rood kruis genegeerd ? -->zo'n matrixbord dus ;-) --> boete geseponeerd

Gestart door denoontje, augustus 24, 2009, 19:55:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje

dam'n krijg ik een schikking omdat ik ergens een rood kruid op de snelwegmatrixborden zou hebben genegeerd. :police:
Het bedrag ongeveer een HDX1000  :o

Ik kan me dit niet echt voorstellen of ik zou het in de drukte gemist moeten hebben....  :unhappy:
Ik ben niet echt het typ dat normaliter soort dingen doet... :angel:

Wat zou ik hieraan kunnen doen?

Op de schikking staat alleen A2 Eindhoven als locatie, een datum en een tijd.

Geen precieze locatie van hecto meerpaal oid.
Ik kan dus ook niet gaan kijken hoe de situatie op de weg is daar.

Zou het helpen als ik bewijs ga opvragen dat zij kunnen aantonen dat het aan stond op moment van overtreding?
Kunnen ze dat uberhaupt?

THX


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Stefan S.

Gevaarlijk om met zo'n titel te beginnen  :-X

denoontje

#3
lol zal het aanpassen dan

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

phmeijer

Je zult er waarschijnlijk weinig aan kunnen doen, is waarschijnlijk gebaseerd op een constatering. Dan heb je weinig om op te staan!

Succes ermee iig!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

DVDGuy

Citaat van: phmeijer op augustus 25, 2009, 00:34:38
Je zult er waarschijnlijk weinig aan kunnen doen, is waarschijnlijk gebaseerd op een constatering. Dan heb je weinig om op te staan!

Succes ermee iig!

Ik zou middels een bezwaarschrift de constatering graag verder uitgelegd willen hebben; is er een foto; wie was de verbalisant (naam en nummer); hoe is het kenteken vast gesteld enz.?

Laatst kreeg mijn vrouw op kenteken een bekeruing voor te hard rijden in Enschede; bleek bij opvragen van het PV dat het om een ander kenteken ging; men had 2 letters omgedraaid  :withstupid:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Stadium III

Collega had op het werk door rood light gereden

Kreeg netjes boete binnen en men vroeg een foto op want bij de betreffende stoplighten staat een flitspaal

Geen foto aanwezig kreeg hij te horen was waargenomen door een agent in burger of in een dienstauto !!!!

Dus ga maar eens hard maken dat het dus zo was

Hij is nu 150 euro minder blij en ze kunnen iig niet hardmaken via bewijs dat het ook zo is !
5.2.4 Marantz Klipsch setup

denoontje

Houden ze bij of bepaalde matrixborden op rood kruis geschakeld zijn geweest?
Als een agent tussen 2 portalen staat, kan hij 1 bord niet zien hoe dit staat.

Het andere kan dan op rood staan, maar dat ben ik dan nog niet gepasseerd.

Raphie

had exact hetzelfde rood kruis, handmatige waarneming
bezwaar gemaakt
situratieschets

bezwaar niet aanvaard
voorkomen
ambtenaar onder ede
wellis
nietes
betalen


je kan er NIKS aan doen
JBL PRX Power!

jantje112

je kunt eens op het forum van flitsservice kijken, daar is het een sport om zulke dingen zo lang en vervelend mogelijk op te rekken :)

Raphie

voorkomen is voorkomen
of bij verstek veroordeeld
of verklaring ambtenaar onder ede is onaantastbaar.

any which way you loose.....
JBL PRX Power!

Raphie

#12
-
JBL PRX Power!

snikkeltje

Gewoon betalen, zoals als SOS al zei verlies je in 99% van de gevallen.  >:( >:(
Ik zie deze "handhaving van de verkeersveiligheid" ondertussen maar gewoon als extra belasting...
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

denoontje

nou ik ga toch eerst eens wat bewijs opvragen,,ze zullen toch moeten werken voor het geld.

Raphie

bewijs zal een waarneming van een beedigd ambtenaar zijn........... heeft echt geen nut.
JBL PRX Power!

celerontje

Tja, terwijl jij als geen ander weet hoes subjectief de menselijke waarneming is...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Raphie

JBL PRX Power!

celerontje

Dus dat wil zeggen:
Zolang iemand ''formeel'' gelijk, heeft-ie ook gelijk....

Klinkt lekker krom, maargoed... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Raphie

Citaat van: celerontje op augustus 27, 2009, 19:55:30
Dus dat wil zeggen:
Zolang iemand ''formeel'' gelijk, heeft-ie ook gelijk....

Klinkt lekker krom, maargoed... ;)
erger nog een beedigd ambtenaar heeft per definitie gelijk tenzij het gendeel onomstotelijk bewezen wordt....
JBL PRX Power!

denoontje

maar als hij niet gezien kan hebben (ik kom op 'm afrijden) dat het kruis brand op het portaal dat ik onderdoor ben gereden..wat zegt dat dan
Dan is het voor hem een vermoeden dat het brand.

Raphie

Zo ver kom je geeneens :D komt gewoon een raadsvrouw opdagen die zegt het proces verbaal onder ede is. klaar........ maak je géén ilusie

waarneming is een groot zwart gat, waar alleen maar geld in gaat en niks uitkomt.
ik had zelfs de filemeldingen van het moment van overtreding als bewijs samen met luchtfoto's
wordt gewoon verworpen en de rechter kijkt er geeneens naar.

Maar goed, ik laat me graag verassen....
JBL PRX Power!

snikkeltje

Die omgekeerde bewijslast van Wet Mulder (tevens ook bij de wet BIBOB) is een grote schande en had mijnziens nooit geaccepteerd mogen worden.  >:(

Helaas wordt aan deze zaak (omgekeerde bewijslast) nauwelijks echt aandacht gegeven en van hulp uit politieke zijde om dit aan te kaarten of te stoppen hoef je al helemaal niet te wachten.  :sarcasm:
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

beunky

Zo gek is dat niet, het levert de schatkist immers jaarlijks een aardige duit op. Het meeste in Europa in euro's, om precies te zijn. Veruit het meeste.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

denoontje

yesssssssssssssss


Schikking gehad, en ongegrond verklaard door de rechter....
Reden: zoals aangegeven als ik hierboven schreef: verbalisant stond achter het bord en kon niet constateren dat er een rood kruis was...

Zo dat scheelt!

Was niet eens aanwezig bij de rechtbank ;-)