De Set van Space

Gestart door SpaceJS, juli 16, 2009, 23:50:28

Vorige topic - Volgende topic

Xander32

Een mooi overzicht zo, van de evolutie van jouw set 👍🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

SpaceJS

Ik heb deze week maar eens een intel i5 NUC aangeschaft, uitgerust met extra geheugen wat ik toch nog had liggen, om Roon rock op te draaien in plaats van de Roon server op mijn download/media pc en dat lijkt de muziek wat meer rust te geven, komend weekend eens goed voor gaan zitten en met elkaar vergelijken.
Meridian 861v4, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, NVidia shield, Roon endpoint, Thiel CS2.4,  Thiel CS1.6 rear, Audio Physic Celcius centre, Rel Quake Sub

brt

Citaat van: SpaceJS op juli 16, 2026, 10:29:37Ik heb deze week maar eens een intel i5 NUC aangeschaft, uitgerust met extra geheugen wat ik toch nog had liggen, om Roon rock op te draaien in plaats van de Roon server op mijn download/media pc en dat lijkt de muziek wat meer rust te geven, komend weekend eens goed voor gaan zitten en met elkaar vergelijken.

Rock draait echt super soepel vind ik. Ook qua verbruik is het wel zo prettig dat Roon op een apart nucje staat. Volgens mij erg energiezuinig
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

SpaceJS

Citaat van: brt op juli 16, 2026, 11:49:17Rock draait echt super soepel vind ik. Ook qua verbruik is het wel zo prettig dat Roon op een apart nucje staat. Volgens mij erg energiezuinig

Energiezuinig is ook één van de redenen waarom ik er voor gekozen heb.
Meridian 861v4, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, NVidia shield, Roon endpoint, Thiel CS2.4,  Thiel CS1.6 rear, Audio Physic Celcius centre, Rel Quake Sub