Animo check vergelijk Emotiva xpa2

Started by simsatit, March 25, 2010, 16:14:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simsatit

Deze Zaterdag ga ik de Emotiva xpa2 ophalen, ik ga deze vergelijken met mijn Classe ca150.
Is er interesse door andere leden om een meer en greet te houden met wat andere amps erbij?
Ik denk dan aan:
Krell
Parasound
Ucd
Lyngdorf

Er is zo een beetje plaats voor 4 a 5 personen excl mijzelf, ik zal eerdaags een fototje van mijn recente set posten.
Alle andere EV's zijn welkom natuurlijk, laat maar horen, ik woon in Haarlem en een Zaterdag of Zondag komt het beste uit.

Voorstellen:

Zondag 28 Maart
Zaterdag 3 April
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Miesepies

Animo!!  :)  Eén maar, ik ben afhankelijk van het OV, dus de vraag is, kan ik makkelijk met het OV bij jou komen ?

Eventueel kan ik nog de ERC-1 cd speler meenemen, als hier genoeg interesse voor is ?

Michel

simsatit

Quote from: Miesepies on March 25, 2010, 20:26:24
Animo!!  :)  Eén maar, ik ben afhankelijk van het OV, dus de vraag is, kan ik makkelijk met het OV bij jou komen ?

Eventueel kan ik nog de ERC-1 cd speler meenemen, als hier genoeg interesse voor is ?

Michel

Hoi Michel, das mooi!

natuurlijk is jou cd speler ook welkom ;) 8)

Geef even een datum aan dat jou schikt.

Tiptop komt deze Zondag.

Nog meer geinteresseerden?

even een foto van de gereserveerde plek van de XPA2, hij komt onder de Leonardo te staan ;D 8)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Roger Black

Ik ben zeker geintresseerd! Zal even kijken welke datum me het beste uitkomt.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Interficior

Hey! Daar ben ik ook wel geïnteresseerd naar!

Wellicht vooraf/achteraf nog even het geheel door de meetbank halen?
Take it or lease it

simsatit

Quote from: Interficior on March 26, 2010, 11:58:51
Hey! Daar ben ik ook wel geïnteresseerd naar!

Wellicht vooraf/achteraf nog even het geheel door de meetbank halen?

Sure!
Neem jij de meetgereedschappen mee?

Deze Zondag en volgende week Zaterdag zijn de data die ik voorgesteld heb;

Tiptop komt deze Zondag,
Miesepies, RogerBlack en Interficior ook?

Greets
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Raphie

ben benieuwd of jullie je aansluiten bij mijn bevindingen van deze SUPER versterker a.k.a. Classé killer  :alien:
JBL PRX Power!

Interficior

Ik kan deze zondag maar ook volgende zaterdag. :)

Ik neem in ieder geval mijn laptop & gruttemut mee.
Take it or lease it

Roger Black

Morgen kan ik niet, dan wordt het zaterdag 3 april!

simsatit

Quote from: Roger Black on March 26, 2010, 12:38:27
Morgen kan ik niet, dan wordt het zaterdag 3 april!

Het is ook niet morgen maar Zondag;) duz als je Zondag kunt?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Quote from: Interficior on March 26, 2010, 12:38:20
Ik kan deze zondag maar ook volgende zaterdag. :)

Ik neem in ieder geval mijn laptop & gruttemut mee.

Mooi!
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Miesepies


tiptop

Je hebt weer pm.

We zijn ong. 1300 uur bij je Simon. ;)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

simsatit

update:

De Emotiva XPA2 staat te spelen 8):

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

clockwork

En? Heb je al een eerste indruk??  :inlove:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Miesepies

Met hoeveel man zitten we morgen ?

Ben wel benieuwd of ik het verschil ga horen tussen de verschillende versterkers :)  Ik begreep dat er 1 iemand (clockwork - al is hij niet aanwezig geloof ik) nieuwsgierig was naar de ERC-1, maar zijn er nog meer ? Ik wil em wel meenemen (meezeulen eerder  :-\), maar alleen als er meerdere geinteresseerden zijn.

Nog meer dingen mee ? Muziek neem ik aan ?

tiptop

Quote from: Miesepies on March 27, 2010, 19:04:33
Met hoeveel man zitten we morgen ?

Ben wel benieuwd of ik het verschil ga horen tussen de verschillende versterkers :)  Ik begreep dat er 1 iemand (clockwork - al is hij niet aanwezig geloof ik) nieuwsgierig was naar de ERC-1, maar zijn er nog meer ? Ik wil em wel meenemen (meezeulen eerder  :-\), maar alleen als er meerdere geinteresseerden zijn.

Nog meer dingen mee ? Muziek neem ik aan ?

Ik ben zeker nieuwsgierig! ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

clockwork

Maar ik zou er wel begrip voor hebben als je geen zin hebt om het ding helemaal in de trein mee te zeulen.

Een trein is toch zo'n geel ding waar je altijd op moet wachten als je in je auto zit? ;)

Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als je het wel deed. :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Miesepies

Vergeten jullie niet dat de klok morgen een uurtje vooruit gaat ? Zeker jij Fabian, anders moet ik een uur staan wachten bij het station :D

tiptop

Quote from: Miesepies on March 27, 2010, 20:18:58
Vergeten jullie niet dat de klok morgen een uurtje vooruit gaat ? Zeker jij Fabian, anders moet ik een uur staan wachten bij het station :D

Haha. LOL ;D

Dat tik ik net in het andere topic. ;)

Nee, niet vergeten. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

vtuinen

Beetje aan de late kant maar wanneer er nog plek is zou ik graag willen komen luisteren.

Erik
Equipment check my avatar

simsatit

Quote from: vtuinen on March 27, 2010, 22:30:52
Beetje aan de late kant maar wanneer er nog plek is zou ik graag willen komen luisteren.

Erik

Geen probleem, is in Haarlem, zie dat je arcam ev hebt?
Als het niet te moeilijk is is die ook welkom:)
Pm me maar even voor adres als haarlem geen probleem is
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Pieter-Jan

We wachten vol spanning op het eerste verslag ...   :thumbs-up:
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V