iPad topic

Gestart door Staaled, januari 19, 2010, 17:09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Loki999

De vorige aanbieder wilde me foppen denk ik want die reageert niet meer.

Ik heb nu iemand gevonden die heeft een 64 3g en hij wil hem verkopen voor 575,-

Maar is het echt duidelijk te zien dat het een nepper is?? als ik op internet kijk dan zie ik wel behoorlijke nep ipads voorbij komen Iped bv
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Kjelt

Je zou niet de eerste zijn die een gesealde lege doos koopt, ik zou voor die honderd euro extra niet moeilijk doen (kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken).

Erik

of zelf ophalen en bekijken dan weet je wat je krijgt. Nooit laten opsturen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

papaleo

Zijn er eigenlijk webbrowsers voor de iPad die 'Flash' ondersteunen?
Skyfire zou dit wel doen maar is alleen voor de iPhone beschikbaar....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Nosoforos

#1579
Er is net aangekondigd dat die binnenkort ook voor de iPad verschijnt
edit: http://www.tuaw.com/2010/12/17/skyfire-browser-headed-for-ipad/

jantje112

Citaat van: papaleo op december 18, 2010, 15:40:05
Zijn er eigenlijk webbrowsers voor de iPad die 'Flash' ondersteunen?
Skyfire zou dit wel doen maar is alleen voor de iPhone beschikbaar....

Gelijk even skyfire voor de iphone gedownload en dat is idd een geweldige browser

Perfectionist

Hoe maak je eigenlijk mappen ( zoals in Outlook) in Postvak In van je Ipad?
Een beter forum begint bij jezelf.

papaleo

Citaat van: Perfectionist op december 21, 2010, 20:43:10
Hoe maak je eigenlijk mappen ( zoals in Outlook) in Postvak In van je Ipad?

Mappen kan je alleen in iTunes maken
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Perfectionist

Citaat van: papaleo op december 21, 2010, 21:10:22
Mappen kan je alleen in iTunes maken

Dank voor je tip, alleen hoe dan in iTunes?
Een beter forum begint bij jezelf.

Loki999

Nou ik ga er morgen toch maar 1 in de winkel halen, stelletje hebbers op marktplaats.

geen zin om te wachten tot april tot de nieuwe Ipad uitkomt, ik koop de meest simpele versie nu en kijk wel wat ik mis en dan in april de nieuwe.

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

LittleNinja

Wie gebruiken er allemaal de iPad zakelijk?
Wat doe je er allemaal mee?
Verder schrok ik van de prijzen van het data abonnement... Wat hebben jullie gekozen?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Durk

Vergaderstukken lezen en annoteren.
E-mail en Agenda
Things als todo
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

phmeijer

Citaat van: LittleNinja op december 23, 2010, 19:48:51
Verder schrok ik van de prijzen van het data abonnement... Wat hebben jullie gekozen?

Ik ga een KPN abo afsluiten; €30,= per maand 7,2mbps; 2Gb.
Ik schrok er ook wel een beetje van, maar sinds de komst van iPad en consorten hebben ze de markt een beetje omgegooid...
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

pagr

Citaat van: LittleNinja op december 23, 2010, 19:48:51
Wie gebruiken er allemaal de iPad zakelijk? Wat doe je er allemaal mee?
Met GoodReader alle kantoor documenten op de iPad. Makkelijk met al die medewerkersbeoordelingen op lokatie en het geven van presentaties aan klanten incl demo's van Cloud toepassingen.

Voelde wel raar om alleen met een iPad op stap te gaan ipv tas+laptop
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

LittleNinja

Is er eigenlijk een mogelijkheid om 3D tekeningen (pcon) op de iPad te presenteren? ( Roteren, zoomen e.d. )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

pagr

Citaat van: LittleNinja op december 23, 2010, 23:43:32
Is er eigenlijk een mogelijkheid om 3D tekeningen (pcon) op de iPad te presenteren? ( Roteren, zoomen e.d. )
Tik eens in voor de grap "pcon" in de AppStore => pcon viewer pro  :pompom:
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

LittleNinja

Wow... Die had ik bijna zelf moeten kunnen bedenken... :nopompom:

Ik ben niet zo scherp meer zo laat op de avond. :P

Citaat van: pagr op december 23, 2010, 23:57:38
Tik eens in voor de grap "pcon" in de AppStore => pcon viewer pro  :pompom:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

Dat is een gave toepassing LN, gaat de klantbeleving bij een presentatie flink mee omhoog denk ik!

LittleNinja

Precies!!!! Exact waar ik al eerder over sprak. Ideaal dus. 8)
Ik heb de lite versie nu op mijn iPhone gezet. Morgen misschien even proberen op mijn werk.

Bedankt pagr!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

pagr

Citaat van: LittleNinja op december 24, 2010, 00:32:46
Precies!!!! Exact waar ik al eerder over sprak. Ideaal dus. 8)
Ik heb de lite versie nu op mijn iPhone gezet. Morgen misschien even proberen op mijn werk.

Bedankt pagr!
Graag gedaan.  Ben net wakker (te lang Serious Request gekeken), goeie actie bij ons in Eindhovuh en respect voor alle mensen die de kou trotseren !!! :clapping: Ga me nu omkleden om ons stuupke te vegen.  Wat een pak sneeuw!

Voor de golfers onder ons: Ik kreeg net bericht dat GolfShot GPS nu ook als update voor de iPad beschikbaar is  :pompom:
Audio/Video:  Philips Essence (42PES0001D) | Denon AVR-4310 | HDI Dune Base 3.0 | Pioneer DV-696AX | Focal Chorus 826W | Kef Q10c | Kef HTS 2001 / Q5 | REL Quake II
Fun stuff:  PS3 Slim | Wii | PS2 | PlaySeat + Logitech DFP | iPad 32+3G | iPhone 3GS | iPod Classic | Qnap 109 ProII | Callaway X-22

phmeijer

Sprak net mijn buurman die even kwam helpen sneeuwruimen; was van 20.00u gisteren tot vanochtend 5.00u daar geweest!
En nu nog sneeuwruimen met mij!  :worship:
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Durk

Die is er al een dikke week.. Helaas staat onze baan nog niet in google maps; dus kaartview niet beschikbaar en GPS doelen moet ik nog een keertje meten voor ze.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Loki999

Yes ik heb er ook 1! de goedkoopste versie zonder 3g maar ben er erg blij mee
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Teejoo

Citaat van: LittleNinja op december 23, 2010, 19:48:51
Wie gebruiken er allemaal de iPad zakelijk?
Wat doe je er allemaal mee?
Verder schrok ik van de prijzen van het data abonnement... Wat hebben jullie gekozen?
Wij gebruiken hem ook: primair papierloos vergaderen, mail en agenda. Goodreader is inderdaad de meest gebruikte app.

Wij gebruiken onze eigen provider, Rabomobiel via het KPN netwerk.

Durk

Heb wat muziek op mijn ipad gezet.. Nu zag ik dat bij de genre view allerhande icoontjes voor de verschillende genres tevoorschijn kwamen.. Weet iemand waar je dit kan instellen, zal waarschijnlijk wel ergens in Itunes zijn..  ::)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749