film uit 1928 heeft een bellende vrouw met een mobiele telefoon

Started by Tube-freak, October 23, 2010, 21:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Tube-freak

Quote from: Snowmaster on October 24, 2010, 12:38:10
Als die Clarke echt moeite gaat doen dan is dit natuurlijk gewoon te achterhalen, mits dit autentieke beelden zijn..
Niet iedereen kan zo maar even over een filmset lopen. Zelfs van een filmset uit 1928 moet nog wel te verklaren zijn wie de figuranten waren. Bovendien....in die tijd kan geen figurant bedenken waarom zij op een filmset in een "apparaatje" moet gaan lopen praten. Zoiets doe je als figurant in ieder geval niet.
Is dit geen namaak stukje dat later in de DVD is gemonteerd?
Ook roept het silhouet van de dame bij mij vragen op. Ze lijkt vrij dik, maar in de gelaatslijnen en handen zie ik dit niet direct terug. Zij doet mij eerder aan een man denken, liefst niet herkenbaar met de hoed diep in de ogen getrokken.

het was niet de filmset het was op straat gefilmd.  Het was een extra op de dvd over de premiere van de film dus allemaal mensen op straat werden gefilmd.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Grindtegel

Ze houdt gewoon haar hand half voor haar gezicht ivm het felle licht van de lamp, je ziet toch de enorme schaduwen van die lamp? Staat recht op de mensen gericht.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ejorne

Oh, dan was het gewoon een radio-amateur met een walkietalkie...  :P

jowi

Heeft iemand de DVD zelf al een keer bekeken of de scene daadwerkelijk bestaat? Of zitten we hier met z'n allen naar een reclame filmpje van Adobe AfterEffects te kijken?

Snowmaster


Doe geen moeite want aan het eind van het filmpje wordt ze weggeflitst... :P
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Ejorne

Ze lijkt inderdaad wel iets als "beam me up Scotty" te zeggen...

squeek

Als je bedenkt wat het meest voor de hand liggende antwoord is, wat denk je dan wat je ziet? Zou het dan echt iemand kunnen zijn uit de toekomst met een gsm?  ::)

Beetje onzinnig gezever dat filmpje als je het mij vraagt.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

Bullshit inderdaad, ook in 1928 frummelden mensen wel eens aan hun oren en hoofd.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Tube-freak

Ik beweer niet dat het iemand uit de toekomst is hoor. probeer aleen een verklaring te vinden.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

celerontje

Wat wordt het volgende topic? Over een vliegende koekjestrommel? ;D

Leuke discussie hoor, maar slaat nergens op.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Etiennevh

Ik denk dat ze de saldolijn van de rabobank aan het bellen was..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Snowmaster

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

jowi

1 ding is zeker; als ze in de wacht stond voor de helpdesk van UPC dan staat ze dat nu nog :D

Snowmaster

Quote from: jowi on October 24, 2010, 19:46:25
1 ding is zeker; als ze in de wacht stond voor de helpdesk van UPC dan staat ze dat nu nog :D

Misschien kan ze firmware 2012 brengen voor je 600. Heb je alles in één keer opgelost  :D.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

coned (banned)

met cgi is veel mogelijk, vanaf 05:00 opletten



ik heb ooit voor zulke firma's gewerkt, men nam een bestaande dvds van bekende films en men monteerde er gewoon eigen beelden over met allerhande compositing technieken, eindresultaat was quasi perfect

dus hoe weet je dat deze beelden uit 1928 authentiek zijn ?
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Tube-freak

Als je er van uit gaat dat ze op de originele dvd staan dan lijkt het me wel authentiek.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Snowmaster

Quote from: Tube-freak on October 24, 2010, 20:11:17
Als je er van uit gaat dat ze op de originele dvd staan dan lijkt het me wel authentiek.

Uit 1928...hebben ze die zeker ook meegeflitst ?  :D
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)


celerontje

Quote from: coned on October 24, 2010, 19:55:03
ik heb ooit voor zulke firma's gewerkt
Met welke overtuiging? Op deze manier verraad je jezelf eigenlijk! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

coned (banned)

Quote from: celerontje on October 24, 2010, 23:02:50
Met welke overtuiging? Op deze manier verraad je jezelf eigenlijk! :D

ik heb een tijdje gewerkt voor een firma die dit soort zaken kon faken



en ook voor hollywood sfx opdrachten deed
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Icarus314

Denk dat het precies is wat het lijkt namelijk een leuke grap in een grappige film uit 1927. Hitchcock liep ook altijd door zijn eigen filmen en de sf scene had allang wel de walki talki bedacht  :tongue2:

Trappen we er ook nog in...

jowi

Blijkbaar ben ik de enige die me er kapot aan ergert, maar voor mij staat alleen al de suggestie wekken dat 9/11 fake zou zijn, gelijk aan het ontkennen van de Holocaust. Totale waanzin, en een ban waard wat mij betreft, zeker gezien de stelligheid waarmee dit soort bagger telkens weer over ons uitgekotst wordt. Wat een ziek stel hersens zit er toch in die vent. Bah. Mods, DOE ER NU EENS WAT AAN!!!!!

Icarus314


Raphie

Quote from: coned on October 25, 2010, 08:48:48
ik heb een tijdje gewerkt voor een firma die dit soort zaken kon faken

en ook voor hollywood sfx opdrachten deed
Je hebt een erg veelzijdig arbeidsverleden  :popcorn: :popcorn:
JBL PRX Power!