Peerless Monsters Room

Gestart door Peerless Monster, december 23, 2009, 14:02:45

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Ik vind 7k ook veel voor een projector. Heb ik ook niet betaald voor mijn 950, maar het verschil met de HD1 was erg groot. Infocus heb ik nooit gezien.

Maar de upgrade zit ook in het betere scherm en de Oppo om het beeld goed te produceren. Die moet je ook niet onderschatten. Waarschijnlijk was je Infocus daardoor ook beter geweest.

Upgradedrang? Heb ik helemaal geen last van :-X :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Citaat van: HTip op november 15, 2011, 09:44:46
Ik vind 7k ook veel voor een projector. Heb ik ook niet betaald voor mijn 950, maar het verschil met de HD1 was erg groot. Infocus heb ik nooit gezien.

Maar de upgrade zit ook in het betere scherm en de Oppo om het beeld goed te produceren. Die moet je ook niet onderschatten. Waarschijnlijk was je Infocus daardoor ook beter geweest.

Upgradedrang? Heb ik helemaal geen last van :-X :D

7 K is dan incluis scherm he.
Adviesprijs destijds was 6 mille en het scherm was zo'n 900...
Dan nog een ophangsysteem erbij en je zit aan de 7000 euro...

De Oppo is gewoon kaal, dus geen upgrades oid. En het scherm vind ik fantastisch.
Heel verfijnd doek ipv dat doek (wat ik ook nog heb liggen) waar de structuur heel korrelig is.
Toch een scherm van 300 euro nieuw...
Infocus was wel lekker voor mij.
Voor mensen met DLP allergie een hele verkeerde heb ik begrepen ;).

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

morca

Citaat van: Peerless Monster op november 15, 2011, 09:36:05
Er is veel veranderd hoor ;).
De Teufels waren weer weg door mijn sub upgrade drang het geld nodig en wellicht toch met electrostaten te gaan spelen.
Maar met een kleine opkomst dan weet je wel waar het geld naar toe gaat ;). Niet in de HT-ruimte...
Spaar nu structureel maar 100 euro pm voor de ht ruimte, dus het gaat wel even duren om allerlei upgrades te doen ;).
Teufel ken ik niet ,maar electrostaten is ook geen straf  :D

Ja sparen duurt soms lang he,ik ben wat subs betreft voorzien maar ik moet nog een 5.1amp en misschien speakers erbij bouwen

Peerless Monster

Electrostaten is zeker geen straf.
Het maakt echt een muur van geluid soms. Echt indrukwekkend zonder sub al.
Met sub is het nog extremer... ;)

Hahaha dat sparen moet maar weer ;).
Heb me zinnen op JL gezet! ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

HTip

Citaat van: Peerless Monster op november 15, 2011, 10:28:32
7 K is dan incluis scherm he.
Adviesprijs destijds was 6 mille en het scherm was zo'n 900...
Dan nog een ophangsysteem erbij en je zit aan de 7000 euro...

De Oppo is gewoon kaal, dus geen upgrades oid. En het scherm vind ik fantastisch.
Heel verfijnd doek ipv dat doek (wat ik ook nog heb liggen) waar de structuur heel korrelig is.
Toch een scherm van 300 euro nieuw...
Infocus was wel lekker voor mij.
Voor mensen met DLP allergie een hele verkeerde heb ik begrepen ;).

Een DLP kan last hebben van het zgn. regenboogeffect. Degene die daarvoor gevoelig zijn krijgen hoofdpijn. Maar LCD kan weer last hebben van het zgn. barndooreffect. Alleen LCoS (JVC en Sony) heeft naar mijn weten geen problemen. Los van motion blur bij pans, maar dat komt door de trage panelen. En daarin heeft Sony het met de laatste generatie beamers het beter gedaan dan JVC.

Kosten van mijn setup zijn ook aanzienlijk, maar nog altijd ver beneden de 7k, ondanks een Stewartscherm en een zwaar gemodificeerde Oppo. De beamer en scherm zijn overigens blijvertjes :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

morca

Electrostaten zijn ook mijn favorieten,maar nu nog even geen plek en zeker geen geld  ;)
Die ene keer dat ik Martin Logans hoorde op een show was ik verkocht.
Maarja niet even een set die je zo aanschaft,er zal ook een bijbehorende amp bij komen,allemaal geld wat ik niet 123 over heb  :D

Het zal zeker wel super klinken bij jouw ja,geloof ik meteen.

