Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Mooie verslagen van een geslaagde dag. M&G's blijven leuk om te doen. Soms wel stressvol, maar meestal ongegrond ;)

Ik zou mijn set ook nog op het Marantzforum kunnen plaatsen, maar dan heb ik nog een forum om bij te houden. Vind 4 plaatsen al een hele kluif :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Citaat van: HTip op november  9, 2012, 14:30:46
Mooie verslagen van een geslaagde dag. M&G's blijven leuk om te doen. Soms wel stressvol, maar meestal ongegrond ;)

Ik zou mijn set ook nog op het Marantzforum kunnen plaatsen, maar dan heb ik nog een forum om bij te houden. Vind 4 plaatsen al een hele kluif :D
Het is er wel erg gezellig hoor, echt een aanrader ;).

Zojuist de Viablue toslink binnen; morgen maar eens de SBT gaan aansluiten, IPeng installeren op m`n IPad en Spotify activeren  :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op november  9, 2012, 18:53:53

Zojuist de Viablue toslink binnen; morgen maar eens de SBT gaan aansluiten, IPeng installeren op m`n IPad en Spotify activeren  :clapping:.
Het aansluiten, lees het in het netwerk hangen, van de SBT verliep moeizaam. De oorzaak was een foutieve instelling in de router. Maar dat lijkt nu te zijn getackeld en momenteel draaid de SBT, aangestuurd door de IPad met IPeng al een dagdeel probleemloos, intuitief.

Me happy :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op november 11, 2012, 16:35:50
Het aansluiten, lees het in het netwerk hangen, van de SBT verliep moeizaam. De oorzaak was een foutieve instelling in de router. Maar dat lijkt nu te zijn getackeld en momenteel draaid de SBT, aangestuurd door de IPad met IPeng al een dagdeel probleemloos, intuitief.

Me happy :clapping:.
... En ook een tweede dag zonder problemen; morgen avond het glasvezel pakket maar eens opwaarderen zodat ik over Spotify Premium beschik :headbanging:

Xander32

Citaat van: Xander32 op november 12, 2012, 20:03:21
... En ook een tweede dag zonder problemen; morgen avond het glasvezel pakket maar eens opwaarderen zodat ik over Spotify Premium beschik :headbanging:
Zojuist het bewuste telefoontje naar KPN gepleegd. Vanaf morgen verdubbeling van internet snelheid, opnamepakket en binnen nu en anderhalve week de activeringscode van Spotify Premium in de bus ... Ben benieuwd  8).

Martin!!!

Ook hier je Spotify avontuur maar even volgen....  :popcorn:
mainly British stuff

HTip

Citaat van: Xander32 op november  9, 2012, 18:53:53
Zal eens kijken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: Xander32 op november 13, 2012, 19:37:17
Zojuist het bewuste telefoontje naar KPN gepleegd. Vanaf morgen verdubbeling van internet snelheid, opnamepakket en binnen nu en anderhalve week de activeringscode van Spotify Premium in de bus ... Ben benieuwd  8).
Dat duurde bij mij drie maanden, dus zorg dat je er bovenop zit. Alles ging snel behalve die Code..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Citaat van: Etiennevh op november 14, 2012, 14:57:08
Dat duurde bij mij drie maanden, dus zorg dat je er bovenop zit. Alles ging snel behalve die Code..
... Zojuist ff gekeken op Mijnglasvezel.nl ... De eerste vertraging al opgelopen  :devil:.
Diegene van KPN die mij gisteren heeft geholpen had vergeten een bepaalde optie aan te vinken waardoor mijn pakket niet vandaag maar pas over vijf werkdagen zal worden omgezet. En dan ook pas een seintje naar Spotify, waarna ik minimaal nog eens tien werkdagen dien te wachten op de activeringscode ... Prutsers zijn het.

Hopenlijk maakt het Spotify wanneer ik het t.z.t. heb geinstalleerd alles weer goed.

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: weust op november 14, 2012, 20:05:50
KPN, wat verassend...
... nou, tot op heden louter positieve ervaringen hoor! Alleen gedurende de eerste dagen glasvezel wat issues gehad maar die werden door de helpdesk snel getackeld  8).

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

weust

Genoeg ervaring met KPN via werk.
Thuis gelukkig niet.

Xander32

Xander32

Citaat van: weust op november 14, 2012, 20:19:25
Genoeg ervaring met KPN via werk.
Thuis gelukkig niet.
Hopenlijk haal jij jouw ongelijk ;). En zoals reeds aangegeven heb ik persoonlijk recent alleen positieve ervaringen.

Xander32

Morgen weer een M&G  :clapping:. Samen met Drees62 naar Maro.
Wel een flinke rit maar gelukkig halverwege een tussenstop bij Drees.

Zowel de set van Drees als Maro heb ik al een paar x gehoord, echter hebben beide onderwijl een aantal wijzigingen doorgevoerd (bij Maro staat er sinds de vorige x alleen nog de vertrouwde Monolith  :D).

Maro

Ho ho...ook de center en de Dune staan er nog.... :D

Tot morgen...gezellig. :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

Citaat van: Maro op november 16, 2012, 10:43:23

Zo eerst maar eens mijn roetbak helemaal tot aan de dop vol druppellen :D.

Maro

Kun je weer 1500 km rijden... :P
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

drees62

Citaat van: Maro op november 16, 2012, 10:43:23

Hier alleen een paar speakertjes en receivertje gewisseld  ;D

Tot morgen, beloofd weer een mooie dag te worden!

Xander32

Grrr... Mijnalbum.nl is lekker bezig;al mijn fotos gedeactiveerd. Deze kunnen weer worden geactiveerd als je Goldmember wordt ... Fijn geregeld ...NOT!

weust

Daarom moet je die but site ook niet gebruiken.
Gebruik gewoon Photobucket.

Xander32

Citaat van: weust op november 19, 2012, 18:47:47
Daarom moet je die but site ook niet gebruiken.
Gebruik gewoon Photobucket.
.... Zal daar vrijdag wel een account aanmaken en mijn fotos daar neerzetten. Heb deze gelukkig allen nog op HD staan.

Maar wel irri dat ik mijn topics weer opnieuw mag gaan vullen :devil:.

Xander32

http://www.livenation.nl/event/368079/muse-the-2nd-law-tour-tickets#id368079

Vanmorgen vier kaarten voor Muse gekocht :headbanging:.

En de week daarop gaan onze oren geteistert worden door o.a. Rammstein, Volbeat en Motorhead. Gelukkig bezit ik op maat gehoorbescherming  ;).