Emotiva

Gestart door Miesepies, oktober 20, 2009, 10:23:15

Vorige topic - Volgende topic

tiptop

Citaat van: Nooff op maart 25, 2010, 15:01:35
$299  :)
wel nog testen en vergelijkingen afwachten als hij uitkomt. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

simsalabim

Citaat van: tiptop op maart 25, 2010, 15:02:35
OK. Want volgende week zondag ben ik bezet. de meeste mensen denk ik (pasen) ;)

Zal ik rond een uur of 13.00 uur er zijn?
Is goed,
Ik heb net ook nog een meet en greet topic aangemaakt, kan nu even geen linkje naar betreffend topic plaatsen, ik ben online met mn iPhone vandaar.
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

tiptop

Citaat van: simsatit op maart 25, 2010, 16:26:57
Is goed,
Ik heb net ook nog een meet en greet topic aangemaakt, kan nu even geen linkje naar betreffend topic plaatsen, ik ben online met mn iPhone vandaar.

OK.

Zal even kijken.

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

treky22

Is er trouwens een groot verschil van kwaliteit tussen de Ultra Series RCA Cable, en de X-Series RCA Cable ??
Iemand ervaring hiermee ?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

simsalabim

Nooff

daxie

Even melden dat sinds enige tijd Emotiva niet meer antwoord op mjin mails...

Service geldt blijkbaar enkel als je het product nog niet gekocht hebt.

Nooff

Citaat van: daxie op maart 27, 2010, 19:19:14
Even melden dat sinds enige tijd Emotiva niet meer antwoord op mjin mails...

Service geldt blijkbaar enkel als je het product nog niet gekocht hebt.
Weird, ik heb geen enkel probleem qua mail contact, ook niet over technische vragen/service e.d.  :unsure:
Mail anders eens meerdere mensen tegelijk, misschien dat er bij hen gewoon iets niet goed gaat?

daxie

Citaat van: Nooff op maart 27, 2010, 19:27:42
Weird, ik heb geen enkel probleem qua mail contact, ook niet over technische vragen/service e.d.  :unsure:
Mail anders eens meerdere mensen tegelijk, misschien dat er bij hen gewoon iets niet goed gaat?

Ik denk dat mijn vragen bewust genegeerd worden... aantal belofte's die ze gedaan hebben die ze niet nakomen...
De eerste keer kan een mailtje overzien worden, niet 3 keer :)

treky22

Hoe lang duurt het voordat een geld-transfer van hier naar USA is ?
En hoe lang is de tijd vanaf verzending vanuit USA naar hier ?

clockwork

Citaat van: treky22 op maart 27, 2010, 20:14:29
Hoe lang duurt het voordat een geld-transfer van hier naar USA is ?
En hoe lang is de tijd vanaf verzending vanuit USA naar hier ?

Een normale overboeking duurt een dag of 2. Verzenden iets van 5 werkdagen.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

treky22

Citaat van: clockwork op maart 27, 2010, 20:17:49
Een normale overboeking duurt een dag of 2. Verzenden iets van 5 werkdagen.

Oke. Thanx

Miesepies

Citaat van: treky22 op maart 25, 2010, 22:01:35Is er trouwens een groot verschil van kwaliteit tussen de Ultra Series RCA Cable, en de X-Series RCA Cable ??

Denk niet dat er mensen zijn met beide type kabels... zowieso zijn er niet zoveel met kabels, als zal dat wel wat meer worden zodra ze weer leverbaar worden.

Citaat van: clockwork op maart 27, 2010, 20:17:49Een normale overboeking duurt een dag of 2. Verzenden iets van 5 werkdagen.