Audiofiel

Citaat van: Peerless Monster op november 15, 2011, 09:33:22
Speel nu weer met mijn electrostaten.
Als center gebruik ik een goedkoper Eltax.

Ik zou zonder center spelen. Een andere center is erger dan geen center zeg ik altijd.

CiteerKlinkt verbazend goed moet ik zeggen, maar wil wel weer terug naar een homogener geluidsbeeld, maar dat is even op de lange baan geschoven...

Heb ik iets gemist of speel je nu met 3 soorten/merken speakers? Dus Acoustats voor, Eltax center en nog wat anders als rear?

Dan zou ik zelf misschien nog eerder in 2.0/2.1 spelen. Er gaat niets boven gelijke speakers bij surround... ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op november 15, 2011, 22:01:47
Ik zou zonder center spelen. Een andere center is erger dan geen center zeg ik altijd.

Heb ik iets gemist of speel je nu met 3 soorten/merken speakers? Dus Acoustats voor, Eltax center en nog wat anders als rear?

Dan zou ik zelf misschien nog eerder in 2.0/2.1 spelen. Er gaat niets boven gelijke speakers bij surround... ;)

Oh ik vertel niet alles op het forum meer Arjen. Surround is voor mij enkel voor films. Ik draai geen (lees: niet veel) concerten (ik heb ze wel natuurlijk) en ik ben van mening dat het ook aardig klinkt op dit niveau. Het heeft impact, zeg maar.
Sinds de Teufels weg zijn, speel ik momenteel met de Acoustats one als fronts, de Eltax als center, B&O als rears evenals 2 visaton dipolen. Lekker goedkoop in ieder geval. Gaat ooit nog wel eens goed komen. Die Teufels deden het goed, maar  had toen het idee om weer met electrostaten te draaien. Dus ben nog altijd aan het wachten op een paartje ones voor weinig ;). En dat geduld heb ik wel. Mijn ouders hebben ze ook en wellicht willen ze ooit wat anders ;D.
De Eltax doet het lekker hoor. En inderdaad zal je dat ongtwijfeld wel eens horen dat de speakers niet overeenkomen qua homogeniteit. Maar het maakt mij wel blij ;D en dat lijkt me het belangrijkste.

En nu aan het sparen voor een klein kind natuurlijk, dus dat gaat geld genoeg kosten de komende periode (met die donkere wolken hoorde ik vanmorgen op het nieuws).

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 07:51:15
Oh ik vertel niet alles op het forum meer Arjen. Surround is voor mij enkel voor films. Ik draai geen (lees: niet veel) concerten (ik heb ze wel natuurlijk) en ik ben van mening dat het ook aardig klinkt op dit niveau. Het heeft impact, zeg maar.
Sinds de Teufels weg zijn, speel ik momenteel met de Acoustats one als fronts, de Eltax als center, B&O als rears evenals 2 visaton dipolen. Lekker goedkoop in ieder geval. Gaat ooit nog wel eens goed komen. Die Teufels deden het goed, maar  had toen het idee om weer met electrostaten te draaien. Dus ben nog altijd aan het wachten op een paartje ones voor weinig ;). En dat geduld heb ik wel. Mijn ouders hebben ze ook en wellicht willen ze ooit wat anders ;D.
De Eltax doet het lekker hoor. En inderdaad zal je dat ongtwijfeld wel eens horen dat de speakers niet overeenkomen qua homogeniteit. Maar het maakt mij wel blij ;D en dat lijkt me het belangrijkste.

En nu aan het sparen voor een klein kind natuurlijk, dus dat gaat geld genoeg kosten de komende periode (met die donkere wolken hoorde ik vanmorgen op het nieuws).

Die donkere wolken maak ik mij nooit zorgen over. Als ik mij elke keer over de economie, de koopkracht etc zorgen moet gaan maken dan zou ik gillend gek worden.

