David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Gestart door schedel, maart 23, 2010, 23:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

haythijs

Philips 55Oled910Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op april  8, 2010, 21:08:17
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw
bestelling met bestelnummer 7779582960 helaas niet binnen de
aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: David Gilmour - Remember That Night - Unknown
Aantal: 1

Wij doen onze uiterste best om bovenstaand(e) artikel(en) alsnog zo
spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Wij
kunnen u helaas geen inschatting geven van de nieuwe levertijd.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Precies het bericht wat ik een dag eerder kreeg voor het mailtje dat hij niet meer te leveren is... ???

Citaat van: Mayko op april  8, 2010, 22:00:06
Idem, maar we krijgen hem ;D

Are you serious? :popcorn:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

RonG

over en uit

Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7779538040 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Marsh

Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7779572960 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: 7779572960

Artikel: David Gilmour - Remember That Night - Unknown

.... :dry:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

turtlespeed

Helaas:

Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7779666310 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: 7779666310

Betaalmethode: Acceptgiro

Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.

Met vriendelijke groet,

bol.com

MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

mack

Citaat van: turtlespeed op april  9, 2010, 14:08:37
Helaas:

Geachte heer,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7779666310 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: 7779666310

Betaalmethode: Acceptgiro

Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.

Met vriendelijke groet,

bol.com

Hier ook  :(

pi

same here, 't was ook te mooi om waar te zijn, jammer...

Criterionlover

dit mailtje is dus ook tegelijkertijd verzonden......
T+A ; Sonos

NielsLu

Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

Marsh

Beetje triest eigenlijk, zo'n standaard mailtje.
Geloof ook er ook echt geen zak van, ze wisten waarschijnlijk allang dat dit de "oplossing" zou zijn.

SeriousCinema

Diablo666

Heb annulering ook gehad, stelletje floepers bij bol.com  :devil: , ff in de gaten wanneer hij wel weer "leverbaar" wordt, zal wel binnenkort zijn... maar dan voor de normale prijs  :(
My set:
Sound:Squeezebox 3 / Pioneer 859RDS-G / 3x Pioneer M-10x / Jamo: Pro 1000-EX sub, A-510 fronts,  Center-18, 4x A-510 Surrounds,  A-510 Back Surrounds with SW3 Sub
Visual:Sanyo PLV Z-3000 / Pioneer 717-G /  JVC 6800 S-VHS / Projecta ProScreen 240x180 / LG BD390 / UPC HD DVR
Various:DS409+

Audia

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

hifiman

Ron_Z

Audia

Ik vind het wel erg jammer van Bol.com
Valt me toch weer tegen.

Volgende week gewoon weer verkrijgbaar voor € 34,99 of zoiets...  >:(
Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

RalphH

Hier ook.
Hij zal inderdaad vrij binnenkort wel voor de volledige prijs verschijnen.
Niet leverbaar lijkt mij ook twijfelachtig, zijn genoeg sites/shops die 'm wel hebben, daarbij ben in niet te beroerd om een maandje te wachten tot ie weer volop leverbaar is  :angel:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

osibisa

We zijn gewoon opgelicht door Bol.com. Blu-ray is overal ruimschoots voorradig.
Wanneer ze eerlijk zouden zijn, zouden ze gewoon gezegd hebben dat er sprake is van een onjuiste prijsvermelding en dat voor dit bedrag niet geleverd kon worden. Dat zou een bedrijf sieren. Maar nee...liever de mensen iets op de mouw spelden.
Klantvriendelijkheid dus ver te zoeken bij dit bedrijf.
Heb klacht ingediend bij Bol.
Ook bij diverse consumentenorganisaties.

turtlespeed

Ze zijn overigens wel snel met antwoorden op mijn klacht:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 april 2010.

Het kan voorkomen dat een bepaalde titel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze site. Deze bluray wordt (tijdelijk) niet meer aangeleverd. Het is mogelijk dat andere zaken het artikel nog wil in de schappen hebben. Wij hebben niet meer de mogelijkheid om dit artikel aan u te leveren.

Het is mogelijk dat deze titel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze site. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Als u de bestelling heeft voldaan met iDEAL, dan wordt het betaalde bedrag binnen een week op uw rekening teruggestort.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

jrjhoe

De mijne is ook geannuleerd...   :mad:

Erg onsportief van bol.com...
Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

peterrr

Hier ook, gecanceld

Ik koop nu ook niks meer bij ze (laatste 12mnd zo`n E600,-), hadden ze idd gezegd van sorry verkeerde prijs onze excuses..
Gemiste kans, ben ook benieuwd of hij binnenkort weer leverbaar wordt.
Het is niet dat ik "als Hollander" een slaatje wil slaan, dat de prijs waarschijnlijk niet klopte dat konden we aanvoelen.

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Jean Sibelius

En óók hier een annulering. Valt me inderdaad tegen van onze vrienden zeker omdat de Blu-ray binnenkort ongetwijfeld weer wel verkrijgen is.

Als ik even tijd stuur ik een brief naar de klachtenafdeling, omdat ik de opmerking zie artikel 5 algemene voorwaarden wel erg kort door de bocht vind.
De strekking van art. 5 sub 1 en sub 4 is helemaal niet bedoeld voor dit soort flauwekul => gewoon je verplichting nakomen of gewoon toegeven dat er iets is fout gegaan, maar je niet gaan verstoppen achter wat vage juridische teksten.

Heb de afgelopen jaren voor duizenden Euro's bij ze besteld en dat is bij deze meteen afgelopen :-\.
(mede omdat ik de laatste tijd wel vaker heb meegemaakt dat artikelen niet leverbaar zijn).

Beetje jammer als je denkt een mooie kans mee te kunnen pikken en vervolgens nog wat andere spullen erbij besteld, waarna vervolgens het artikel waar het echt om ging niet leverbaar is.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

DVDGuy

Citaat van: peterrr op april  9, 2010, 16:34:28
Hier ook, gecanceld

Ik koop nu ook niks meer bij ze (laatste 12mnd zo`n E600,-), hadden ze idd gezegd van sorry verkeerde prijs onze excuses..
Gemiste kans, ben ook benieuwd of hij binnenkort weer leverbaar wordt.
Het is niet dat ik "als Hollander" een slaatje wil slaan, dat de prijs waarschijnlijk niet klopte dat konden we aanvoelen.

grt peterr

Helemaal zo als ik er ook in sta; geef gewoon toe dat je een fout gemaakt hebt  :withstupid:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

Helemaal mee eens, de grootste fout die je kan maken is het ontkennen van een fout!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

richardfm

Heb toch verschillende items bij Bol weg gehaald en stop er nu mee.
Het is slordig en wijst op een ongezouten mening/beleid van Bol.
Het niet toegeven van een fout/vergissing is benedenswaardig en zal geen tevredenheid opleveren.
1 ontevreden klant kost 8 pot. klanten.

Nee, voor mij geen Bol meer(wat ze ook in de aanbieding zetten).