David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Gestart door schedel, maart 23, 2010, 23:51:25

Vorige topic - Volgende topic

koosnaampje-audiofiel

Is het nietzo dat als iets niet leverbaar is dat je het later voor dezelfde prijs kan krijgen, als toen de tijd?

Zo gaat het met folder akties vaak in de winkels..... :D

Email bewaren en dat misschien proberen, want het zou toch vreemd zijn als die eind vd maand weer leverbaar is.

Klipsch, Denon.

richardfm

Vandaag de DVD BD binnen.
Ik dacht dat hij uit Canada zou komen(foutje), komt uit Aukland(new zeeland) en is 2wkn. onderweg geweest.

DVD snel in de Oppo se...... chips speeld hem niet af(regiocode)....... geen probleem op de Oppo, ff regio veranderen en kijken.
(vraagje: std. is het zo dat je de regio 8x mag veranderen, is dit nu ook bij de Oppo het geval of is dit niet van toepassing?)

Waar ik vooral benieuwd naar was, is het nummer: Echoes.
Wat een super uitvoering, soms zelfs beter als het orgineel.
Veel meer soul en body, is best wel logisch, nu met meerdere muziekanten.

De kwaliteit van de DVD is bovenverwachting(is mijn 2é BD) en het geluid is super.
Eerst gedraaid op de 5.1 en nadien op stereo.
Het laatste vind ik persoonlijk mooier en klinkt warmer(dit speeld af op de Dyn Audio i.p.v. de surround speakers).

David Bowie vond ik wat tegen vallen in zijn zang(merkt goed, dat de tijd niet heeft stil gestaan).
David Gilmore zijn stem was weer iets minder als de laatste keer dat ik hem hoorde maar deed het uitstekend na al die jaren(wat een genot om te horen/zien).
Richard Wright speelde zoals van ouds en dirigeerde de band en had een hoop lol.
De show was wel wat minder als dat je van Pink Floyd gewend bent/was maar is goed om naar te kijken en hebben ook leuke effecten erbij zitten.

Al met al een DVD die de fan van David Gilmore(pink Floyd) niet mogen missen in de collectie.
Morgen gaat het vol. potje nog wat verder open om nog meer het live gevoel te krijgen.
Rillingen over mijn rug, terug denkend aan de tijd van vroeger, hoe het was en denkend aan mijn eerste LP van PF Rellex(een witte LP).

Marsh

Citaat van: richardfm op april 15, 2010, 20:37:09
Vandaag de DVD BD binnen.
Ik dacht dat hij uit Canada zou komen(foutje), komt uit Aukland(new zeeland) en is 2wkn. onderweg geweest.

DVD snel in de Oppo se...... chips speeld hem niet af(regiocode)....... geen probleem op de Oppo, ff regio veranderen en kijken.
(vraagje: std. is het zo dat je de regio 8x mag veranderen, is dit nu ook bij de Oppo het geval of is dit niet van toepassing?)

Waar ik vooral benieuwd naar was, is het nummer: Echoes.
Wat een super uitvoering, soms zelfs beter als het orgineel.
Veel meer soul en body, is best wel logisch, nu met meerdere muziekanten.

De kwaliteit van de DVD is bovenverwachting(is mijn 2é BD) en het geluid is super.
Eerst gedraaid op de 5.1 en nadien op stereo.
Het laatste vind ik persoonlijk mooier en klinkt warmer(dit speeld af op de Dyn Audio i.p.v. de surround speakers).

David Bowie vond ik wat tegen vallen in zijn zang(merkt goed, dat de tijd niet heeft stil gestaan).
David Gilmore zijn stem was weer iets minder als de laatste keer dat ik hem hoorde maar deed het uitstekend na al die jaren(wat een genot om te horen/zien).
Richard Wright speelde zoals van ouds en dirigeerde de band en had een hoop lol.
De show was wel wat minder als dat je van Pink Floyd gewend bent/was maar is goed om naar te kijken en hebben ook leuke effecten erbij zitten.

Al met al een DVD die de fan van David Gilmore(pink Floyd) niet mogen missen in de collectie.
Morgen gaat het vol. potje nog wat verder open om nog meer het live gevoel te krijgen.
Rillingen over mijn rug, terug denkend aan de tijd van vroeger, hoe het was en denkend aan mijn eerste LP van PF Rellex(een witte LP).

