David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Gestart door schedel, maart 23, 2010, 23:51:25

Vorige topic - Volgende topic

RalphH

Bij mij hetzelfde mooie plaatje en € 4,99 zoals iets naar boven een pagina eerder (gemeen hoor nieuwe pagina) al ingeplakt.
En nee, nie op die annuleer knopje drukken nie  :crazy:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

johan79

Heb hem ook besteld.

Misschien krijgen we wel de Dvd versie  :unhappy:

Ik wacht geduldig af, alleen heb ik hem met een code gekocht en hoe krijg ik mijn recht op mijn 10 euro dan terug als dit niet goed gaat?

Musical Fidelity KW550 - Marantz NA-7004 - Usher Dancer BE-8571mkII

DVDGuy

Citaat van: johan79 op maart 25, 2010, 22:26:20
Heb hem ook besteld.

Misschien krijgen we wel de Dvd versie  :unhappy:

Ik wacht geduldig af, alleen heb ik hem met een code gekocht en hoe krijg ik mijn recht op mijn 10 euro dan terug als dit niet goed gaat?

Jij maakt hem helemaal...............  :angel:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

schedel

Als eerste besteld en wordt hopelijk rond 7 april geleverd :music:
T+A | REL | Denon | JVC

Lex Groningen

Dacht bestel hem ook gelijk, maar zie nu dat die niet meer leverbaar is. >:(
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

DV79

Ik zie hem nu zowel op het bestel status overzicht staan. Nog steeds voor 4,99. Maar hij stond net ook in m'n winkelwagentje, voor 49,99 en niet leverbaar.

Zal mij benieuwen wat ze gaan doen.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

riwi

Citaat van: DV79 op maart 26, 2010, 09:17:16
Ik zie hem nu zowel op het bestel status overzicht staan. Nog steeds voor 4,99. Maar hij stond net ook in m'n winkelwagentje, voor 49,99 en niet leverbaar.

Hij heeft lang bij de MM in het schap gestaan voor 47 euro.
Maar nu kost de DVD bij Bol 30 euro en de BD is niet meer leverbaar inderdaad.

RobertVanWoerden

In mijn bestelstatus staat nog steeds verwacht 3 april, ben benieuwd of de BD gaat komen.

mack

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

Ron_Z

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

schedel

Geachte Schedel,
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7779514350 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: 7779514350

Artikel: David Gilmour - Remember That Night - Unknown
Aantal: 1

Betaalmethode: iDEAL

U heeft uw artikel(en) al betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag zal binnen een week op uw rekening worden teruggestort.

Met vriendelijke groet,

bol.com

>:( :( :mad:

T+A | REL | Denon | JVC

koosnaampje-audiofiel

Leuk is dat... :(

Maar volgensmij niet de waarheid....wat Bol.com verteld.
Klipsch, Denon.

Ron_Z

Toch geen wraakactie van bol tegen Schedel omdat ie ons getipt heeft  :devil:? Mijn bestelling staat nog op verwacht 3 april. Als iedereen die hem wel krijgt voor 5 euro eens 1 euro doneert aan Schedel, kan ie hem voor de volle prijs bestellen (ergens anders uiteraard).

Crissis

Ik heb niet een soortgelijk mailtje gehad. Ik betaal via een acceptgiro. Even afwachten dus...
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

hifiman

Citaat van: Crissis op maart 30, 2010, 18:31:11
Ik heb niet een soortgelijk mailtje gehad. Ik betaal via een acceptgiro. Even afwachten dus...
Ik ook nog niet, maar ik ga ervanuit dat ze allemaal gecancelled gaan worden  :baaa:

NielsLu

Vooralsnog heb ik inderdaad ook nog geen mail gehad, verwachte datum is ook 3 april 2010.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

Marsh

Citaat van: NielsLu op maart 30, 2010, 18:44:12
Vooralsnog heb ik inderdaad ook nog geen mail gehad, verwachte datum is ook 3 april 2010.
:withstupid:
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

peterrr

Hmm, het zat er wel misschien aan te komen , maar zo`n enorme firma als "Bertelsman online" ( BMG) moet niet wakker liggen van zo`n kleun..

En eigenlijk zo`n fout slikken, nu verspelen ze goodwill bij b.v mij die veel daar gekocht heb ( cd/dvd`s ,camera`s, cd recorder, Tomtom e.d).
Gerekend hun inkoopprijs tegenover hun verlies, ik denk bij zo`n zelfde mail naar mij toe dat ik klant af ben...
Want het niet kunnen leveren is een drogreden dus een leugen..

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

RonG

Citaat van: peterrr op maart 30, 2010, 19:10:21
Hmm, het zat er wel misschien aan te komen , maar zo`n enorme firma als "Bertelsman online" ( BMG) moet niet wakker liggen van zo`n kleun..

En eigenlijk zo`n fout slikken, nu verspelen ze goodwill bij b.v mij die veel daar gekocht heb ( cd/dvd`s ,camera`s, cd recorder, Tomtom e.d).
Gerekend hun inkoopprijs tegenover hun verlies, ik denk bij zo`n zelfde mail naar mij toe dat ik klant af ben...
Want het niet kunnen leveren is een drogreden dus een leugen..

grt Peterr

Idd, dat ze dan gewoon zeggen dat het een fout betrof.

richardfm

Ook hier:
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling
Artikel: David Gilmour - Remember That Night - Unknown
Aantal: 1
De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wat een onzin, niet kunnen leveren.
Mail gestuurd en wacht reactie af.

Ron_Z

Nog geen mail gehad. Vanavond de DVD nog maar eens opzetten, maar zal wel niet de laatste keer zijn  :(

Jean Sibelius

Citaat van: Audioloog op maart 30, 2010, 18:32:34
Ik ook nog niet, maar ik ga ervanuit dat ze allemaal gecancelled gaan worden  :baaa:
Ben er bang voor.

BOL komt in het meest ongunstige geval pas over twee of drie maanden met de melding dat de spullen niet leverbaar zijn.

Ben eerlijk gezegd benieuwd in hoeverre ze dit kunnen maken in het kader van het "aanbod en aanvaarding principe" ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)