X-fi High-End Audioshow 2010 - 23 & 24 oktober - gratis entree

Started by reMC, September 29, 2010, 11:53:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reMC

Als de berg niet naar ons komt... Onder dat motto organiseren wij dit jaar voor het eerst de X-fi High-End Audioshow 2010. Met alleen de mooiste stereoweergave in een fijne sfeer en niets anders.

(X-fi is de nieuwe naam waaronder wij (Audio-Life) onze distributieactiviteiten voortzetten. Audio-Life blijft uiteraard gewoon bestaan voor onze winkel)

Alle informatie vind je op www.x-fi.nl en in onderstaand persbericht.

Ingezonden persbericht:
Op 23 en 24 oktober van 10.00 – 18.00 uur organiseert importeur X-fi (onderdeel van winkel Audio-Life) de X-fi High-End Audioshow 2010. Met grote namen op een mooie locatie staat er een show die puur en alleen in het teken staat van high-end stereo muziekweergave.

Music only en gratis entree
Geen gaming, geen surroundsound, geen blind gestaar op specificaties of lange speeches van importeurs. Op deze show ga je muziek beleven. Met gratis entree en een lekker glas champagne bij binnenkomst.

Show-gegevens
De show vindt plaats in het Park Plaza Hotel te Utrecht, op loopafstand van station Utrecht Centraal en de Jaarbeurs. Er is voldoende parkeergelegenheid (direct voor het hotel of bij de Jaarbeurs, 3 minuten lopen). Kijk voor meer info op www.x-fi.nl.

Deelnemers en merken
Daluso: AMR, Reimyo, Harmonix, Dr. Feickert, Black Noise
Number 4 Audio: Avantgarde, Michell, Bryston, Stax, HRT Music Streamer, Music Hall, Funk Firm, Audiopro
Hanze Hifi: Sonics, LFD, Thorens
Beta Audio: Manley, WLM, Reference 3A, Audio Aero
Triple M audio shop: Pink Faun, Bach luidsprekers, John van Gent
Audio Excellence: Harbeth (icm 47 Labs)
Music2: Acoustic Signature, Octave, Blumenhofer, DSS, Soundsmith
Musical Reality  / Sense of Music: Von Schweikert, KR Audio, Era Audio, Heavens Gate Audio, Grand Prix Audio
X-fi: Furutech, Audio Note, 47 Labs, JM Reynaud, Solidsteel

Meer info
Meer informatie over de deelnemende merken, noviteiten en meer: www.x-fi.nl.

Graag tot 23 en/of 24 oktober!

Peerless Monster

Ziet er veel belovend uit!!
Ik zal eens kijken of ik nog niet bezet ben dat weekeinde...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

kippekop

Geen Master? Genoot daar altijd zo van in cafe Engels... of is die show er ook gewoon weer dit jaar?
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Ejorne


S@m


Ruud-

Ik dacht aan hetzelfde, jaren geleden was het bij Café Engels al niet anders, altijd snoeihard én respectloos naar andere standhouders toe ...jammer.
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

reMC

Quote from: S@m on October  3, 2010, 18:21:15
Misschien heb je iets aan (opbouwende) kritiek...

Gereageerd ;)

Quote from: Ejorne on October  3, 2010, 18:04:59
Ik kom ook graag even kijken. (luisteren)  8)

Leuk!

En helaas: geen Master. En de Pluimgraaf Show bestaat niet meer ;)

phmeijer

www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

reMC


kippekop

Quote from: reMC on October  3, 2010, 20:46:30
Gereageerd ;)

Leuk!

En helaas: geen Master. En de Pluimgraaf Show bestaat niet meer ;)

Ach, ben er sowieso bij om de kleine harbeths te aanschouwen/beluisteren.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

garmtz

Quote from: kippekop on October 13, 2010, 13:16:04
Ach, ben er sowieso bij om de kleine harbeths te aanschouwen/beluisteren.

De Monitor 30 is mooier dan de C7 die je inmiddels goed kent... ;)   Ik draai er inmiddels thuis mee...

neverywhere

Na de jaarbeurs nog even naar het hotel gelopen,stukje van niks..