:dry:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

luuk

Zijn er eigenlijk al mensen geweest die de blu ray daadwerkelijk voor 4,99 euro binnen hebben gekregen?
Ik ben al een tijdje heen en weer aan het emailen met bol.com en elke keer zeggen ze dat hij niet meer leverbaar is maar ze geven geen antwoord op mijn vraag hoeveel personen hem wel al voor die 4,99 euro gekregen hebben.
Als blijkt dat niemand hem gekregen heeft voor die prijs dan is de reden van bol, nog duidelijker onzin.
Als ze de blu ray op de website te koop zetten dan moeten ze er toch een aantal op voorraad hebben.
En er stond ook niet bij dat het een 'op is op' actie was dus daar kunnen ze zich niet achter verschuilen.
Dus zou het niet meer dan eerlijk en logisch zijn dat als de blu ray binnenkort ineens op miraculeuze wijze weer te koop zou staan op hun website, maar dan voor een hogere prijs, de disc alsnog geleverd zou worden  voor 4,99 aan de mensen die hem eerder besteld hebben.
Maar om dat te voorkomen, heeft bol.com  natuurlijk alle bestellingen geannuleerd.
Ik heb hun tweemaal gevraagd om de bestelling te laten staan en dat ik wel zou wachten op de nieuwe voorraad maar dat wilden ze dus niet.
Ik moest maar gewoon de website in de gaten houden, dan zou hij daar vanzelf wel weer op komen te staan volgens bol.
Op mijn vraag of ik hem dan wel voor die 4,99 zou krijgen, omdat het daar natuurlijk om gaat, heb ik nog geen antwoord gekregen.
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

haythijs

Ik denk niet dat je daarop echt een antworod krijgt. Ze weten donders goed dat ze een foutje hebben gemaakt en proberen dat middels de reden dat het niet meer leverbaar is te verdoezelen.  Ze geven dan een leugentje om bestwil op als reden. 
Nadeel voor hen is, dat de leugen doorzien wordt en ze eigenlijk moeten afvragen wie ze voor de gek houden. De ontvanger ( wij dus als besteller die de mail krijgen dat het niet leverbaar is ) die iets voorgelogen moet worden.  of zichzelf, daar ze 'hopen' dat we het leugentje accepteren en als waarheid zien.
Aan de andere kant, denk ik dat het hen niet echt veel doet dat er een paar kopers zoals wij op een forum als dit wij zich bekocht voelen. Daarvoor is het veel te klein voor hen. Vrees toch dat je je erbij moet neerleggen, tenzij je een betere optie weet, want ook ik vind het jammer dat dit koopje niet op mijn duermat gevallen is.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

Ralph71

Dit kost toch alleen maar negatieve energie. Iedereen wist van tevoren dat ze niet zouden leveren voor € 4,99. Reële marktprijs voor deze blu ray ligt immers 25-30 euro hoger in Nederland.  :-X
Linn Klimax DSM/2 - 2 x Linn Klimax Solo 500 - Oppo UDP-205 - 2 x Wilson Benesch ACT - LG Oled 65G56LS - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Qkore 1 - Nordost Valhalla Power - Nordost Frey Power - 2x Nordost Tyr XLR - Nordost Tyr Speaker Cables - Nordost Reference Bi-Wire Jumpers - RKNL Noten TV Meubel Pure

DVDGuy

Citaat van: Ralph71 op april 16, 2010, 10:26:38
Dit kost toch alleen maar negatieve energie. Iedereen wist van tevoren dat ze niet zouden leveren voor € 4,99. Reële marktprijs voor deze blu ray ligt immers 25-30 euro hoger in Nederland.  :-X

Een aantal jaar geleden bij CD-Wow een vergelijkbare situatie gehad met een CD van Diana Krall voor slechts € 0.99 maar die werd zonder mankeren geleverd  :clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

richardfm

Citaat van: DVDGuy op april 16, 2010, 10:57:36
Een aantal jaar geleden bij CD-Wow een vergelijkbare situatie gehad met een CD van Diana Krall voor slechts € 0.99 maar die werd zonder mankeren geleverd  :clapping:

Kijk, dat is service bij Wow..... dat vertel je door met pos. ervaringen en aanbeveling.
Bol, kan mij de pot op en dat vertel ik ook door.

Als puntje bij paaltje komt is Wow veel beter en krijgen meer klanten dan Bol, die alleen maar klanten verliezen.

haythijs

Citaat van: Ralph71 op april 16, 2010, 10:26:38

Klopt, maar zoals eerder gememoreerd, er zijn ook 'foutjes' gemaakt die wel uitgeleverd werden. Nota Bene een keer bij Bol, toen er een ear-in op de site stond voor 4-5 euro, terwijl deze normaal gesproken ( nu nog steeds) voor 25-30 te verkrijgen is, maar werd wel geleverd voor die prijs. En nee dat was geen aanbeiding;)
Voorop gesteld dat ik er na 3 april al helemaal niet meer vanuit ging dat deze zou komen. Eigenlijk al op het moment dat hij van de site werd gehaald.

Overigens vind ik de term 'reëel' wel erg beladen als de marktprijs voor een beeld/geluidsdrager, maar dat is een andere discussie ;)
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

Ralph71

Citaat van: haythijs op april 16, 2010, 14:58:26
Overigens vind ik de term 'reëel' wel erg beladen als de marktprijs voor een beeld/geluidsdrager, maar dat is een andere discussie ;)

Via internetshops of bij de MM heb ik deze blu ray nog nooit goedkoper gezien. Zelfs in de UK niet:

http://www.bluraycollections.co.uk/search/fetchPrices.php?id=mfno1078234

Prijs lijkt me dan toch aardig reëel?  ;)
Linn Klimax DSM/2 - 2 x Linn Klimax Solo 500 - Oppo UDP-205 - 2 x Wilson Benesch ACT - LG Oled 65G56LS - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Qkore 1 - Nordost Valhalla Power - Nordost Frey Power - 2x Nordost Tyr XLR - Nordost Tyr Speaker Cables - Nordost Reference Bi-Wire Jumpers - RKNL Noten TV Meubel Pure

haythijs

Ik heb het over een andere discussie, is een dergelijk product die prijs wel waard :)  Oftewel, is een bluray momenteel nog niet een tikje te duur?

