Goede tip voor mensen met iPhones of iPods die defect zijn.....

Gestart door J.A.F._Doorhof, juli 29, 2009, 18:21:06

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Een jaar of twee geleden had ik nooit geloofd dat ik een mobiele telefoon zo zou missen als nu....
Altijd was ik van mening dat een telefoon was om mee te bellen en gebeld te worden en de rest was meer voor de mensen die dachten het nodig te hebben.

Wel.....
Uiteindelijk ben ik door mobile me geswitched naar de iphone (mail checken, surfen, nooit meer dubbele afspraken, altijd mijn contacten bij me, muziek on the spot, soms een spelletje etc.)

Nu kan het iedereen gebeuren (voor mij was het de eerste keer) maar zo een smartphone kan dus echt kapot.... :(
Vrijdag was een klein partijtje voetbal uitgelopen op een nachtmerrie.
Ik dacht slim te zijn door de iPhone niet in mijn zak te houden maar in de hand omdat hij anders wel eens kon vallen.......
Tja, tot je een keer goed uithaalt en je arm daarbij ook beweegt en voordat je het weet zie je in slow motion de telefoon 3 meter hoog door de lucht buitelen en roep je (neeee-eeeee-eeeee-eeeee-eeeee-eeeee (ja het ging echt in slowmotion)).
Na een half uurtje klapte de telefoon met geweld op de stenen en tot mijn schrik was het hele design veranderd.....
De glazen cover had een mooie marmer structuur gekregen en de nieuwe screensaver die er tijdens de vlucht op moet zijn gezet deed ook niet helemaal goed aan de leesbaarheid, of wel een grote witte balk is niet mijn idee van handig....
Gelukkig leek hij nog wel te werken, want hij reageerde nog op de aanrakingen op het scherm.

Het eerste dat door je heen gaat is wat nu ?
T-mobile heeft een lost and stolen regeling, maar ik sta niet echt te springen om mijn abonnement met een leugentje om goedwil te verlengen met 2 jaar, en als ik dan toch upgrade doe ik dat liever naar de 3Gs 32GB natuurlijk.
Maar hoe laat je zo een ding repareren.....

Er is een bedrijf genaamd Fixsupport dat zowaar waarmaakt wat ze beloven (vind ik al heel wat tegenwoordig).
Ze reageerde binnen een kwartier op mijn mailtje en zaterdag werd de telefoon verstuurd (dus is maandag daar binnen gekomen), ze beloven een return tijd van 1-2 dagen maar omdat het vakantie was kon het oplopen tot 5-6 dagen (lekker is dat), en dan ga je toch wel je telefoon missen.
Waar andere mensen er rustig van worden als ze even niet bereikbaar zijn word ik er doodnerveus van en onrustig.
Natuurlijk was ik telefonisch wel bereikbaar (we hebben altijd voor nood een simlock vrij toestel liggen) maar goed geen mails en geen afspraken bij de hand hebben is in het werk dat ik doe ERG vervelend. En je mist Nu.nl en telegraaf.nl toch wel heel erg... :D

Vandaar dat ik ook blij verrast was dat vandaag mijn telefoon netjes met faktuur bezorgt werd.....
Zowaar een bedrijf dat ook echt woord houd.

Dat zie je niet vaak meer.

Dus heb je een probleem met je iPhone of iPod of whatever, dit is zeer zeker een aanrader.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

J.A.F._Doorhof

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Peerless Monster

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 29, 2009, 18:24:58
Niet voor de mensen met een tere ziel :D

:withstupid:

Hahaha. Een warme douche! Chapeau!
Weet je zeker dat hij pas stuk ging NADAT hij tegen de stenen was gekletterd?
Niet dat het al in de lucht was gebeurd ;)
Ik bedoel er kan veel gebeuren in een half uur door de lucht heen vliegen...

