HDI Dune 3.0 (niet 1.0 of 2.0 dus)

Gestart door Kjelt, augustus 27, 2009, 17:28:05

Vorige topic - Volgende topic

dream1

Ik wacht nog even af, ik heb de Dune center.
Ben daar zeer te vreden over. ::) ::) ::)
Wacht even de review van Frank af.
Of het de moeite om te kopen, is het beeld beter en het geluid.
Is het laden sneller van iso of bluray rips.
Een belangelijke optie is externe subs toe te voegen aan de volledige bluray rips. :alien: :alien: :alien:

mk2k

Citaat van: dream1 op november  8, 2009, 18:54:50
Ik wacht nog even af, ik heb de Dune center.
Ben daar zeer te vreden over. ::) ::) ::)
Wacht even de review van Frank af.
Of het de moeite om te kopen, is het beeld beter en het geluid.
Is het laden sneller van iso of bluray rips.
Een belangelijke optie is externe subs toe te voegen aan de volledige bluray rips. :alien: :alien: :alien:

Geen idee of het laden sneller is. Verschilt per bluray. Heb 2 verschillende films gestart. Heb een filmpje geupload waarbij ze gestart worden vanaf USB HDD:

Stereo: Vincent SA-93 / Vincent SP-993 / Consonance CD Ref 2.2 / PhonoDude + Lenco L76 + Denon DL110
Surround: Onkyo TX-NR818 , Oppo BDP-103D
Speakers: Aurum Cantus Moon Goddess II / Mission 780

WilcoL

Dat ziet er netjes uit! Het ziet er naar uit dat mijn geduld toch wel stevig beloont wordt  :clapping: :clapping:...

Ben blij dat ik niet voor 'n Playon oid ben gegaan; was ook een beetje afgeknapt door de eerste slechte reviews van de PCH C-200, maar Dune lijkt zijn zaakjes toch behoorlijk goed voor elkaar te hebben. Als ik jouw verhalen goed interpreteer speelt de 3.0 netjes alles out-of-the-box... Hulde!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Quadral Platinum M4, M2 & M1 - Tannoy Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Kjelt

Citaat van: mk2k op november  9, 2009, 08:10:27
Geen idee of het laden sneller is. Verschilt per bluray. Heb 2 verschillende films gestart. Heb een filmpje geupload waarbij ze gestart worden vanaf USB HDD:
thanks for sharing, ziet er goed uit, ik had wel LOL je USB HDD is kennelijk in zijn geheel door Brein beschermd (volgens hun tekst) dus als je denkt dat je een niet echte USB HDD hebt dan kun je ze bellen  ;)  :D  :D  :D

mk2k

Citaat van: Kjelt op november  9, 2009, 08:41:06
thanks for sharing, ziet er goed uit, ik had wel LOL je USB HDD is kennelijk in zijn geheel door Brein beschermd (volgens hun tekst) dus als je denkt dat je een niet echte USB HDD hebt dan kun je ze bellen  ;)  :D  :D  :D

ik wilde al bellen. Volgens mij was het geen echte harddisk waarvan ie werd gedraait >:D. LOL   :P

ga esata ook nog proberen. heb mijn dock nog niet binnen.

Citaat van: WilcoL op november  9, 2009, 08:31:07
Dat ziet er netjes uit! Het ziet er naar uit dat mijn geduld toch wel stevig beloont wordt  :clapping: :clapping:...

Ben blij dat ik niet voor 'n Playon oid ben gegaan; was ook een beetje afgeknapt door de eerste slechte reviews van de PCH C-200, maar Dune lijkt zijn zaakjes toch behoorlijk goed voor elkaar te hebben. Als ik jouw verhalen goed interpreteer speelt de 3.0 netjes alles out-of-the-box... Hulde!

Zover ik heb geprobeerd wel.

Mkv, mkv+dts, m2ts, bluray iso, bluray bdmv, video_ts folder, dvd iso, xvid, wmvhd (audio stereo), flac, mp3.

Wat ie niet doet: m4a met apple lossless codec.

Stereo: Vincent SA-93 / Vincent SP-993 / Consonance CD Ref 2.2 / PhonoDude + Lenco L76 + Denon DL110

jaco

Dat lijkt wel sneller te laden dan met de v1.0 modellen.

Hanky Panky

Citaat van: jaco op november  9, 2009, 09:09:42
Dat lijkt wel sneller te laden dan met de v1.0 modellen.

