Welke stereo versterker met HT pass-trough

Started by Rufus27, September 2, 2010, 22:21:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rufus27

Ik ben dus op zoek achter een nieuwe (of 2dehandse) stereo versterker met HT pass-trough, met een max budget van een 1000 euro.

Nu heb ik al een beetje opgezocht en twijfel eigenlijk tussen een PM 7004 en een PM 8003 van Marantz. (wat is het verschil tussen deze 2 eigenlijk)
Welke zijn nog andere opties waar ik zeker nog eens zou moeten naar kijken.(luisteren)
Marantz SR6004|Marantz CD5003|B&W 683, 685, HTM61, ASW610|Panasonic TX50G10E|Panasonic DMP-BD60|Dune HD max

haythijs

Op de marksectie hier staan wel een aantal leuke opties, maar of ze allemaal voldoen aan je smaak mkb kleur of looks  en eisen weet ik niet.
Bijvoorbeeld een Marantz pm17mk, volgens mij is dit nog een iets hogerie serie dan de pm7003. Ook dcht ik een Denon te koop zien staan, welke goed aangescheven wordt. Volgens mij een typenummer PMA1500 of iets in die richting
Ik ben zelf destijds overgestapt van een Marantz set met surroundreceiver en stereoversterker naar een Arcam receiver en vond dit een stap voorwaarts, ondanks dat het 'maar' een receiver is. Niet om je richting een receiver te pushen, maar om de stereovesterkes van Arcam in je overwegingen mee te nemen.
Succes!
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Alex Groningen

Probeer eens een MF A3.5 of een A5. Als ik het goed heb beschikken beide over een HT pass trough functie. En als ik zo rond kijk op diverse sites dan moet er wat te vinden zijn binnen jouw budget.


Op MP staat voor een leuke prijs een A3.5 te koop.

Rufus27

Heb de MF's al tegengekomen tijdens mijn gegoochel, maar dacht dat deze buiten budget gingen vallen.
QuoteOp MP staat voor een leuke prijs een A3.5 te koop.
Bedoel je deze en indien dit het geval is wat is een degelijke prijs ervoor?

En hoeveel zou een (ex)demo musical fidelity a5.5 waart zijn? (staat voor 1500 te koop
Marantz SR6004|Marantz CD5003|B&W 683, 685, HTM61, ASW610|Panasonic TX50G10E|Panasonic DMP-BD60|Dune HD max

S@m

MF is ook mijn eerste gedachte (A3.5 of A5) moet je kunnen krijgen voor resp. zo'n 600,- en 900,-. A5.5 ietsiepietsie meer...

http://link.marktplaats.nl/372686777


Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

eduard

Ik heb een paar maanden geleden de parasound 2100 gekocht. Deze stereo voorversterker heeft een ht pass-through welke automatisch ge selecteerd staat als de versterker uit staat. Natuurlijk kan je ook als de versterker aanstaat deze functie gebruiken.

Eduard

Alex Groningen

Quote from: Rufus27 on September  4, 2010, 20:17:05
Heb de MF's al tegengekomen tijdens mijn gegoochel, maar dacht dat deze buiten budget gingen vallen.Bedoel je deze en indien dit het geval is wat is een degelijke prijs ervoor?

En hoeveel zou een (ex)demo musical fidelity a5.5 waart zijn? (staat voor 1500 te koop


Sorry dat ik zo laat reageer. Maar die bedoel ik inderdaad. En denk dat de prijzen die S@m hier neerzet je daar ook wel een leuke MF versterker voor moet kunnen krijgen.