Post hier je landschapsfoto's

Gestart door denoontje, augustus 20, 2009, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

Bant

Mooi foto idd! Ik ben altijd fan van die 'dreigend weer' foto's. Heeft altijd een soort sterke uistraling.

RonG

Zonnig Zakynthos, geschoten met een D90 18-200 VR lens met pola filter, wel wat bewerkt maar niet heel veel. Water is daar echt erg mooi blauw.

Rob Eric Blank

@RonG, de foto heeft een net wat chemisch kleurtje. Ik weet dat de kleuren fel zijn, maar lijkt erop dat deze nog wat feller zijn gemaakt in de nabewerking. Niet helemaal mijn smaak.

De compositie vind ik wel erg lekker kijken!

RonG

Heb er echt niet veel mee gedaan, gebruik wel een pola filter.

Charlemagne

Die Middellandse zee is echt wel heel erg blauw hoor, vergis u niet! Mooie foto! ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

RonG

Citaat van: Charlemagne op juni 21, 2011, 01:17:06
Die Middellandse zee is echt wel heel erg blauw hoor, vergis u niet! Mooie foto! ChM

thnx,

idd, het water daar is erg blauw, zo had ik het nog nooit gezien.

gr,

Ron

edit: ik heb er nog eentje bij geplaatst.

denoontje

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

denoontje

klaas vaak is langsgeweest ;-)

Paul Demo

Hier gaan we over 4 weken weer ff ontspannen. We nemen de tent mee en staan op ca. 6 uur lopen van de openbare weg.Wordt nu de derde keer dat we hier naartoe gaan.

RonG

O0, wat gaaf. Lijkt wel een aquarel.

denoontje

Heel apart die rijstvelden
Wil dit ook nog een life zien.

In china was alles begroeid dus geen mooie spiegelingen helaas

Paul Demo

Citaat van: RonG op juli  4, 2011, 13:33:59
O0, wat gaaf. Lijkt wel een aquarel.

Ik kan je verzekeren dat het echt is, 40% van de chinese rijst komt daar vandaan. Google maar eens op Dragon
Backbone Mountains.

Gaeje

Paul Demo

Citaat van: denoontje op juli  4, 2011, 13:35:33
Heel apart die rijstvelden
Wil dit ook nog een life zien.

In china was alles begroeid dus geen mooie spiegelingen helaas

Dit is ook China, je moet alleen in het voorjaar gaan , maar of april dan zie je dit.

Hootie

Als ik het goed heb is deze foto ooit redactiekeuze geweest op Zoom. Correct?
Erg mooi.

Groet, Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Paul Demo

Citaat van: Hootie op juli  4, 2011, 19:26:24
Als ik het goed heb is deze foto ooit redactiekeuze geweest op Zoom. Correct?
Erg mooi.

Groet, Hootie

Hootie,

Dat was een soortgelijke foto als deze, oner meer die foto heeft ons doen besluiten hier een paar jaar geleden hier voor het eerst naar toe te gaan. Het is ongeveer 450 km van waar wij normaal verblijven in China.

Uitje

Zo de vakantie zit er weer op voor dit jaar  :(
Het was in ieder geval weer genieten, en vindt dit toch wel een erg mooie plaat.

RonG

Erg mooi, vooral die spiegeling, waar is dat?

Uitje

Citaat van: RonG op juli 13, 2011, 09:12:29
Erg mooi, vooral die spiegeling, waar is dat?

De exacte naam van het meer weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik heb hem genomen dat we op weg waren van Jasper naar Wells Gray (BC Canada) vlak voor Mount Robson.

RonG

Canada is idd erg mooi, daar zijn we eens in '99 geweest en staat voor volgend jaar op de planning, maar dan de oostkant, Nova scotia en omstreken

Uitje

Citaat van: RonG op juli 13, 2011, 09:42:09
Canada is idd erg mooi, daar zijn we eens in '99 geweest en staat voor volgend jaar op de planning, maar dan de oostkant, Nova scotia en omstreken

Is inderdaad een fantastisch land. Zeker iets om nog een keer naar terug te gaan.

Hootie

Uitje,
ik heb je foto wat gepimd. Indien je dit een bezwaar vindt hoor ik het wel en verwijder ik hem.

Zo'n mooi land en mooie foto........kon het niet laten.

Mvgr. Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Valkyrie

Citaat van: Hootie op juli 13, 2011, 19:33:34
Uitje,
ik heb je foto wat gepimd. Indien je dit een bezwaar vindt hoor ik het wel en verwijder ik hem.

Zo'n mooi land en mooie foto........kon het niet laten.

Mvgr. Hootie

Wow die vindt ik erg mooi bewerkt :happy:
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

RonG

Yep, goed gedaan Hootie. Is niks mis met het bewerken van foto's.

Om in dezelfde stijl te blijven ;D

Nieuw Zeeland