VAD 2003; meet 'n' greet HTForum?

Started by Martin_M, October 1, 2003, 10:54:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bulldog

Quote from: Martin_M on October  2, 2003, 10:10:56
Bulldog,

Ik zet je nu gewoon bij de maandag dan. Ik 'hoor' 't wel als je nog veranderd.

Kan je wel kaartjes voor maandag (dealerdag) krijgen dan? Vraag het even voor de zekerheid.

Martin

Ok ben sinds gisteren 100% zeker...ik zal er dus zijn op maandag.
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

Martin_M

#26
Quote from: Erik on October  4, 2003, 14:24:09
is die vad te vergelijken met de niet meer bestaande firato?

Firato ken ik zelf helaas niet.
Van de VAD zegt de eigen organisatie: De jaarlijkse
VAD Hifi & Home Cinema Show is inmiddels uitgegroeid tot een groots evenement van internationale allure. Want ja, ook de buitenlandse importeurs weten ons te vinden. En ú bent van harte uitgenodigd! We verwachten weer duizenden bezoekers, waaronder u. Deze show is immers dé ultieme beleving op het gebied van geluid, beeld en home entertainment.


Je ziet er nog veel stereo-opstellingen (ook veel hi-end) en het surroundgebeuren iets minder maar volgens mij wordt dat elk jaar meer.
Verder veel 'leuke muziek wat altijd wel lekker klinkt' wat ik wel jammer vind (en aan de meeste reakties te horen ben ik niet de enige).

Altijd leuk om eens veel verschillende merken te zien/horen. Heb er veel zin in.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

riwi

De firato was echt een frontjes_kijk en knoppen_draai spectakel. De VAD is veel serieuzer en gaat meer om medium -> high-end en echt luisteren. De laatste jaren is er steeds meer te zien op gebied van projectoren (wat enkele jaren geleden nog volledig afwezig was). Ook ligt het accent voornamelijk op stereo.

Richard

tomvbugg

Dag Martin,

Ik kom zondag langs tesamen met mijn vriendin.
Zo een meet 'n greet lijkt me wel leuk. :-)

Mvg,

Tom

Peter R.

Hoi,

nieuw op dit forum maar ik kom in ieder geval op zondag 19 oktober langs!

Grtjs Peter

bmateijsen

Laten we alle dagen afspreken om 14:00 uur bij de hifi.nl stand ...

Agree?

Groet Bjorn

blue-eyes

Schenk je voor allen koffie in Bjorn?

;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bmateijsen

#32
He he.. moet ik even naar de hoofdredacteur home-cinema kijken.. Garmt.. hebben we koffie?? 8)

blue-eyes

Ik denk dat hij niet antwoord omdat hij naar de supermarkt is om koffie etc. te kopen ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Quote from: bmateijsen on October  7, 2003, 13:18:56
Laten we alle dagen afspreken om 14:00 uur bij de hifi.nl stand ...

Agree?

Groet Bjorn

Lijkt me een goed idee Bjorn. Ikzelf dacht ook aan zoiets. De groepjes zijn niet zo groot dus we hoeven niet naar een zaal o.i.d.

Ik weet niet of zondag die tijd goed is want ik had begrepen dat Frank niet zo lang wilde blijven.

Ik zet de tijd en plaats i.i.g. bij het overzicht dan kunnen we hier verder discuseren en aanpassen indien nodig.

Later,
Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

garmtz

Quote from: bulldog on October  3, 2003, 15:48:59
Zijn contactpersoon is Mr. Demeur...die ken je vast wél.

Yep, die ken ik zeker... :)  Ben ik trouwens ook mee naar Tag McLaren geweest.

Quote
Trouwens,wij wonen in het verre België hoor.   ::)

Awel, schoon land toch ist' niet?

bulldog

Quote from: garmtz on October  8, 2003, 07:13:34
Awel, schoon land toch ist' niet?