En kinderen kosten nu eenmaal geld, maar wat je ervoor terug krijgt is onbetaalbaar! En dat gezegd door iemand die geen kinderen heeft  ;D

Peerless Monster

Citaat van: WickedGame op november 16, 2011, 10:37:12
Die donkere wolken maak ik mij nooit zorgen over. Als ik mij elke keer over de economie, de koopkracht etc zorgen moet gaan maken dan zou ik gillend gek worden.

En kinderen kosten nu eenmaal geld, maar wat je ervoor terug krijgt is onbetaalbaar! En dat gezegd door iemand die geen kinderen heeft  ;D

Ik maak me niet der mate zorgen hoor Marc.
Maar het is wel even wat om rekening mee te houden.
Donkere wolken of niet ;).

Wellicht dat ik wat geld overhoud voor wat nieuwe speakers ooit in de ruimte.
Voor nu goed genoeg :)

blue-eyes

Tevreden zijn is een groot goed ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 10:38:39
Ik maak me niet der mate zorgen hoor Marc.
Maar het is wel even wat om rekening mee te houden.
Donkere wolken of niet ;).

Wellicht dat ik wat geld overhoud voor wat nieuwe speakers ooit in de ruimte.
Voor nu goed genoeg :)

Ach ook ik hou rekening ermee, maar zorgen maken doe ik niet. Creatief omgaan met boekhouding en prioriteiten stellen. Alleen dit jaar wel eens mijn salaris ter discussie stellen.  ;D

Maar even een simpele vraag, hoe vaak maak je gebruik van je cinema ruimte? Als ik persoonlijk mijn situatie bekijk dan luister ik 75% of soms meer van de tijd naar muziek en is er maar een klein deel film. Niet dat ik nu mijn 5.1 set opgeef  ;D maar maak er relatief weinig gebruik van.

Al snap ik dat je stereo deel wel tiptop in orde is en dat de verbeteringen uiteindelijk in je cinema gaan zitten. Of heb je nog wensen in je stereo deel?

Citaat van: Blue-Eyes op november 16, 2011, 10:54:23

Mee eens!

Peerless Monster

Citaat van: WickedGame op november 16, 2011, 10:58:55
Ach ook ik hou rekening ermee, maar zorgen maken doe ik niet. Creatief omgaan met boekhouding en prioriteiten stellen. Alleen dit jaar wel eens mijn salaris ter discussie stellen.  ;D

Maar even een simpele vraag, hoe vaak maak je gebruik van je cinema ruimte? Als ik persoonlijk mijn situatie bekijk dan luister ik 75% of soms meer van de tijd naar muziek en is er maar een klein deel film. Niet dat ik nu mijn 5.1 set opgeef  ;D maar maak er relatief weinig gebruik van.

Al snap ik dat je stereo deel wel tiptop in orde is en dat de verbeteringen uiteindelijk in je cinema gaan zitten. Of heb je nog wensen in je stereo deel?

Mee eens!

Het stereodeel is voor mij echt geweldig.
Die Levinson is echt een hele mooie speler.
En met buizen die me echt bekoren...
Daarnaast ook de CA-plates die echt veel hebben gedaan in het geluid.
Die maken de set af...

Ik luister iedere dag wel 1 of 2 CD's op de stereo.
Is het niet tijdens het koken, dan is het tijdens het eten of gewoon er voor zitten om bij te komen van de haast van alle dag.

Om je een idee te geven in 14 maanden tijd hebben we een totaal van 160 films bekeken.
Dit is 11,5 film per maand. Dit is bijna 3 films per week. Lijkt me een behoorlijk aantal toch voor een gemiddelde? ;D
Afgelopen 3 dagen hebben we 4 films gekeken... Even voor jouw idee dan wat: Transformers 3, Rapunzel, Wrong turn 4 en Super 8 (leuke film trouwens)...
Beetje uiteenlopende films wellicht, maar dat maakt de diversiteit weer leuk ;).

Dus ik maak zowel van mijn stereo (ik leef voor muziek) en van de ht ruimte veelvuldig gebruik.
Daarnaast klus ik zou 1 keer in de 2 weken een paar uurtjes in die ht-ruimte.
Hij is nog niet af, maar ben wat bezig met de afwerking ervan...

