Post hier je landschapsfoto's

Gestart door denoontje, augustus 20, 2009, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Tja, bij de vorige versie was het commentaar weer dat ze te flets waren :)
Vind ze persoonlijk ook vrij "fel" zeg maar, maar kan aan mij liggen . . . Zet de oude wel gewoon online. Die is wat rustiger.

Edit: vooral sommige kleren zijn nog steeds fors qua kleur, maar overall wel een stukje rustiger geworden zo.

Hootie

Franse Pyreneeen.

Mvgr. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Rielplayer

Citaat van: Hootie op augustus 18, 2011, 20:01:06
Franse Pyreneeen.

Mvgr. Hootie

indrukwekkende omgeving. mooie foto
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Hootie

Dank je.
Indrukwekkend was het inderdaad. Je ziet in de verte het pad dat we gelopen zijn om aan de voet van de waterval te komen. Daar kijk je tegen een enorme wand op. Achter die wand ben je in Spanje.

Mvgr. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

denoontje

Citaat van: Hootie op augustus 18, 2011, 20:01:06
Franse Pyreneeen.

Mvgr. Hootie

Diet me denken aan de valei van ice-age, alleen na de grote meltdown.
Zeer aparte omgeving.

Op mijn scherm toont ie wat flets.
Wellicht nog iets met de wolken/lucht doen?

Hootie

Dat fletse in het bovenste gedeelte klopt inderdaad denoontje.
In werkelijkheid was er geen detail in de lucht te zien. Ik heb dat al zo "opgekrikt" dat ik dit op het randjevan natuurlijk/onnatuurlijk nog net vond kunnen.

Mvgr. Hootie

VlisChris

Bant

Mooie foto! Misschien boven de wolken bomen iets te licht? (als ik dan zo nodig iets zou moeten zeggen ;D)

VlisChris

Dank je :) Het was vrij mistig die ochtend, dus het beeld klopt wel.
Maar ik zal morgen op de computer even opnieuw kijken.

VlisChris

Overgang bomen - lucht is iets overbelicht in het origineel. Zo te zien komt het vooral door het verkleinen dat het effect wat sterker uitpakt.
Zal zo even nieuwe versie uploaden met een klein ander verschilletje erin.

Rob Eric Blank

Lekkere plaat door de toning. Mooi gedaan!

VlisChris

Thanx!
Foto is overigens geupdate. Iets bijgesneden aan de linkerkant.

blue-eyes

Wellicht niet fotografisch verantwoord, maar wel een landschap, gezien vanuit mijn slaapkamer (vakantie Ardennen):

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

VlisChris

Iets anders bijsnijden, en je hebt een geweldige foto!
Heb hem in photoshop net even vierkant gemaakt, en dat doet hem veel goed. Erg lekker licht zo!

blue-eyes

Standje auto (ben geen fotograaf) onbewerkt, etc.
Vond deze wel gelukt ;)

Thx.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

BernHardN

Nog een bewerking van een oudere foto,

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Tube-freak

Ik ben zelf totaal niet goed in landschappen fotograferen.  Hier eentje van de Wudang mountains in china.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

RonG

Dentgenbach vanmorgen in Kerkrade.
Genomen met mijn Galaxy S2. Ik moest gewoon stoppen en wat foto's maken.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

RonG

Citaat van: TheSpeedSkater op november  2, 2011, 19:45:29
Mooi!

thnx,

Op zo'n momenten denk ik dan, had ik mijn D90 maar mee genomen.

migailov

Citaat van: RonG op november  2, 2011, 20:17:08
thnx,

Op zo'n momenten denk ik dan, had ik mijn D90 maar mee genomen.

Haha, herkenbare situatie!!

Hootie

Bretagne met de kerst.
Ruig weer en dus heftig en zeer mooi licht in een desolate sfeer.

Hootie

Oud lid

Ik heb de foto's eens doorgelopen in dit topic. Zitten aardige tussen. Maar velen konden beter zijn door een iets ander standpunt of eens door de knieën zakken. De dieptewerking kun je vergroten door iets voor in beeld te zetten. En niet zo veel knutselen met de computer.

Erwin B

bmateijsen

Citaat van: Erwin B op januari  4, 2012, 17:16:29
Ik heb de foto's eens doorgelopen in dit topic. Zitten aardige tussen. Maar velen konden beter zijn door een iets ander standpunt of eens door de knieën zakken. De dieptewerking kun je vergroten door iets voor in beeld te zetten. En niet zo veel knutselen met de computer.

Erwin B

Heb je zelf foto's die je wil delen?

Oud lid

Ik geef een paar tips. Moet ik dan meteen foto's delen?

Erwin B