Blijven oefenen Garmt...'t is een lastig taaltje. ;)
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

blue-eyes

http://www.hifi.nl/vad2003/reserveren.php
==============================


Bedankt voor uw reservering via HiFi.nl.

U ontvangt voor vrijdag 17 oktober uw reserveringsnummer per e-mail (!) toegestuurd. Met dit nummer kunt u uw kaarten bij de kassa afhalen, waar u vervolgens ook afrekent.

Ook leest u in deze mail of u de winnaar bent van een van de prijzen.

Voor vragen kunt u ons ook mailen op: [email protected]

Tot ziens op de VAD Show!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SiR-ROUND

Het lijkt erop dat Robert et moi er Zaterdag zijn...

Gecombineerde missie, nl. ook een paar LX 800's scoren in de buurt...

;D

Tuijnis

Hi,

Net gereserveerd :) Zondag de 19e ben ik er ook, met mijn vriendin en een vriend van ons.
Kom om 14:00u wel even op de koffie ;D

Groeten en tot zondag.

Michael (alias, Tuijnis)

Robbo


Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

eduard

Hoogstwaarschijnlijk kom ik zondag ook

Martin_M

Quote from: Robbo on October 17, 2003, 16:12:18
Ben er maandag ook bij.

Leuk Robbo,
Zie ik je maandag.

Ik heb de laatste reakties verwerkt in het overzicht.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp_vanaf_VAD

Zow ... hiero vanaf het VAD ff een berichtje.

Ben hier nu samen met Rammsteiner en Raymen. Riwi zijn we al verloren en blue-eyes was alweer naar huis omdat z'n vincent bakjes er zijn, dus die racet in een uurtje terug naar huis :)

Verder geen bekenden tegen gekomen.

Het is redelijk druk in sommige kamers en in sommige anderen weer niet (kan soms aan de beroerde muziek die ze spelen liggen :)).

ah... riwi is er weer ... lost and found ;)

De demo van nordost was wel interessant en de wilson audio puppies klinken er mooi met een wadia transport en Mark Levinson mono blokken.

Anyway ... we gaan zow weer verder ... alhoewel we ff wachten tot 2 uur bij de internet corner (hifi.nl)

Arno P


Martin_M

#47
Quote from: Scarp_vanaf_VAD on October 18, 2003, 13:55:00
de wilson audio puppies klinken er mooi

8) Ben ook zeer benieuwd. Moet nog even wachten tot maandag.

Laat nog even horen of de meet 'n' greet een beetje geslaagd is.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

#48
De Wilson Puppies klonken idd heel erg mooi, maar ze konden bij lange na niet op tegen hetgeen audio analoque had staan.......... Ok, het was "plaatje draaien"  maar wat mooi, zengali speakers, Pathos versterking en de naam van de 8000 euro kostende platenspeler ben ik kwijt........ Het granieten plateau woog alleen al 30 kg  :o ! De prijs is exclusief arm.

Schitterend, helemaal toen Cash werd gespeeld. Doodstil in de zaal, deur dicht, iedereen stoppen met fluisteren en praten. Een erg leuke demo ook, veel uitleg, betrokken dealer etc. Dat heeft het meeste indruk kwa geluid op mij gemaakt. Ben benieuwd wat jullie daarvan vonden. Moet wel eerlijk zeggen dat het nummer van Cash wel veel toevoegde waardoor het geluid als mooier werd ervaren dan als een ander nummer werd gedraaid. Je kent ze wel, zo'n melodramisch nummerke ;) .

Tja, ik was er alleen wat kort. Vlak onder Eindhoven kreeg ik het bericht dat de Vincents klaar stonden. In 2 uur (veel te kort......... sorry ;) ) de beurs overgelopen, even met wat mannen gepraat (zie boven) en naar huis geraced.

De Vincents komen met 10 minuten als het goed is.....

p.s. Scarp: Dat uurtje is niet gelukt........ te veel linksrijders ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Never ride faster than your angel can fly....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)