Ehm ik heb ook nog wel een sociaal leven hoor, naast die films en muziek ;).

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op november 16, 2011, 10:54:23

Terecht, maar soms oh zo moeilijk...

Gisteren toevallig met mijn vrouw er over gehad, toen we weer eens verplicht reclame zaten te kijken van ene Samsung Galaxy...
reclame zei zoiets van: Nu nog dunner en 2 gram lichter en kijk eens wat je er allemaal mee kan?

We keken elkaar aan: NOU EN? Boeiend. Wat een kippegeneuzel over die gadgets.
Wij zijn wel zo verzadigd dat een nieuwe auto niet eens meer voor blijheid zorgt (merkte ik bij mezelf).
blijheid en gelukkigheid haal ik wel uit andere dingen...

Skyfox

Ouch, ik  herken dat gevoel wel. Een nieuwe auto word ik nog wel happy van, maar het nieuwste mobieltje/tablet/laptop/enz doet me ook niet zoveel meer. M'n pa zegt dat het met ouder worden te maken heeft  :devil:

Toch wel jammer dat die desinteresse niet iets meer ervaring heeft op m'n audiohobbie. Is zoveel fijner als er geen upgradedrang is...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Peerless Monster

Citaat van: skyfox op november 16, 2011, 12:07:33
Ouch, ik  herken dat gevoel wel. Een nieuwe auto word ik nog wel happy van, maar het nieuwste mobieltje/tablet/laptop/enz doet me ook niet zoveel meer. M'n pa zegt dat het met ouder worden te maken heeft  :devil:

Toch wel jammer dat die desinteresse niet iets meer ervaring heeft op m'n audiohobbie. Is zoveel fijner als er geen upgradedrang is...

Nou upgrade drang is er wel, maar niet zozeer om te upgraden.
De audiofiele rust is weer teruggevonden...
Dat betekent dat ik gewoon lekker rustig aan ga sparen voor die upgrades, ipv alleen maar kopen (verslaafd aan kopen?).
Ook om dan alles ook op het forum te melden is er dan ook veel minder...
Ik hoef het niet per se te delen met anderen om er uiteindelijk zelf gelukkiger van te worden.

Die nieuwe auto nam ik als voorbeeld, omdat ik dat zo ervaarde op dat moment.
Een hoop poeha met een laken om de auto heen enzo, terwijl ik zoiets heb van het is toch maar een leasebak.
Ik heb er zelf niks aan betaald (bij wijze van...).

verzadiging is gewoon het goeie woord, waar ik al jaren tegen aanloop.
Geneuzel over kleine verschillen in audio componenten en daar heftig discussies over zien ontstaan...

Ik kan me nog als de dag van gisteren de vrouw van Martin herinneren, die vanuit de keuken roept:
"Waarom zou je je druk maken over die kleine verschillen?"
En eigenlijk is het ook zo. Geneuzel in de marges. Verzadiging.
het is en blijft interessant de hobbie. Maar ik heb allang geen "Moeten" gevoel meer.
Ik moet dit hebben, ik moet dat hebben...
Ben dat gevoel beu dat je zo kan omarmen, terwijl ik eigenlijk daar niks mee kan.
En de afgelopen jaren is dat gelukkig weggeebt. Het is nu een soort van rust in je hoofd.

HTip

Goed verwoord Rens! Ik betrap mezelf er ook op dat tevreden zijn relatief is, terwijl omstaanders het al waanzinnig en fantastisch vinden. Dan denk ik wel eens, waarom dan nog verbeteren? Surround waren we al helemaal tevreden, maar ja stereo luisteren we ook graag en dat raakte ons niet. Met de laatste upgrade zitten we met een big-smile muziek te luisteren. Mijn vrouw stelt zelfs voor om even te gaan luisteren, omdat ze haar ogen even de rust wil geven. Fantastisch vind ik dat!

Geniet van je muziek :music: en films :popcorn:
Showcase - Topic

WickedGame

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 11:18:18
Terecht, maar soms oh zo moeilijk...