Mooie opzet, goede gelegenheid om te luisteren daar iedere bezoeker eerbiedig stil was.....Mooie spullen gehoord met wederom tamelijk beroerde muziek....rock schijnt niet te bestaan in de high end....wel kregen bezoekers hier wel ruim de gelegenheid eigen plaatjes te luisteren....netjes...
Al viel ik wel bijna van m,n stoel toen een jongeman uit een hele zak cd,s die hij bij zich had net zulke tingeltangel te voorschijn wist te toveren als waar al op beide beurzen mee gedemonstreerd werd....neem dan niks mee!

Snap ook nog steeds niet waarom met elpee's gespeeld wordt....ja, okee...het klinkt best goed hoor....maar dat gekraak en gespetter (En ja, dat doen ze allemaal!) ik wordt er knettergek van .....klinkt als een klok maar dan net alsof er het geluid van een pan met spetterend vet doorheen klinkt.....ach ach...

Mij opgevallen sets...Manley met 3a speaker......vorig jaar werd er gedemonstreerd met WLM speakers en die vond ik toen heel erg goed....deze 3A speakers....ja, ik weet het niet....net of er een grauwsluier over de muziek hing...

AMR   (toch?)  nou ja, grote grijze bakken met monitorspeakers.....heel mooi...zou ik zeker even gaan beluisteren als u er toch bent!

Nou ja......en verder een paar enorme hoornspeakers....beetje groot voor in de woonkamer maar ze klonken niet verkeerd....eigenlijk wel erg goed.


Leuk extraatje op de av-nu beurs!
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Staaled

Quote from: neverywhere on October 23, 2010, 18:07:42


Snap ook nog steeds niet waarom met elpee's gespeeld wordt....ja, okee...het klinkt best goed hoor....maar dat gekraak en gespetter (En ja, dat doen ze allemaal!) ik wordt er knettergek van .....klinkt als een klok maar dan net alsof er het geluid van een pan met spetterend vet doorheen klinkt.....ach ach...

voordat het vaste voet krijgt, dit hoeft dus niet.
een goede wasbeurt doet wonderen.

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

advr

de X-fi show was erg gezellig. Er is daar een heerlijk sfeertje.
mooie sets Audio Note, 47Labs-Harbeth) erg van genoten!!


Ga zo door :xmas: :xmas:

Beter dan in de jaarbeurs. Vond dat geen prettige locatie. De Expo zaal helemaal een puinhoop... :-X
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster


S@m



gast2018

Quote from: advr on October 23, 2010, 18:24:52
de X-fi show was erg gezellig. Er is daar een heerlijk sfeertje.
mooie sets Audio Note, 47Labs-Harbeth) erg van genoten!!


Ga zo door :xmas: :xmas:

Beter dan in de jaarbeurs. Vond dat geen prettige locatie. De Expo zaal helemaal een puinhoop... :-X

Mee eens. De expo zaal was een grote orgie van herrie, ook boven was het soms wel een drama, veel kleine kamertjes waarbij het geluid van de buren soms (goed) hoorbaar was.



advr

Quote from: ergé on October 23, 2010, 19:26:44
Mee eens. De expo zaal was een grote orgie van herrie, ook boven was het soms wel een drama, veel kleine kamertjes waarbij het geluid van de buren soms (goed) hoorbaar was.


ben jij ook geweest... heb je niet gezien O0 O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

roberti

Hoeveel uurtje ben je ongeveer kwijt als je alles wil horen?

Kan ik even kijken of het morgen in mijn programma kan passen.
The game of life is hard to play, I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay, so this is all I have to say.

- Johnny Mandel

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

advr

Quote from: roberti on October 23, 2010, 20:25:15
Hoeveel uurtje ben je ongeveer kwijt als je alles wil horen?

Kan ik even kijken of het morgen in mijn programma kan passen.

dat ligt altijd aan jezelf. je kunt zo lang blijven zitten als je wilt natuurlijk.  :nowink:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

gast2018

Quote from: roberti on October 23, 2010, 20:25:15
Hoeveel uurtje ben je ongeveer kwijt als je alles wil horen?

Kan ik even kijken of het morgen in mijn programma kan passen.

Wij zijn 5 uurtjes van de straat geweest voor beide shows, op het gemakkie. Soms lang geluisterd soms binnen en gelijk weer weg.