LET OP !!! aub meedoen, tijden van traagheid

Started by J.A.F._Doorhof, February 1, 2011, 12:11:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RalphH

Loopt niet helemaal soepel nu. Soms snel, andere pagina duurt weer lang of komt niet. Ctrl F5je helpt dan soms wel.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Erik

Toch vind ik het vreemd dat er maar enkele mensen klagen. 500 gebruikers per dag bezoeken het forum en maar tien klagers max.
Heb zelf ook al weken nergens last van.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

disinfector

Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen, misschien hebben meer gebruikers daar last van?
half uurtje terug kwam ik niet op het forum, afgelopen week vaker dit problem gehad ik hou alleen geen tijden bij :)

Focal Chorus 816V, Aria cc900, Dôme Flax 2x SVS SB1000, Marantz MM7055 en AV7703
Beyerdynamic T1, Shiit Lyr, Beresford TC-7510, squeezebox classic

Exxar

Hier werkt het ook niet schitterend momenteel. Pagina's laden traag, afbeeldingen laden niet of niet volledig.

morca

Apart als anderen geen last hebben heb ik wel eens de hele avond problemen.
Het lijkt dus elke avond een random groepje forummers te treffen,......viel mij vd week ook al eens op.

Want bij mij loopt ie prima vandaag.....raar.

Bas Akkerman

Quote from: disinfector on November 28, 2013, 21:07:09
Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen, misschien hebben meer gebruikers daar last van?
half uurtje terug kwam ik niet op het forum, afgelopen week vaker dit problem gehad ik hou alleen geen tijden bij :)
Idem. Het is vervelend, maar ik ga er van uit dat er hard aan gewerkt wordt en het binnenkort is opgelost.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

zandbak

Quote from: Erik on November 28, 2013, 20:51:37
Toch vind ik het vreemd dat er maar enkele mensen klagen. 500 gebruikers per dag bezoeken het forum en maar tien klagers max.
Heb zelf ook al weken nergens last van.

Ik kon vandaag een groot deel van de dag niet op het forum komen. Een of andere foutmelding over later op de dag naar het juiste adres verplaats worden.
Dus is het moeilijk "klagen" op dat moment  ;)
Marantz SR 7008

J.A.F._Doorhof

Vandaag is het forum over gegaan naar de nieuwe server. In de loop van deze week zou alles gefinetuned moeten zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bas Akkerman

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 28, 2013, 22:25:45
Vandaag is het forum over gegaan naar de nieuwe server. In de loop van deze week zou alles gefinetuned moeten zijn.
Zijn jullie eigenlijk gebaat bij donaties door de forumleden in dit geval?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

J.A.F._Doorhof

In feite doet IPS dit op hun kosten omdat ze willen dat het forum goed gaat draaien.
De donaties moet je doen als je tevreden bent met het forum en de kosten wilt helpen verspreiden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Quote from: Erik on November 28, 2013, 20:51:37
Toch vind ik het vreemd dat er maar enkele mensen klagen. 500 gebruikers per dag bezoeken het forum en maar tien klagers max.
Heb zelf ook al weken nergens last van.


In het begin had ik ook nooit last vaneen trage server en tegenwoordig wel. Dus best gek inderdaad.
Daarnaast heb ook ik lang niet altijd zin om het te melden. Langzaam is langzaam en gemeld is gemeld in mijn ogen :) Zo zullen er wel meer zijn ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Quote from: Dergert on November 27, 2013, 19:15:22
Snap niet dat er niks aan gedaan wordt. Het is al weken aan de gang.
Het forum wordt prodeo gemanaged door liefhebbers en enthousiastelingen ;)

Dat gezegd hebbende vind ik jouw opmerking nogal ongenuanceerd.

Dergert

Quote from: twani on November 29, 2013, 19:24:32
Het forum wordt prodeo gemanaged door liefhebbers en enthousiastelingen ;)

Dat gezegd hebbende vind ik jouw opmerking nogal ongenuanceerd.

Dat mag  ;)

AbZ

Het loopt weer gesmeerd; mag ook wel eens gezegd worden.
Kudos voor Jeroen en Frank1 of wie het ook geregeld heeft  :thumbs-up:


Bas Akkerman

Quote from: AbZ on November 29, 2013, 20:01:38
Het loopt weer gesmeerd; mag ook wel eens gezegd worden.
Kudos voor Jeroen en Frank1 of wie het ook geregeld heeft  :thumbs-up:
:thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Exxar

Voor mij is het forum momenteel verschrikkelijk traag, met geregeld een melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Is de server weggewaaid door de storm?

Jeroen de Waal

Er is een grote storing in het datacentre van XS4ALL. Er is niets mis met de server.


Jeroen.

Exxar

Oké, nu blijkt alles weer vlot te werken.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Joris1971


Alex Groningen

Traagheid??? Kon helemaal niet meer online komen!

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

WickedGame

Ondervinden jullie vandaag ook traagheid? Of eigenlijk specifiek nu!

Zag onderin al de volgende tijd:

Pagina opgebouwd in 8.199 seconden met 12 queries.