Gisteren toevallig met mijn vrouw er over gehad, toen we weer eens verplicht reclame zaten te kijken van ene Samsung Galaxy...
reclame zei zoiets van: Nu nog dunner en 2 gram lichter en kijk eens wat je er allemaal mee kan?

We keken elkaar aan: NOU EN? Boeiend. Wat een kippegeneuzel over die gadgets.
Wij zijn wel zo verzadigd dat een nieuwe auto niet eens meer voor blijheid zorgt (merkte ik bij mezelf).
blijheid en gelukkigheid haal ik wel uit andere dingen...

Hey kraak mijn Samsung Galaxy S2 niet af  :tongue2:

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 11:15:14
Het stereodeel is voor mij echt geweldig.
Die Levinson is echt een hele mooie speler.
En met buizen die me echt bekoren...
Daarnaast ook de CA-plates die echt veel hebben gedaan in het geluid.
Die maken de set af...

Ik luister iedere dag wel 1 of 2 CD's op de stereo.
Is het niet tijdens het koken, dan is het tijdens het eten of gewoon er voor zitten om bij te komen van de haast van alle dag.

Om je een idee te geven in 14 maanden tijd hebben we een totaal van 160 films bekeken.
Dit is 11,5 film per maand. Dit is bijna 3 films per week. Lijkt me een behoorlijk aantal toch voor een gemiddelde? ;D
Afgelopen 3 dagen hebben we 4 films gekeken... Even voor jouw idee dan wat: Transformers 3, Rapunzel, Wrong turn 4 en Super 8 (leuke film trouwens)...
Beetje uiteenlopende films wellicht, maar dat maakt de diversiteit weer leuk ;).

Dus ik maak zowel van mijn stereo (ik leef voor muziek) en van de ht ruimte veelvuldig gebruik.
Daarnaast klus ik zou 1 keer in de 2 weken een paar uurtjes in die ht-ruimte.
Hij is nog niet af, maar ben wat bezig met de afwerking ervan...

Ehm ik heb ook nog wel een sociaal leven hoor, naast die films en muziek ;).

Okay, vroeg het mij af, tja dan kijk je veel meer film als ik dat doe. Mijn gemiddelde per maand ligt rond de 5. Afgelopen weekend toevallig weer eens films gekeken. Eerst Rise of the planet of the Apes, welke ik zeer kan aanraden. En als 2e film Crazy Stupid Love welke ook zeer vermakelijk was en als allerlaatste Devils Double.

Maar goed het wisselt nogal veel bij mij. Komt misschien ook wel doordat ik in mijn eentje film kijken niet zo leuk vind :)

Peerless Monster

Citaat van: HTip op november 16, 2011, 12:30:40
Goed verwoord Rens! Ik betrap mezelf er ook op dat tevreden zijn relatief is, terwijl omstaanders het al waanzinnig en fantastisch vinden. Dan denk ik wel eens, waarom dan nog verbeteren? Surround waren we al helemaal tevreden, maar ja stereo luisteren we ook graag en dat raakte ons niet. Met de laatste upgrade zitten we met een big-smile muziek te luisteren. Mijn vrouw stelt zelfs voor om even te gaan luisteren, omdat ze haar ogen even de rust wil geven. Fantastisch vind ik dat!

Geniet van je muziek :music: en films :popcorn:

Dat is ook ontzettend leuk trouwens, als je vrouw ook zo weg van die dingen...
Ik kan net als jullie, maar dan met mijn eigen vrouw genieten van een film of een plaatje...
Heerlijk is dat. ;D

Was dit gevoel ook maar 20 jaar eerder geweest...
Dan had ik tijd gehad om wat anders te hebben ervaren...
Maar ik heb geen spijt hoor ;D

Peerless Monster

Citaat van: WickedGame op november 16, 2011, 12:32:40
Hey kraak mijn Samsung Galaxy S2 niet af  :tongue2:

Okay, vroeg het mij af, tja dan kijk je veel meer film als ik dat doe. Mijn gemiddelde per maand ligt rond de 5. Afgelopen weekend toevallig weer eens films gekeken. Eerst Rise of the planet of the Apes, welke ik zeer kan aanraden. En als 2e film Crazy Stupid Love welke ook zeer vermakelijk was en als allerlaatste Devils Double.

Maar goed het wisselt nogal veel bij mij. Komt misschien ook wel doordat ik in mijn eentje film kijken niet zo leuk vind :)

Ik hou ook precies bij welke films we allemaal hebben gezien. Daarom weet ik dat zo precies ;).
Anders weet je gewoon niet welke films je nog moet kopen ed.

HTip

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 12:35:21
Ik hou ook precies bij welke films we allemaal hebben gezien. Daarom weet ik dat zo precies ;).
Anders weet je gewoon niet welke films je nog moet kopen ed.

Sterker nog, ik doe dat ook voor familie en vrienden, want die weten nooit welke film ze willen zien :blink: DVD Profiler is daar erg makkelijk in :thumbs-up:

En ja, ik heb geluk dat Annet ook zo bevlogen is met de hobby. Kan ik ook wat makkelijker de upgrades verantwoorden :D
Showcase - Topic

Interficior

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 12:18:45
Nou upgrade drang is er wel, maar niet zozeer om te upgraden.
De audiofiele rust is weer teruggevonden...
Dat betekent dat ik gewoon lekker rustig aan ga sparen voor die upgrades, ipv alleen maar kopen (verslaafd aan kopen?).
Ook om dan alles ook op het forum te melden is er dan ook veel minder...
Ik hoef het niet per se te delen met anderen om er uiteindelijk zelf gelukkiger van te worden.

Die nieuwe auto nam ik als voorbeeld, omdat ik dat zo ervaarde op dat moment.
Een hoop poeha met een laken om de auto heen enzo, terwijl ik zoiets heb van het is toch maar een leasebak.
Ik heb er zelf niks aan betaald (bij wijze van...).

verzadiging is gewoon het goeie woord, waar ik al jaren tegen aanloop.
Geneuzel over kleine verschillen in audio componenten en daar heftig discussies over zien ontstaan...

Ik kan me nog als de dag van gisteren de vrouw van Martin herinneren, die vanuit de keuken roept:
"Waarom zou je je druk maken over die kleine verschillen?"
En eigenlijk is het ook zo. Geneuzel in de marges. Verzadiging.
het is en blijft interessant de hobbie. Maar ik heb allang geen "Moeten" gevoel meer.
Ik moet dit hebben, ik moet dat hebben...
Ben dat gevoel beu dat je zo kan omarmen, terwijl ik eigenlijk daar niks mee kan.
En de afgelopen jaren is dat gelukkig weggeebt. Het is nu een soort van rust in je hoofd.
Wat een mooi stuk proza. :)
Take it or lease it

S@m

Citaat van: Peerless Monster op november 16, 2011, 12:18:45

Hoe lang geleden is het nou alweer dat je jezelf hebt getrakteert op de ML 390... ;D

Peerless Monster

Citaat van: S@m op december  7, 2011, 21:53:50
Hoe lang geleden is het nou alweer dat je jezelf hebt getrakteert op de ML 390... ;D

ML390s ;D
De 390 is een stuk minder heb ik inmiddels al weer vernomen...
De 390s heb ik volgens mij begin september ergens gekocht en still going strong...
WIl je hem overnemen? ;D

IK ben niet zo heel vaak op het forum, want druk met veeeeeeel andere dingen...
Vrouw zwanger ook, dus dat maakt het allemaal extra druk.
Veel geregel natuurlijk, maar wel leuk en audio ligt even stil.
Erg stil. En tevreden uiteraard.
WIl wel gaan sparen voor weer eens een nieuwe proc voor in de HT ruimte

S@m

Citaat van: Peerless Monster op december  8, 2011, 12:48:35
De 390s heb ik volgens mij begin september ergens gekocht en still going strong...

Je hebt het over de afgelopen jaren rust in je hoofd...hahaha. Je bent net zo als de meeste van ons, even rust denken te hebben of in elk geval te willen hebben, maar dat verandert erg snel weer in onrust  ;D

PS. de 390 is volgens mij simpel te upgraden naar een 's' en nee, ik wil 'm niet hebben. Mij te smooth, zeker met een buizenversterker  ;)