Dune HD Smart D1

Started by Aldert, December 17, 2010, 11:53:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239

Probeer anders deze bestanden om te zetten naar iso via dvd shrink (gratis programma).....dat doe ik altijd en nooit problemen met afspelen.

copran

Quote from: modde239 on August  1, 2011, 23:12:46
Probeer anders deze bestanden om te zetten naar iso via dvd shrink (gratis programma).....dat doe ik altijd en nooit problemen met afspelen.

Dat kan ik eens proberen.
Bij mijn TVIX moest ik net alle bestanden uitpakken, die had moeite
met het afspelen van ISO's
Kan best zijn dat dit een uitgepakte ISO is geweest.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

denoontje

Heeft iemand de dune al met Linn kinsky desktop (controller voor audiostreaming op de laptop) aan de praat?
Ik krijg mijn hdx en  de arcam wel te zien op de laptop maar de dune niet???

copran

Mail gestuurd naar de leverancier om de Dune om te ruilen.
Ik heb 'm net 7 dagen in bezit.
Ben benieuwd. 
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

skank1

Quote from: denoontje on August  2, 2011, 08:09:41
Heeft iemand de dune al met Linn kinsky desktop (controller voor audiostreaming op de laptop) aan de praat?
Ik krijg mijn hdx en  de arcam wel te zien op de laptop maar de dune niet???

Ik denk dat dit te maken heeft, met het feit dat de dune geen upnp renderer is... (enkel een upnp client)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

copran

Zo, de Dune is retour.
Ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen, en ben dan zeer benieuwd hoe die het doet.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

jowi

Heb je nou al een readtest gedaan over je netwerk? Anders blijf je omruilen...

frankp

Quote from: AvP on August  1, 2011, 20:58:13
Een voorbeeld van de file die niet werkt.

http://www.nzbindex.nl/search/?q=David+Gilmore&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&dq=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0

Net getest en werkt hier prima! (laatste f/w)
Wat ik me wel bedenk nu ik 'm zie laden: Heb je wel system storage aangemaakt op je Dune?

copran

Quote from: jowi on August  2, 2011, 18:45:39
Heb je nou al een readtest gedaan over je netwerk? Anders blijf je omruilen...

ik heb geen readtest gedaan.
Ik speel films ed af via 2 externe harde schijven op de usb poort. Ook heb ik een harde schijf in de Dune ingebouwd.
Ik vind wel dat de Dune erg warm wordt met die ingebouwde harde schijf, als ik een nieuwe krijg dan laat ik deze in eerste instantie eruit om
te kijken wat er dan gebeurt.

Is een readtest nodig als je via externe schijven films afspeelt ?  Ik heb wel geprobeerd om mp3's af te spelen via mijn NAS en dat werkte gewoon, ook kon ik
mijn pc benaderen.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

jowi

Nee via usb harddisk zou het geen issue moeten zijn, maar goed, dat vertel je nu pas.

AvP

Quote from: frankp on August  2, 2011, 20:21:45
Net getest en werkt hier prima! (laatste f/w)
Wat ik me wel bedenk nu ik 'm zie laden: Heb je wel system storage aangemaakt op je Dune?

Bedankt, systeem storage staat op 2 gb

denoontje

vandaag rip filmpje gekeken: district 9
Ik moest om de x minuten de delay  opschroeven, dus niet eenmalig instellen met de rode knop
Einde van de film iets van +6 sec.

Ligt dit an de rip?
De avr staat std op 0.45

Denon Focal

Dit ligt vrijwel zeker aan de RIP
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

copran

Net gelezen op mijn acount dat de Dune defect is verklaard en dat het geld binnen 2 weken wordt gecrediteerd.
Als ik de centjes terug krijg ga ik toch twijfelen om dan de TVIX 6600 te kopen.  :notify:
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

modde239

Vervelend maar dat kan met alle merken gebeuren....mijn D1 werkt perfect dus.....en wie zegt dat je geen defecte TVIX kan krijgen....ik zou het nog een kans geven.... ;)

frankp

Ik zou het ook zeker niet zomaar opgeven. Ik ben nu aan nummer 3 toe, maar deze is echt perfect en heb er geen enkele problemen meer mee!

Denon Focal

Die van mij was in 1x goed en ben er erg blij mee!
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

RonG


AvP

De mijne in i keer goed, maar wat waren bij jullie de problemen.

Ontstonden die direct of na verloop van tijd.

Hanky Panky

Quote from: copran on August  4, 2011, 18:10:01
Net gelezen op mijn acount dat de Dune defect is verklaard en dat het geld binnen 2 weken wordt gecrediteerd.
Als ik de centjes terug krijg ga ik toch twijfelen om dan de TVIX 6600 te kopen.  :notify:

Ik heb inmiddels ook nr. 2 staan. Heb een nieuw binnenwerk gekregen ipv een geheel nieuwe (kon ik mee leven). Binnen 3 werkdagen een nieuwe in huis, goede service.
Bij mij resette het ding zich doorlopend uit zichzelf. Bestand kijken duurde tussen de 2 en 20 minuten, daarna reset.... aan.....uit.....aan....uit etc.

Zelfs geheel losgekoppeld van alle randapparatuur bleef het ding resetten.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

copran

Quote from: Hanky Panky on August  5, 2011, 15:31:50
Ik heb inmiddels ook nr. 2 staan. Heb een nieuw binnenwerk gekregen ipv een geheel nieuwe (kon ik mee leven). Binnen 3 werkdagen een nieuwe in huis, goede service.
Bij mij resette het ding zich doorlopend uit zichzelf. Bestand kijken duurde tussen de 2 en 20 minuten, daarna reset.... aan.....uit.....aan....uit etc.

Zelfs geheel losgekoppeld van alle randapparatuur bleef het ding resetten.

Kreeg vandaag een mail dat ze de Dune toch opsturen naar het service center en dat de
gehele procedure weleens twee weken kan duren :unhappy:
Ik heb nog een mail gestuurd dat ze het apparaat binnen 7 dagen retour hebben gekregen
en dat ik eigelijk recht heb op geld terug of een nieuwe Dune.
Wordt vervolgd.   
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

modde239

Quote from: copran on August  5, 2011, 17:52:41
Kreeg vandaag een mail dat ze de Dune toch opsturen naar het service center en dat de
gehele procedure weleens twee weken kan duren :unhappy:
Ik heb nog een mail gestuurd dat ze het apparaat binnen 7 dagen retour hebben gekregen
en dat ik eigelijk recht heb op geld terug of een nieuwe Dune.
Wordt vervolgd.   

Inderdaad de wet zegt dat je 7 dagen bedenktijd hebt......je staat in je recht..... :police:

copran

Update:
Mijn Dune is nog altijd niet terug, en dat zou aan het Dune reperatie centrum liggen.
Ze zouden een week geleden hier navraag na doen, maar ze weten nog altijd niets  :devil:
Van geld terug willen ze nu niets meer weten   :crazy:
Of zou het zo zijn dat ze veel Dune's te repareren hebben.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

frankp

Tip: even zelf contact opnemen met IBDL in Spijkenisse. Dat is de importeur en ook het "reparatiecentrum".
www.ibdl.nl / 0111-712062

copran

Quote from: frankp link=topic=107346.ms
g2009530#msg2009530 date=1314298748

Tip: even zelf contact opnemen met IBDL in Spijkenisse. Dat is de importeur en ook het "reparatiecentrum".
www.ibdl.nl / 0111-712062

Gaan we doen. Bedankt voor de tip.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.