Klein nuance verschil 

Ralph71

Citaat van: haythijs op april 16, 2010, 15:15:30
Ik heb het over een andere discussie, is een dergelijk product die prijs wel waard :)  Oftewel, is een bluray momenteel nog niet een tikje te duur?

Klein nuance verschil 

Dat bepaalt ieder voor zichzelf (ik koop bv. alleen onder 15 euro, gaat prima in UK of op forums)...  ;D

haythijs

Oftewel, je vindt de geldende marktprijs voor een BD van € 30,- ook niet echt reëel ;)

luuk

En zoals verwacht, is de hij gewoon weer te leveren en nu voor de gewone prijs.
http://www.bol.com/nl/p/dvd/david-gilmour-remember-that-night/1002004005691460/index.html
Ik heb 2 dagen geleden nog een email gekregen van ze dat de prijs van €4,99 echt niet fout was, mensen de blu ray echt gekregen hebben voor €4,99 en dat hij echt niet meer te krijgen was.
Tja...
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Diablo666

Ik heb maar even een mailtje naar bol.com gestuurd met de volgende mededeling:
CiteerGoedemorgen,
Het blijkt dat de door mij bestelde blu-ray ineens wel weer leverbaar is,
ik wil dus graag mijn bestelling met bestelnummer ****** weer actief
makenen de dvd voor de toenmalige prijs bestellen.
Normaliter vind ik het ook geen probleem om een aantal weken op een
bestelling te wachten, en vind het niet echt netjes van bol.com om aan te geven dat de
bestelling niet  meer leverbaar is en te annuleren, en dat hij nu, iets meer dan een maand
later, wel ineens leverbaar is. Ik verwacht dan ook dat u een passende oplossing
hiervoor biedt, en dan niet in de vorm van gratis verzending of een minimale
korting, maar voor de toenmalige verkoopprijs.
Met vriendelijke groeten,

Weer afwachten dus...
My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

Marsh

Citaat van: luuk op mei 12, 2010, 03:23:59
En zoals verwacht, is de hij gewoon weer te leveren en nu voor de gewone prijs.
http://www.bol.com/nl/p/dvd/david-gilmour-remember-that-night/1002004005691460/index.html
Ik heb 2 dagen geleden nog een email gekregen van ze dat de prijs van €4,99 echt niet fout was, mensen de blu ray echt gekregen hebben voor €4,99 en dat hij echt niet meer te krijgen was.
Tja...

Echt te triest voor woorden dit.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

RonG

Audia

Ik heb ook maar even een klacht ingeschoten op de klantenservice.
Dan ga ik Bol.com maar op kosten jagen  >:(.

Mijn email gebaseerd op die van Diablo666:

Goedemorgen,

Op 24-3-2010 heb ik een bestelling gedaan voor de blu-ray David Gilmour – Remember That Night via bestelnummer xxx voor een prijs van € 4,99. Deze zou geleverd worden in april, maar werd ineens geannuleerd door bol.com.

Het blijkt dat de door mij bestelde blu-ray ineens wel weer leverbaar is, voor een hogere prijs.
ik wil dus graag mijn bestelling met bestelnummer xxx weer actief maken en de blu-ray voor de toenmalige prijs bestellen. Normaliter vind ik het ook geen probleem om een aantal weken op een
bestelling te wachten en vind het niet echt netjes van bol.com om aan te geven dat de bestelling niet  meer leverbaar is en te annuleren om vervolgens te constateren dat hij nu, iets meer dan een maand
later, wel ineens leverbaar is.

Ik verwacht dan ook dat u een passende oplossing
hiervoor biedt, en dan niet in de vorm van gratis verzending of een minimale korting, maar voor de toenmalige verkoopprijs.

Met vriendelijke groet,
Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

Diablo666

My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

DV79

Ik heb ook opnieuw een vraag gesteld/klacht ingediend.
Afwachten maar :-\
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

NielsLu

Ik heb ook maar eens even een vergelijkbare mail naar bol.com gestuurd. Nu maar afwachten waar ze mee komen.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

RonG

Marsh

Citaat van: NielsLu op mei 12, 2010, 11:39:47
Ik heb ook maar eens even een vergelijkbare mail naar bol.com gestuurd. Nu maar afwachten waar ze mee komen.

Idem hier.

SeriousCinema

turtlespeed

Hallo,

Ook ik heb een mailtje gezonden  :angel:

Greetz,

Turtle
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

Shane One