bluray branders. Wat zijn tegenwoordig de goeie?

Gestart door Shadowfox, maart 10, 2010, 12:01:32

Vorige topic - Volgende topic

Shadowfox

Ik zag bij opus een lg bluray brander voor 170euro.
Welke modellen springen er uit kwa snelheid en betrouwbaarheid?

denoontje

ksi

Denk dat je in NL snel uitkomt op een LG LS20. Dit is een betaalbare (150 euro) 8x brander. Een review is onder andere hier te vinden: http://www.cdrlabs.com/Reviews/lg-bh08ls20-super-multi-blue-blu-ray-disc-rewriter.html

Hij heeft jammer genoeg wat vreemde problemen bij het lezen van dual layer BR en/of AACS protected BRs. Echter heb ik ook ergens gelezen dat dit opgelost zou moeten zijn door een vernieuwde firmware.

ksi

Beter nog, koop je de nieuwe versie BH10LS. Deze brand tot 10x speed. En hierbij zullen eventuele read problemen ook wel zijn opgelost. Nog geen review hierover gevonden, maar dit lijkt me een prima keus.
Bovendien is hij maar 10 euro duurder.

RvD

Ik zou het merk Plextor adviseren hun service is zeer goed.

Plextor PX-B940SA

12 speed BD-R

Hier nog een review http://www.ccereviews.com/reviews/plextor-px-b940sa-internal-12x-bd-writer/
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - Ascendo the28 sub squared pro passive sealed shallow
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x) - Dynacord L3600FD CineMike
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

Shadowfox

Ik ga denk het volgende doen de komende tijd.

Mn internet vervangen naar upc kabel met 60 mbps
Een brander aanschaffen en lege bd-r 25gb bestellen voor 4.50 per stuk

60mbps zou je ong uitkomen op een uurtje downloaden en ong 30m branden.