Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Started by morca, October 17, 2010, 18:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

morca

Quote from: Sirius666 on November  5, 2017, 18:26:28
Ah zie je wel. Het gebeurt vaker dat posts totaal verkeerd worden gelezen/geïnterpreteerd.

Jammer van jou ja. Maar ik zou geen rare (financiële) fratsen uithalen als ik jou was. Apparatuur lopen we wel vaker mis door wat voor omstandigheden ook. Een lening aflossen is juist top, heb je goed gedaan.
Dankjewel en idd erg goed. Zit al hele jaar zeer krap en het is gelukt 💪💪💪 ;D
Maar anders was hij evengoed in december weggeweest .

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Dat is hem idd Wim.
Hoop dat ik het rond krijg.
Is wel beetje droomset van me,echt machtig mooi als die pre me denons aan gaat sturen.

Maro

Quote from: morca on November  5, 2017, 20:46:37
Dat is hem idd Wim.
Hoop dat ik het rond krijg.
Is wel beetje droomset van me,echt machtig mooi als die pre me denons aan gaat sturen.

Vreemd maar ik heb een deal met deze verkoper om het zondag te komen halen.  :blink:

Ik ga de pre wel weer door verkopen maar vind het wel vreemd ig.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Die pre kom je op de terugweg bij mij afzetten ?
:clapping: :clapping:

Jouw bod was later hij zal wel gedacht hebben verkocht ipv op mij te wachten.
Maakt ook niet uit snap die man ook wel.

Maro

Quote from: morca on November  5, 2017, 22:02:18
Die pre kom je op de terugweg bij mij afzetten ?
:clapping: :clapping:

Jouw bod was later hij zal wel gedacht hebben verkocht ipv op mij te wachten.
Maakt ook niet uit snap die man ook wel.
Veel dingen die aan een boom hangen op mp

Ik wil de pre op de terugweg wel afzetten hoor. Ik ga je enorm matsen, voor €350,- gebracht en al.  ;)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Maro

Quote from: morca on November  5, 2017, 22:06:31
Deal !!! Top harstikke bedankt Wim!
Ik keek al tegen de rit op.

Nu heb ik geen idee waar je woont hahaha maar komt goed maat.  :thumbs-up:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Maro

Quote from: morca on November  5, 2017, 22:06:31
Deal !!! Top harstikke bedankt Wim!
Ik keek al tegen de rit op.

Super ik zit met een dikke grijns  ;D

:thumbs-up: :thumbs-up:  ik ook   :thumbs-up: :thumbs-up:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Sirius666

Quote from: morca on November  5, 2017, 22:06:31
Deal !!! Top harstikke bedankt Wim!
Ik keek al tegen de rit op.

Super ik zit met een dikke grijns  ;D

Wat een wending zeg! Wat een toeval ook nog eens en erg netjes van jou Maro om het te melden :clapping:

morca

Ik ben zo ook zeer tevreden.
Hou het wel even in de gaten die amp komt nog wel.
En anders andere mooie.

Niet alleen dat Wim het even meld maar dat hij de pre langsbrengt voor die prijs is echt super.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sailor Jan

Wees lief voor jezelf

chansig

Oeps...wrong topic.

Gr. Jans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Goed om te lezen dit. :thumbs-up:
Brok in de keel is wat overdreven  :D , maar mijn dag start op deze manier goed.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

vik

Beiden een mooie deal. Wim heeft een MM 8003 voor een SC***T prijsje (identiek aan een MM 8077 plus een kanaal meer)  :)

Alvast veel plezier met je processor Marco.  :coffee:


Quote from: Maro on November  5, 2017, 22:10:44
:thumbs-up: :thumbs-up:  ik ook   :thumbs-up: :thumbs-up:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

morca

Quote from: VlisChris on November  6, 2017, 02:01:13
En dit is waarom fora zo mooi kunnen zijn ;D
Topactie Maro 8)
Idd Chris klopt helemaal.

Quote from: Sailor Jan on November  6, 2017, 07:12:13
Lekkere wending en mooi geregeld!
Ik ben er blij mee iig. ;D

Quote from: Staaled on November  6, 2017, 07:37:26
Goed om te lezen dit. :thumbs-up:
Brok in de keel is wat overdreven  :D , maar mijn dag start op deze manier goed.

Mijn dag ook Edwin  :thumbs-up:

Quote from: vik on November  6, 2017, 08:48:53
Beiden een mooie deal. Wim heeft een MM 8003 voor een SC***T prijsje (identiek aan een MM 8077 plus een kanaal meer)  :)

Alvast veel plezier met je processor Marco.  :coffee:


Dankjewel Vik gaat zeker lukken  :music:


morca

Euhm ik mail die man net dat ik het niet netjes vind dat hij niet even geduld had zoals afgesproken.
Staat het nog te koop zegt ie....
Weet nou niet of ik nog wel zin heb om zaken te doen het was toch aan Wim verkocht.

Rare manier van doen zo.....



vik

Ik heb het vermoeden dat hij zowel jou als Wim warm houdt, en meanwhile open staat voor andere biedingen die hij krijgt. Hij zal veel biedingen hebben ontvangen vermoed ik. Hij schermt zich prima af door geen telefoon nummer te vermelden en de kans is zeker aanwezig dat je voor noppes rijdt.

Ik zou zonder telefoon nummer en adres geen risico nemen door het hele stuk naar Zeeland te rijden. Het is een handelaar zo te zien. Ik gun jullie beiden het allerbeste maar dek je zelf goed in.


Quote from: morca on November  6, 2017, 10:30:34
Euhm ik mail die man net dat ik het niet netjes vind dat hij niet even geduld had zoals afgesproken.
Staat het nog te koop zegt ie....
Weet nou niet of ik nog wel zin heb om zaken te doen het was toch aan Wim verkocht.

Rare manier van doen zo.....
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

morca

Ik zeg net een andere av8003 af .....
Dat denk ik ook vik.
Heb er dus ook geen zin meer in dus kap het af.
met deze man  wil ik geen zaken doen.

Baal hier echt van....

Marco66

Quote from: morca on November  6, 2017, 11:04:31
Ik zeg net een andere av8003 af .....
Dat denk ik ook vik.
Heb er dus ook geen zin meer in dus kap het af.
met deze man  wil ik geen zaken doen.

Baal hier echt van....

Gelijk heb je, of je doet zaken of niet maar niet van dat vage gedoe. Dan haak ik zowieso af!
Vind wel weer wat moois ongetwijfeld!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

morca

Quote from: Marco66 on November  6, 2017, 13:30:31
Gelijk heb je, of je doet zaken of niet maar niet van dat vage gedoe. Dan haak ik zowieso af!
Vind wel weer wat moois ongetwijfeld!
Idd veel te wazig allemaal.
Dat zal vast wel hopelijk rond eind december en dan op het forum.
Want ik heb 3 keer wat via marktplaats gekocht.
2 keer beter gezegd beide keren kapot maar verzekerd.
Dit was de 3e keer en nou doe ik niks meer via marktplaats.

Ben er klaar mee .