Goede tip voor mensen met iPhones of iPods die defect zijn.....

Started by J.A.F._Doorhof, July 29, 2009, 18:21:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

wil

Even een serieuze vraag tussendoor...  ::)
Kan dit bedrijf (of een ander) ook een iPod Classic repareren waarvan de harddisk overslaat/blijft hangen/twee liedjes door elkaar heen speelt enzovoorts? Ik heb nl. nog een dergelijke - niet de iPod die ik ooit hier 2e hands gekocht heb, die doet het nog uitstekend! - en vind het eigenlijk wel zonde om hem alleen voor de HD weg te mieteren.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

J.A.F._Doorhof

Gewoon even met ze mailen, zou me niet verbazen als ze het kunnen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Audiofiel

Als het toevallig een iPod mini is, dan zijn er zelfs betere alternatieven/upgrades.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

celerontje

Volgens mij is die harddisk zelf wel te vervangen met wat handigheid.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

wil

Quote from: Audiofiel on August  5, 2009, 19:20:25
Als het toevallig een iPod mini is, dan zijn er zelfs betere alternatieven/upgrades.

Nee, een iPod Classic 5e generatie. Een Apple repairzaakje bij mij in de buurt vertelde me dat harddisks al snel 100 euro kosten. Daarnaast blijken dergelijke harddisks nog maar moeizaam verkrijg te zijn. Tja, dat schiet niet heel erg op... Maar misschien hebben we het hier wel over de grijze import  :unsure:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

2-CV

Nou jongens, ik ben ook aan de beurt geweest met mijn gebarsten scherm van de iPhone 3GS 32GB.
Ik heb ook contact gehad met Fixsupport. Had het toestel afgelopen maandag direct verzonden. Dinsdag keek ik naar de status op de hun site, bleek deze al gerepareerd en verzonden te zijn. Woensdag ook weer netjes ontvangen, als nieuw (het scherm dan). Echt een top bedrijf. Fixsupport, bedankt.

Jinsu

Hoi,

Koude ruimtes en iPhone is niet aan te raden, binnen 12 uur is de accu diep in het rood en de simlock zit er weer op, niet echt handig als dit tijdens de vakantie gebeurd :P .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

JeKa

Quote from: Jinsu on October 28, 2009, 21:43:27
Hoi,

Koude ruimtes en iPhone is niet aan te raden, binnen 12 uur is de accu diep in het rood en de simlock zit er weer op, niet echt handig als dit tijdens de vakantie gebeurd :P .

MvGr,

Jens

Jij viert je vakantie in een koelcel?  :P

RobbertE

Dock connector van mijn anderhalf jaar oude Iphone is gisteren met de VUT gegaan denk ik. Telefoon laadt niet meer op en kan ook niet meer connecten met PC / Iphone. Ander kabeltje werkt ook niet. T-mobile doet niets zonder verzekering en ik maar denken dat ik 2 jaar garantie heb op dat kreng. Nu kan ik heel moeilijk gaan zitten doen en proberen er iets meer uit te trekken, maar ik heb de energie niet en bovendien wil ik mijn telefoon snel terug.

Inmiddels al meer ervaringen met de in dit topic genoemde reparatiebedrijven zodat ik een goede keus kan maken waar ik mijn dure speeltje heen stuur ter reparatie?
JVC N5 - Marantz AV7704 - Marantz MM8077 - Apple TV 4K - Wii U - PS4 - KEF R700 - KEF R2c - KEF IQ30 - SVS PCi 22-31 - Canare 4s8

hifi | Roderick

#35
-

GH

Dit soort beschadigingen is de reden dat ik heb geinvesteerd in een mooie leren case van Vaja. Dan moet er nogal wat gebeuren wil het scherm er zo uitzien....