David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Gestart door schedel, maart 23, 2010, 23:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Ik begrijp niet zo goed waarom jullie nu pas massaal gaan klagen via de email dat je hem voor de oude prijs wilt hebben. Het juiste moment om dat te gaan eisen was direct nadat Bol de bestelling had geannuleerd. Nu pis je waarschijnlijk naast de pot met je eis voor levering tegen de lage prijs. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

turtlespeed

Citaat van: Audiofiel op mei 13, 2010, 10:52:55
Ik begrijp niet zo goed waarom jullie nu pas massaal gaan klagen via de email dat je hem voor de oude prijs wilt hebben. Het juiste moment om dat te gaan eisen was direct nadat Bol de bestelling had geannuleerd. Nu pis je waarschijnlijk naast de pot met je eis voor levering tegen de lage prijs. ::)

Hallo,

Uiteraard heb ik dat gedaan; hierop kreeg ik het volgende antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 april 2010.

Het kan voorkomen dat een bepaalde titel niet leverbaar is ondanks een
vermelding op onze site. Deze bluray wordt (tijdelijk) niet meer
aangeleverd. Het is mogelijk dat andere zaken het artikel nog wil in de
schappen hebben. Wij hebben niet meer de mogelijkheid om dit artikel aan u
te leveren.

Het is mogelijk dat deze titel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt
de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze site. Wij
hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor
zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Als u de bestelling heeft
voldaan met iDEAL, dan wordt het betaalde bedrag binnen een week op uw
rekening teruggestort.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dus.................. ;D
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

Audiofiel

Dat is het standaardantwoord wat we allemaal kregen op onze eerste mail. Maar daarna heb je het er dus gewoon bij laten zitten?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

turtlespeed

Citaat van: Audiofiel op mei 13, 2010, 12:04:34
Dat is het standaardantwoord wat we allemaal kregen op onze eerste mail. Maar daarna heb je het er dus gewoon bij laten zitten?

yep!

richardfm

Snap niet dat jullie hier nog zo veel moeite voor doen.....
Ik koop bij het Bolle manneke niks meer.

Audia

Het antwoord op de klacht-email:

Geachte heer,
U heeft op 12 mei 2010 contact met onze klantenservice opgenomen omdat uw bestelling met bestelnummer XXXXX geannuleerd is aangezien de Blu-ray 'David Gilmour – Remember That Night' niet leverbaar is. U ziet het artikel echter als leverbaar op onze website staan tegen een hogere prijs.
De Blu-ray 'David Gilmour – Remember That Night' staat ten onrechte op onze website als leverbaar vermeld. De onjuiste informatie is inmiddels aangepast. De Blu-ray is niet leverbaar en wordt door distributeur EMI Music ook niet meer geproduceerd. De melding die u van onze klantenservice heeft ontvangen is juist.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Ton de Bruin

bol.com, Customer Services Support
www.bol.com

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

turtlespeed

Bol is lekker bezig  :blink::

Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 mei 2010.

Tijdens de verwerking van uw bestelling xxxxxxxx bleek de door u bestelde titel 'David Gilmour - Remember That Night' niet meer leverbaar. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.

Het kan voorkomen dat een bepaalde titel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze site. Wij passen deze informatie zo snel mogelijk aan.

U geeft aan dat het artikel nu wel leverbaar is op onze website. Wij zien op dit moment het door u bestelde artikel nog steeds als 'niet leverbaar' op onze website staan. Als u naar ons de link doorstuurd waar hij wel leverbaar is kunnen wij u een passende oplossing bieden.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Terwijl deze gisteren toch echt voor 47,99 leverbaar was!!

Audiofiel

Citaat van: turtlespeed op mei 14, 2010, 11:23:57
Terwijl deze gisteren toch echt voor 47,99 leverbaar was!!

Met 5-10 werkdagen levertijd. ;)

Marsh

Stom oneerlijk kút bedrijf, ook gewoon nog stééds niet hun fouten toegeven he. Bah!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

peterrr

Je zou zelf met EMI kunnen Mailen om te vragen waarom hij niet/of meer leverbaar is,...