Nou goed Frank, dat je dat ding zo snel terug hebt.
Hoeven we je ook niet missen op het forum ;)
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Roeland

:withstupid:

Och heeft wel wat, beetje spiderman look  ;)

Zonde man......

x.studio

Hoop het adresje nooit nodig te hebben. We genieten sinds kort van de Ipod touch32, leuk hebbe-ding. Van de nieuwe Iphones heb ik gelezen dat er na de laatste update nogal wat batterij problemen zijn (erg snel leeg), bij de touchpod geen problemen behalve dat je er niet mee kunt bellen  :hehe:. geniet nog maar even van je 'oude' tot ze dat gefikst hebben.

hifi | Roderick

hifi | Roderick

-

J.A.F._Doorhof

T-mobile is om eerlijk te zijn hier in huis perfect.
Zit op een industrieterrein en heb overal full power 3G.
Echter in Emmeloord zijn er zeker 10-20 plekken waar ik geen 3G heb en zelfs 2 plekken waar ik geen bereik heb.

Verder zitten er soms enorme gaten in hun dekking.
Maar goed heb geen 3G ervaring met KPN.

Gebeld worden en bellen kan ik bijna overal wel.
Custom installer

jantje112

Audiofiel

Had je die waarschuwing niet een post eerder kunnen zetten? :o :o          Ik kreeg bijna een hartverzakking. :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

J.A.F._Doorhof

Ik had een redelijk heftige, moest de LCD vervangen vervangen worden + de digitizer.
Totaal inclusief werk en shipping 180.00
Custom installer

manta

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 29, 2009, 22:14:21
Ik had een redelijk heftige, moest de LCD vervangen vervangen worden + de digitizer.
Totaal inclusief werk en shipping 180.00

Dat is niet zo slecht, toch beter dan een nieuwe te moeten betalen.

Als er iemand is de zijn 3Gs heeft laten vallen en waarvan je denkt dat deze total is, geef me een seintje, ik koop hem over voor 50€  ;) ;D

Audiofiel

Ik twijfel... zal ik mijn nieuwe 32Gb laten vallen of niet... :notify: :baaa:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

museumdistrict

Citaat van: Audiofiel op juli 30, 2009, 09:34:02
Ik twijfel... zal ik mijn nieuwe 32Gb laten vallen of niet... :notify: :baaa:

aaarghhhhhhh...ik moet er niet aan denken....!!!!

JeKa

Herkenbaar verhaal.....

Ik had 'm destijds 5 dagen ofzo. Ik zat op de fiets en dacht dat ik de iPhone weer in mijn broek deed. Dus niet, stuiterde op het fietspad en toen reed er iemand overheen.... TRAUMA!

jantje112

museumdistrict

Citaat van: JeKa op juli 30, 2009, 09:47:49
Herkenbaar verhaal.....

Ik had 'm destijds 5 dagen ofzo. Ik zat op de fiets en dacht dat ik de iPhone weer in mijn broek deed. Dus niet, stuiterde op het fietspad en toen reed er iemand overheen.... TRAUMA!

Kunnen ze hem bij Fixsupport dan nog repareren???  :dry:

J.A.F._Doorhof

Als die van mij gerepareerd kon worden is er hoop :D

Hij knalde echt van een metertje of 2 op de stenen.
Custom installer

Peerless Monster

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 30, 2009, 15:54:06
Als die van mij gerepareerd kon worden is er hoop :D

Ging ie toch zo'n 4 meter per uur, als ie een half uur doet om te vallen.
Had je hem in die tussentijd niet kunnen vangen Frank?
Moet nog van de schrik bekomen hoe hij eruit zag... ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

J.A.F._Doorhof

Custom installer

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Audiofiel

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 29, 2009, 18:21:06
Tja, tot je een keer goed uithaalt en je arm daarbij ook beweegt en voordat je het weet zie je in slow motion de telefoon 3 meter hoog door de lucht buitelen en roep je (neeee-eeeee-eeeee-eeeee-eeeee-eeeee (ja het ging echt in slowmotion)).

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 30, 2009, 15:54:06

Dus je stond eigenlijk in een kuil van 1 meter diep toen je hem los liet? ;D

JeKa

Citaat van: museumdistrict op juli 30, 2009, 14:32:22
Kunnen ze hem bij Fixsupport dan nog repareren???  :dry:
Ik ben zeer goed geholpen bij ipod-service.nl!

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

J.A.F._Doorhof

@Audiofiel, hij kwam inderdaad ver boven mijn hoofd uit dus ik denk dat de waarheid (zoals altijd) in het midden ligt :D
Custom installer