Paypal is zelfs nog sneller :)

Miesepies

Citaat van: daxie op maart 27, 2010, 20:01:11
Ik denk dat mijn vragen bewust genegeerd worden... aantal belofte's die ze gedaan hebben die ze niet nakomen...
De eerste keer kan een mailtje overzien worden, niet 3 keer :)

Misschien gewoon gelijk naar de hoge pief gaan, [email protected] (of [email protected]). Klacht indienen, hij zegt elke keer weer dat bij problemen je hem altijd direct kan mailen - dus gewoon doen. Jammer, goeie service is en blijft moeilijk te vinden.

clockwork

Citaat van: Miesepies op maart 27, 2010, 20:25:50

Paypal is zelfs nog sneller :)

En waarschijnlijk goedkoper. Ik moest iets van € 15 kosten aan mijn bank betalen.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Kjelt

Citaat van: daxie op maart 27, 2010, 20:01:11
aantal belofte's die ze gedaan hebben die ze niet nakomen...
Vertel!

treky22

Citaat van: clockwork op maart 27, 2010, 20:28:23
En waarschijnlijk goedkoper. Ik moest iets van € 15 kosten aan mijn bank betalen.

Ah, ook dat nog  :lookaround:

daxie

Beloofde refund op bestelling en nasturen zwarte trims... Beide nog niet gebeurd en emails naar Cathy daaromtrent worden niet beantwoord.

Technics78

heb nog bericht gekregen van emotiva dat xrca kabels weer eens uitgesteld zijn

zou ik dan toch maar andere kabels nemen?

We have your order on hold for the XPA-5 and XRCA cables. We originally thought the cables would be here in April, but it looks now like they won't be here until May. Would you like to get the URCA or XDRCA cables instead? Please let me know.

Thanks,

SONY 60W855 - B&W CDM9NT CDM1NT HTM2 ASW650 - EMOTIVA XPA5 - MARANTZ SR8002 - GUSTARD X12 - MINIX X8HPLUS

simsalabim

Zou Emotiva het niet meer aankunnen?
Teveel moment? Worden wel steeds meer negatieve reacties geplaatst nu mbt levering..
Laten we hopen dat het tijdelijk is en ze straks weer in de running zijn.

Technics78

kabels op voorraad krijgen kan toch zo geen probleem zijn, in januari waren deze juist uitverkocht en nu worden deze weer pas in mei verwacht

kan wel de URCA of XDRCA nemen of toch weer even wachten

speakers heb ik niet meer voorlopig(pas verkocht en terug op zoek)
SONY 60W855 - B&W CDM9NT CDM1NT HTM2 ASW650 - EMOTIVA XPA5 - MARANTZ SR8002 - GUSTARD X12 - MINIX X8HPLUS

DV79

Ik zit ook nog te wachten op kabels.

Ik had aangegeven dat ik een refund wilde, toen kreeg ik een voorstel of ik de XDRCA wilde, en later een aanbod dat ze de X-Series XLR Balanced Cables in de plaats gaan sturen.
Ik heb vanmiddag een bericht gekregen dat het bij de douane ligt.

Nog even geduld dus.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Technics78

Citaat van: DV79 op maart 29, 2010, 23:46:08
Ik zit ook nog te wachten op kabels.

Ik had aangegeven dat ik een refund wilde, toen kreeg ik een voorstel of ik de XDRCA wilde, en later een aanbod dat ze de X-Series XLR Balanced Cables in de plaats gaan sturen.
Ik heb vanmiddag een bericht gekregen dat het bij de douane ligt.

Nog even geduld dus.

welke kabels heeft u dan in de plaats genomen, xlr balanced kan je toch niet op reciever aansluiten?

zou xdrca een goede optie zijn

DV79

Citaat van: Technics78 op maart 29, 2010, 23:51:21
welke kabels heeft u dan in de plaats genomen, xlr balanced kan je toch niet op reciever aansluiten?

zou xdrca een goede optie zijn

Klopt inderdaad op de receiver zouden ze niet gepast hebben maar als alles goed gaat heb ik ergens volgende week een Onkyo PR-SC 5507 staan.

Ik weet niet of de XRDCA een optie zouden zijn, die kabels zijn echt voor een 75 Ohm signaal gemaakt. Maar mogelijk kan je die ook gebruiken als interlink om een VV en EV met elkaar te verbinden. Er zijn hier vast mensen die dat kunnen vertellen. Ik heb niet genoeg verstand van die materie om daar iets over te kunnen adviseren.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Kjelt

pas op met die xlr interlinks van emotiva die hebben 2 aders (ipv 3) en hangen de shield en de audio gnd aan elkaar, zie ook het topic over de Onkyo pre pro waar dit uitvoerig is behandeld.