Zo ziet het er wel uit idd. Ik heb geen ervaring met BD-J rips via USB en zou het graag eens via het netwerk willen zien/weten wat de laadtijd is.

Anders toch maar eens een NAS met een e-sata of usb out ipv een pc om contact op te slaan, ik ben volgende maand toch jarig  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

CineSmurf

Kan je tegelijkertijd via hdmi en component uitsturen? Of doet maar één poort het tegelijk?
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Kjelt

Nu de eerste apparaten al verscheept en ontvangen zijn ben ik wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ITC ze ontvangt, al wat gehoord van HDI Frank?

J.A.F._Doorhof

We krijgen als het goed is eind van deze maand de eerste units binnen.
De eerste serie is een serie die los staat van de normale leveringen zover ik weet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Kjelt

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  9, 2009, 11:03:12
We krijgen als het goed is eind van deze maand de eerste units binnen.
De eerste serie is een serie die los staat van de normale leveringen zover ik weet. 
En dan krijgt eenieder op volgorde van aanmelding zijn speler geleverd, of hoe werkt dat?
Als de eerste serie niet groot is dan zou het dus kunnen zijn dat er nog te weinig spelers binnenkomen om iedereen op de lijst een speler te geven?
Ik blijf duimen want dit is natuurlijk wel een geweldig sinterklaas cadeau voor mezelf  :D

J.A.F._Doorhof

We nemen wat extra voorraad natuurlijk.
Annewiek is nu iedereen aan het mailen die een aanvraag heeft gedaan om te checken hoeveel er echt verkocht worden.
Maar we hopen/verwachten genoeg binnen te krijgen.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CineSmurf

Kan je de harddisk zelf inbouwen in de prime of komt er een apart exemplaar met harddisk?
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

mk2k

Citaat van: CineSmurf op november  9, 2009, 11:39:06
Kan je de harddisk zelf inbouwen in de prime of komt er een apart exemplaar met harddisk?

Je kan het zelf maar dan vervalt de garantie. (zit bij mij een sticker op). Je moet de hdd dus in laten bouwen door leverancier.

Starred

Donnie

Citaat van: mk2k op november  9, 2009, 12:29:31
Je kan het zelf maar dan vervalt de garantie. (zit bij mij een sticker op). Je moet de hdd dus in laten bouwen door leverancier.

Beetje jammer, ik heb nl. zelf nog een schijf met content liggen die er mooi in zou passen.
Vervalt dan de garantie dan bij de leverancier of bij ITC, hoe zit dat?

jaco

Citaat van: mk2k op november  9, 2009, 12:29:31

Garantie is bij sommige leveranciers toch al een farce..

lincoln

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  9, 2009, 11:18:05
Annewiek is nu iedereen aan het mailen die een aanvraag heeft gedaan om te checken hoeveel er echt verkocht worden.

Ik wacht de inbox af  ;D ;D
You can count me in!

Frank,

Kan je nog wel even wat toelichting geven over de garantie en de inbouw van de harddisk?
Ik was namelijk zelf voornemens om er een 3,5" HDD in te bouwen van 1,5 a 2Tb. Daar is volgens mij met wat creativiteit best ruimte voor...

nwolsink

MM, positief allemaal, kan je op 100Mbit nu een 1:1 BD Rip streamen over je Lan, daarmee doel ik dus op een .ISO of folder van minimaal 40GB.

@Frank
Wat gaan ze kosten bij ITC?
::Nothing to see here::

J.A.F._Doorhof

Prijzen kan ik nog weinig over zeggen, maar reken op de normale verkoop prijs.
Dus rond de 399,00

Hard disk inbouwen kan ik ook niets over zeggen op dit moment, het lijkt er inderdaad op dat dit door de leverancier/importeur moet gebeuren, maar daar ben ik nog mee bezig.
Custom installer

Starred

Kan je via het display van de Dune eenvoudig muziek selecteren die op de interne harddisk staat? Of is dat nauwelijks te doen

Kjelt

nog niets in mijn inbox tot nu toe  :(

hamond

Frank,

Komt dit bericht automatisch van Annewiek?
Ik wil de dune namelijk gelijktijdig bestellen met een tw3500.
Scheelt weer in verzendkosten etc.

MaxxMark

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

J.A.F._Doorhof

We gaan deze week de mails versturen, don't worry.
Custom installer