verlopen, en er wordt negatieve feedback gegeven dan moeten we dat uiteraard laten staan, tenzij elementaire regels van fatsoen etc. overtreden worden, of dat er bewijsbare leugens staan of laster. 

Aangezien deze transactie NIET via de marktsectie tot stand is gekomen kan er GEEN feedback gegeven worden. Deze feedback wordt dus ook van beide kanten verwijderd. Overigens is het forumbeheer op geen enkele manier verantwoordelijkheid voor wat mensen hier onderling, buiten het forum om, verhandelen. Deze disclaimer staat overal heel duidelijk. Dat is zo en blijft zo.

Verder is dit ook einde discussie. Mochten mensen nog met frustraties rondlopen dan kan dat eventueel via PB, maar nogmaals er zijn voor ons echt grenzen in waar wij voor verantwoordelijk willen en kunnen zijn.
Jammer dat het zover uit de hand is gelopen.
2 leden en een mod weg......
Ik had nog wel een vraag/punt ,maar dat komt wel via pm.

Ik hoop dat Dynky zich binnenkort zich weer meld.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)