David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Gestart door schedel, maart 23, 2010, 23:51:25

Vorige topic - Volgende topic

Audiofiel

Ik heb vanochtend mijn geld teruggestort gekregen... :unhappy:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Hier nog niks gehoord of gezien...

Audia

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

htandre

Nog steeds niet gehoord en gezien, datum die vermeld wordt, is nog steeds 3 april.
Afwachten dus.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Marsh

Hier ook niks.. verwacht dan wel vandaag wat te horen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

RonG

x.studio

Citaat van: x.studio op april  7, 2010, 01:35:26
Ik heb hem binnen!!!! :clapping:

De krant.

Sorry heren, had bij het posten een wat melige bui en wilde jullie wat opkloten >:D. De bui is inmiddels overgewaaid enne ik wacht dus ook nog steeds, betaald via ideal en in ieder geval nog geen annulering binnen gekregen.

(ga me nu even verstoppen)

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

RonG

Ik heb ze maar eens een mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd wordt. Vind het wel lang duren nu. Ik heb nog helemaal niks gehoord en de status staat nog altijd op "wordt verwerkt 3-4-10"

RonG

Heb al een antwoord

Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer ************ niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.

Wij verwachten uw bestelling voor 15 april 2010 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dus ik ga ervan uit dat alsnog gewoon geleverd wordt :bigsmile:

Audiofiel

Citaat van: RonG op april  8, 2010, 15:59:42
Dus ik ga ervan uit dat alsnog gewoon geleverd wordt :bigsmile:

Ga je er ook van uit als je weet dat het artikel al een paar dagen helemaal niet meer voorkomt op de website? :nowink:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

RonG

Citaat van: Audiofiel op april  8, 2010, 16:00:44
Ga je er ook van uit als je weet dat het artikel al een paar dagen helemaal niet meer voorkomt op de website? :nowink:

Yep, afgaande van hun reply

Audiofiel

Citaat van: RonG op april  8, 2010, 16:02:05
Yep, afgaande van hun reply

Die reply is automatisch gegenereerd en hebben mensen aan het begin van dit topic (die eerder besteld hebben) ook eerder gekregen. Ze hebben veel achterstand met het reageren op emails, heb ik mogen lezen in hun reactie.

NielsLu

Ik heb net een mail van Bol.com ontvangen; de levering is volgens Bol helaas vertraagd. Ik wacht in spanning af of de blu-ray gaat komen.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

hifiman

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw
bestelling met bestelnummer 7779582960 helaas niet binnen de
aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: David Gilmour - Remember That Night - Unknown
Aantal: 1

Wij doen onze uiterste best om bovenstaand(e) artikel(en) alsnog zo
spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen. Wij
kunnen u helaas geen inschatting geven van de nieuwe levertijd.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

pi

Hetzelfde bericht hier, nog geen annulering, ik hou hoop!

RobertVanWoerden

same here, wordt dus afwachten. de BD versie van The Strat Pack is vandaag wel netjes bezorgd.

Audia

Woonkamer: SF Magico S1 | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | REL T9X Special Edition RED

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Criterionlover

T+A ; Sonos

Crissis

Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

M

LG G2 83
Panasonic DP-UB824
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300 MK2
B&W PX 8 S2

RonG