Zowieso de prijs van de blu-ray....47,99  en op vele site`s is hij erg aan de prijs..
Ik ben best wel meer dan eens de hoofdprijs ergens voor te betalen, maar als PF/RW/DG fan  :nowink:

Nee, en wat  betreft BOL af dit zijn rare uitvluchten of communicatie perikelen

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

SpeedyAndré

Dit doet me denken aan de Star Trek 6 bd box van Cosmox destijds, uiteindelijk werd die alsnog voor €25 geleverd met zelfs €10 coulance  :coffee:
Cosmox is echter een veel kleinere speler, Bol hoeft niet zo nodig dat handje vol klanten tevreden te houden  ::)
Ook gaat het om een zeldzamere uitgave dus ik ben bang dat Bol het laat bij de annulering ....

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

luuk

Onderstaand antwoord heb ik vandaag gekregen op mijn verzoek om de blu ray toch te leveren voor €4,99.
Dus de toezegging dat ik het verschil weer terug krijg.
Alleen weet zij natuurlijk ook dat de blu ray niet meer op de website staat  :(
Hopelijk komt hij toch weer en hopelijk heb ik dan wat aan de toezegging in deze email.

Geachte heer/mevrouw Ophorst,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 13 mei 2010.

In eerdere correspondentie heeft u aangegeven dat een door bol.com geannuleerd artikel weer leverbaar is. Helaas kunnen we de annulering niet terugdraaien.

Wij verzoeken u vriendelijk om opnieuw een bestelling te plaatsen en na ontvangst van de bestelling in antwoord op deze email het desbetreffende factuurnummer te vermelden. Wij zullen het prijsverschil dan alsnog verrekenen.

Met vriendelijke groet,

Sharon Morais

bol.com Klantenservice
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Audiofiel

DV79

Via Bol voor de prijs van..... ? 47,99 neem ik aan?
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Audiofiel

Ik betaal uiteindelijk €6,94 inclusief verzenden. :pompom:

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Audia

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

Audiofiel

Citaat van: Audia op mei 26, 2010, 16:32:07
Volgens mij ben je de enige :(

::) Daarom zei ik eerder ook al:

Citaat van: Audiofiel op mei 13, 2010, 10:52:55

Ik heb na klachten van mijn kant op 7 april al de toezegging gekregen dat ik de BD voor de oude prijs zou krijgen als deze weer opnieuw leverbaar zou zijn. Dus was het simpelweg afwachten tot hij beschikbaar werd... tegen welke prijs dan ook. Nu kon ik dus - mét toestemming - €43 in mindering brengen op de acceptgiro (waarvan ze het bedrag niet konden aanpassen). ;)

Audia

Citaat van: Audiofiel op mei 26, 2010, 16:49:52
::) Daarom zei ik eerder ook al:

Ik heb na klachten van mijn kant op 7 april al de toezegging gekregen dat ik de BD voor de oude prijs zou krijgen als deze weer opnieuw leverbaar zou zijn. Dus was het simpelweg afwachten tot hij beschikbaar werd... tegen welke prijs dan ook. Nu kon ik dus - mét toestemming - €43 in mindering brengen op de acceptgiro (waarvan ze het bedrag niet konden aanpassen). ;)

Je hebt gelijk, maar ik bedoelde eigenlijk dat deze titel alweer niet leverbaar is :)

luuk

Ik heb al een aantal mailtjes naar Bol.com gestuurd vanaf het begin dat ze mij vertelden dat hij niet te leveren was.
Ook heb ik 2 maal aangegeven dat ik niet wilde dat de order geannuleerd werd omdat ik wel wilde wachten totdat de disc weer leverbaar was.
2 dagen voordat de disc weer te koop was voor de vriendenprijs van 47,99 euro, kreeg ik nog een mail met de mededeling dat hij echt niet meer te leveren was.
En 2 dagen later stond hij dus wel (zoals verwacht) gewoon te koop voor de normale prijs!
Ik dus weer een mailtje gestuurd waarop ik al antwoord kreeg dat dat een foutje was en dat hij bij nader inzien toch niet te koop was! En dat hij per abuis weer als te koop op de website gezet was. En dat de blu ray echt niet te krijgen was.
En dan nu het verhaal dat er toch iemand geweest is die de zogenaamde niet meer te krijgen disc die per abuis op de website gezet was, toch gekregen heeft.
Hmm, waar komt die blu ray dan vandaan?

Kreeg Bol ineens te veel emailtjes van mensen waarvan de order toendertijd geannuleerd was en de disc nu alsnog wilden hebben voor 4,99 euro?
En daarom maar weer snel de disc van de website gehaald hebben?

Of zit er nu weer iemand op het forum de boel te stangen?

Vreemde zaak.

Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Audiofiel

Citaat van: luuk op mei 26, 2010, 21:31:01
Of zit er nu weer iemand op het forum de boel te stangen?

Wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen? :hmmm:

luuk

Op 7 april was er ook iemand die lollig wilde zijn door te zeggen:" Ik heb hem binnen  :clapping:"
terwijl iedereen dus vol spanning aan het afwachten was of ze de disc binnen zouden krijgen.
Hij gaf daarna ook tor dat hij de boel aan het opjutten was.
Ik kreeg van Bol te horen dat ze de blu ray echt niet hadden en dat hij per abuis weer op de website gezet was.
Als jij hem wel gekregen heb dan liegen ze dus gewoon in mijn gezicht!
Maar omdat ik wist van het geintje van 7 april, heb ik dus de opmerking erbij gezet over of er misschien iemand de boel aan het stangen was.

Maar als jij hem inderdaad binnen hebt gekregen dan ga ik maar weer eens in de pen kruipen om te melden dat ze lekker bezig zijn daar bij Bol.com.

Marsh

Citaat van: luuk op mei 27, 2010, 09:36:36
Op 7 april was er ook iemand die lollig wilde zijn door te zeggen:" Ik heb hem binnen  :clapping:"
terwijl iedereen dus vol spanning aan het afwachten was of ze de disc binnen zouden krijgen.
Ik kreeg van Bol te horen dat ze de blu ray echt niet hadden en dat hij per abuis weer op de website gezet was.
Als jij hem wel gekregen heb dan liegen ze dus gewoon in mijn gezicht!
Maar omdat ik wist van het geintje van 7 april, heb ik dus de opmerking erbij gezet over of er misschien iemand de boel aan het stangen was.

Maar als jij hem inderdaad binnen hebt gekregen dan ga ik maar weer eens in de pen kruipen om te melden dat ze lekker bezig zijn daar bij Bol.com.

Tegen iedereen.

SeriousCinema

Audiofiel

Citaat van: luuk op mei 27, 2010, 09:36:36

Neem van mij aan, als ik grappen maak, dan is dat niet subtiel maar overduidelijk. Dit dus niet ;)

Ik heb hem besteld zodra deze weer beschikbaar was. Je kunt in dit topic lezen op welke dag dat was. Ik heb hem dus besteld voor de originele, hogere, prijs. Daarna hoefde ik ze alleen maar te herinneren aan de afspraak die ik al met hen op 7 april had gemaakt om hem voor het lagere bedrag te kunnen kopen.

Iedereen die achter het net heeft gevist bij deze aanbieding heeft kennelijk niet voldoende moeite gedaan om  Bol.com alsnog aan de afspraak te houden. Of niet in de juiste, diplomatieke, bewoordingen met hen gecommuniceerd. Ik heb simpelweg aangegeven dat ik niet akkoord ging met het door hen eenzijdig annuleren van de order. Daarop heb ik de toezegging gekregen dat - als ik het item opnieuw kon bestellen - ik hem voor de oude prijs alsnog zou krijgen. Uiteraard heb ik om de paar dagen de website in de gaten gehouden wanneer deze weer beschikbaar zou komen. Met in het achterhoofd dat hij - gezien dit topic - niet lang te koop zal staan en dus direct besteld moest worden!

Het grote verschil met de meeste 'klagers' is dat ik vooraf mijn zaakjes heb geregeld. Toen de BD-schijf weer te koop stond, hoefde ik alleen maar op de knop bestellen te klikken... voor het hogere bedrag. Aangezien forumgenoot 'luuk' deze toezegging inmiddels ook heeft gehad, denk ik dat hij gewoon moet afwachten. Vroeg of laat komt deze schijf weer beschikbaar en dan moet je hem gewoon meteen bestellen. Het prijsverschil is afdwingbaar vanwege hun toezegging per email. 8)

Ik hoop dat luuk heb binnenkort ook binnen heeft. Voor alle anderen: stuur een email naar de klantenservice en vraag netjes om alsnog de originele overeenkomst na te komen. Uiteraard kun je ze ook nog op dit topic wijzen. ;)

Audiofiel

Citaat van: Marsh op mei 27, 2010, 10:00:39
Tegen iedereen.

Nee, ze hebben niet tegen iedereen gelogen. De BD-schijf was gewoon slechts beperkt leverbaar. Ze hadden alleen nooit zoveel animo verwacht. Dat is namelijk de kracht van een pricewatch topic op internet. :pompom: