Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Gestart door Nooff, oktober 24, 2009, 13:45:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roksan

#75
Tja, ik heb hetzelfde mailtje ontvangen. Alleen had ik opgegeven om via accept te betalen.
Ik blijf het een rare gang van zaken vinden. Meestal doe je als bedrijf een op=op actie als je een partij hebt ingekocht waar je vanaf wilt. Deze box is dacht ik nog niet zo heel lang uit en dan begrijp ik een op=op actie niet. Hoeveel zouden ze in voorraad gehad hebben 1 of misschien 2?

Het valt me op dat ze vaker dergelijke aanbiedingen hebben. Zijn er überhaupt mensen geweest die iets uit dergelijke actie hebben ontvangen?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

mack

Blijkbaar krijgt niet iedreen de zelfde behandeling  :-[

esre

ik vind de 10 euro netjes hadden ze absoluut niet hoeven te doen.
ben je het er niet mee eens dan ga je toch naar een advocaat. :D

clockwork

Citaat van: esre op oktober 29, 2009, 13:30:14
ik vind de 10 euro netjes hadden ze absoluut niet hoeven te doen.
ben je het er niet mee eens dan ga je toch naar een advocaat. :D

Ben ik het ook wel mee eens. Hoeven ze niet eens te doen.
Alleen zou ik het wel raar vinden als 'anderen' wel alsnog kunnen bestellen tegen de oude prijs. Zo menselijk ben ik dan ook wel weer. :angel:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

CoSo

Heb de aanbieding van €10,00 retour ook gehad terwijl ik dinsdag ben gebeld dat de box geleverd gaat worden tegen de actie prijs. :withstupid:

celerontje

Confronteer ze er maar eens mee, je hebt immers de mail nog! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martijn76

Zonet teruggebeld door Cosmox en de 10 euro is blijkbaar alles wat ze kunnen doen.

Ze geeft aan dat de bestelde versie een limited versie is en anders is dan degene die nu wordt aangeboden. (geloof er geen donder van, iedereen krijgt weer een ander smoesje)

Ze kon niet aangeven wanneer het laatste exemplaar verkocht zou zijn en of ik dus daarvoor of daarna heb besteld.

Kortom, waardeloze organisatie die de beloftes niet nakomt en de klanten ronduit bedondert.

Gijs Hovens schijnt (volgens de mevrouw van net) de directeur te zijn, dus ook beetje bijzonder als hij niet bij z'n eigen werknemers bekend is.


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

CoSo

Citaat van: celerontje op oktober 29, 2009, 13:46:51
Confronteer ze er maar eens mee, je hebt immers de mail nog! ;)
Ben gebeld dat ze toch zouden leveren dus niks zwart op wit :-\

clockwork

Citaat van: CoSo op oktober 29, 2009, 13:55:42
Ben gebeld dat ze toch zouden leveren dus niks zwart op wit :-\

ook geen naam van de medewerker die je dit heeft toegezegd?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Martijn76

#85
<verwijderd>... stom geintje... </verwijderd>

K'ga weer verder met m'n leven, neem 't 10tje in ontvangst en wacht tot ze 35 euro kosten ;)

Kuipje

#86
lijkt me een leuk gevalletje Radar

mack

Citaat van: esre op oktober 29, 2009, 13:30:14
ik vind de 10 euro netjes hadden ze absoluut niet hoeven te doen.
ben je het er niet mee eens dan ga je toch naar een advocaat. :D

Mensen misleiden mag van jou schijnbaar. :devil:
Behalve wanneer het jou overkomt  :angel:

Martijn76

Heb inmiddels klachtenformulier op Thuiswinkel.org ingevuld en verstuurd (maar nu ga ik écht verder met m'n leven)

AllStar

Citaat van: Martijn76 op oktober 29, 2009, 14:39:33
Heb inmiddels klachtenformulier op Thuiswinkel.org ingevuld en verstuurd (maar nu ga ik écht verder met m'n leven)

Ik ook.

Het komt heel erg over als een "lokkertje". De naam Cosmox is nu bij veel mensen bekend. Zie ook die andere blu-ray aanbieding, 1 dag een scherpe prijs, dan weer een hogere prijs. Ben benieuwd of ze aan iemand hebben geleverd voor de aanbiedingsprijs, denk het niet.

Erg jammer dat ze ons proberen af te schepen met een bon van 10 Euro, kom op zeg . .

hoekie

ik heb tot nu toe de blu rays die scherp werden aangeboden ontvangen.

Martijn76

Citaat van: AllStar op oktober 29, 2009, 14:51:35
Ik ook.

Het komt heel erg over als een "lokkertje". De naam Cosmox is nu bij veel mensen bekend. Zie ook die andere blu-ray aanbieding, 1 dag een scherpe prijs, dan weer een hogere prijs. Ben benieuwd of ze aan iemand hebben geleverd voor de aanbiedingsprijs, denk het niet.

Erg jammer dat ze ons proberen af te schepen met een bon van 10 Euro, kom op zeg . .

Yep, kom nog steeds 35 te kort voor de 'nieuwe' box ;)

esre

Citaat van: mack op oktober 29, 2009, 14:26:00
Mensen misleiden mag van jou schijnbaar. :devil:
Behalve wanneer het jou overkomt  :angel:

ik had er 500 besteld dus ik krijg 500 maal een tientje dus ja ik ben zeer content. :D

mack

Citaat van: esre op oktober 29, 2009, 15:26:12
ik had er 500 besteld dus ik krijg 500 maal een tientje dus ja ik ben zeer content. :D

bewijzen graag  :baaa:

Staaled

krijg nu wel spam van ze terwijl ik expliciet had uitgevinkt dit niet te wensen. >:(
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

AllStar

Citaat van: Hipster op oktober 29, 2009, 17:35:56
krijg nu wel spam van ze terwijl ik expliciet had uitgevinkt dit niet te wensen. >:(

Ik ook, sterkt mijn idee van een lokkertje voor extra aandacht en een berg e-mail adressen, bah :(

AllStar

#96
Citaat van: Klantenservice Cosmox> Geachte Heer xxxx,
>
> Uiteraard betreuren wij het feit dat we de door u bestelde Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van 25 euro. Het betrof hier een tijdelijke actie met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen. Dit was op onze site te herkennen aan de status 'op = op'.
>
> We willen u als coulance graag een tegoed van 10 euro aanbieden. Dit tegoed zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden in uw account en wordt automatisch verrekend bij uw volgende bestelling.
>
> Wij hopen alles zo naar tevredenheid afgehandeld te hebben.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> Antoinette Kamphuisen
> Klantenservice COSMOX

AllStar

Mijn reply:

Beste,

Mooi verhaal, maar ik geloof niet dat de aanbieding een ander product is dan nu op de website staat.

Door het gebaar van een 10 Euro waardebon geven jullie naar mijn mening aan fout te zitten. Ik betreur deze
gang van zaken. Het lijkt erop dat jullie met dit soort aanbiedingen aandacht willen, een soort "lokkertjes". En
niet te vergeten een berg e-mail adressen om spam te versturen. Ik heb vandaag per e-mail aanbiedingen
ontvangen terwijl ik bij het registreren expliciet heb aangegeven geen aanbiedingen te willen ontvangen, en dan
is het gewoon spam! Heel erg jammer dat jullie dit doen.

Ben erg benieuwd hoeveel mensen het product voor €25,- geleverd krijgen, ik denk dat het er 1 á 2 zijn, misschien
wel niemand. Ik hoef geen waardebon van €10,-, ik wil gewoon de boxset geleverd krijgen, ook al duurt dit lang.

Nu krijg ik vast weer een mooi verhaal dat het om een gelimiteerd aantal artikelen ging, maar dat geloof ik dus niet.

Met vriendelijke groet


Iemand een idee wat ik nu nog kan doen? Ik vind het echt een vreemde gang van zaken, vooral nu ik gewoon ordinaire spam van ze krijg  :blink:

jaco

Citaat van: esre op oktober 29, 2009, 15:26:12
ik had er 500 besteld dus ik krijg 500 maal een tientje dus ja ik ben zeer content. :D
:clapping:
:headbanging:
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

maximus79

#99
Nou komt het mooiste gedeelte van dit verhaal.....

tromgeroffel..........Hij staat nu op de site voor 79,99 OP=OP op voorraad!!!!!!!!!!!! :clapping: ;D :( >:( :police: :wacko:

Edit: hij staat nu inmiddels op "binnenkort leverbaar"
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2