SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Gestart door Marsh, juni 27, 2009, 21:23:12

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: jowi op maart 10, 2011, 16:42:46
Dit moet je me even uitleggen...

Geen idee; ik draag geen lenzen. Oude scherm was 2/3 keer zo klein; ze had denk ik meer moeite om te kijken zonder lenzen dan nu. Ik ga uit ivm de ondertiteling etc.

Citaat van: The Vampire op maart 10, 2011, 17:10:02
overzichtsfotootje :notify:

Komt dr aan.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Madhouse

Gaat weer lekker daan kerel! Mooie stand zo, beter als die doos  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Citaat van: Madhouse op maart 10, 2011, 17:23:48
Gaat weer lekker daan kerel! Mooie stand zo, beter als die doos  :D

Zo.. en of !
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Marsh

SeriousCinema

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Citaat van: Marsh op maart 10, 2011, 17:15:00
Geen idee; ik draag geen lenzen. Oude scherm was 2/3 keer zo klein; ze had denk ik meer moeite om te kijken zonder lenzen dan nu. Ik ga uit ivm de ondertiteling etc.
Raar verhaal :wacko: misschien moet je de volgende keer als ze naar de opticien gaat, maar eens mee om uit te laten leggen wat nu precies de bedoeling is van zo'n oogmeting... Ik kan je alvast verklappen dat ALLE mensen die lenzen of bril dragen, meer moeite hebben met kijken dan zonder die bril of lenzen... dat is een beetje het principe :D Als je namelijk zonder lenzen beter kijkt, heb je geen lenzen/bril nodig.

Martijnst1990

Erg mooie stand, staat een stuk beter zo!  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: jowi op maart 10, 2011, 17:58:45
Raar verhaal :wacko: misschien moet je de volgende keer als ze naar de opticien gaat, maar eens mee om uit te laten leggen wat nu precies de bedoeling is van zo'n oogmeting... Ik kan je alvast verklappen dat ALLE mensen die lenzen of bril dragen, meer moeite hebben met kijken dan zonder die bril of lenzen... dat is een beetje het principe :D Als je namelijk zonder lenzen beter kijkt, heb je geen lenzen/bril nodig.
Volgens mij bedoelt hij ook dat zijn vriendin met het nieuwe doek, zonder bril kon kijken/meelezen, in vergelijk met het vorige doek. Niet in vergelijk met de bril ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 10, 2011, 19:35:26
Volgens mij bedoelt hij ook dat zijn vriendin met het nieuwe doek, zonder bril kon kijken/meelezen, in vergelijk met het vorige doek. Niet in vergelijk met de bril ;)

Exact.

SeriousCinema

HTip

Dat maakt het helemaal af, Marsh. Staat erg goed :thumbs-up:

Merk je al verschil? Je moet waarschijnlijk de afstand wel opnieuw instellen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 10, 2011, 22:59:39

Heeft ie al gedaan! Dat heb ik vernomen uit betrouwbare bron Whatsapp  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Mooie stand! Goed bezig! :) Ben benieuwd naar je ruimte man.. hoe lang duurt de M&G nog? :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Marsh

Citaat van: HTip op maart 10, 2011, 22:59:39
Dat maakt het helemaal af, Marsh. Staat erg goed :thumbs-up:

zojuist 2e deel van LOTR bekeken. (helaas niet helemaal af kunnen kijken door wedstrijd van Ajax). Tot nu toe echt een waanzinnige verbetering; zoals al verwacht hoor je alles veel beter in zijn geheel nu hij op een mooie en goede stand staat. Stand is trouwens behoorlijk zwaar met goede spikes eronder. Zelfs met muziek br's is het een enorme vooruitgang!

SeriousCinema

Marsh

Citaat van: Etiennevh op maart 10, 2011, 23:15:44
Mooie stand! Goed bezig! :) Ben benieuwd naar je ruimte man.. hoe lang duurt de M&G nog? :P

Komt goed, zijn wat dingetjes die ik nog wil hebben voordat de M&G kan beginnen. Duurt allemaal iets langer als verwacht; maar is opzich niet erg.  ;D

SeriousCinema

Barend

Ik zou serieus overwegen om het plafond ook donkerder te maken. Gaat veel doen voor het contrast in beeld.

Groet,

Barend

Marsh

Citaat van: Barend op maart 11, 2011, 11:17:27
Ik zou serieus overwegen om het plafond ook donkerder te maken. Gaat veel doen voor het contrast in beeld.

Groet,

Barend

Topic even een stukje terug lezen.. gaat er ook in komen  ;)
Acoustische systeemplafond-platen.

SeriousCinema

bmateijsen

Marsh

SeriousCinema

screw

Prachtig! .... als ik zulke kamers zie hoop ik altijd maar dat mijn jongens snel groot zullen worden  :angel:
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Barend

Citaat van: Marsh op maart 11, 2011, 11:45:27
Topic even een stukje terug lezen.. gaat er ook in komen  ;)
Acoustische systeemplafond-platen.

Ah... kennelijk precies overheen gelezen dan - ik had het topic redelijk doorgepluisd.

Marsh

Gaat nu zeer binnenkort komen. Ben nog even aan het kijken waar ik dit het beste kan bestellen. :)

SeriousCinema

Marsh

Citaat van: screw op maart 11, 2011, 12:04:09
Prachtig! .... als ik zulke kamers zie hoop ik altijd maar dat mijn jongens snel groot zullen worden  :angel:

Daarom ben ik ook eerst aan mijn HT begonnen...  ;D

SeriousCinema

jowi

Citaat van: The Vampire op maart 10, 2011, 19:35:26
Toch blijft het raar. Iets kunnen zien is iets anders dan iets scherp en optimaal kunnen zien. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, laatste keer dat ik een oogmeting had gedaan was ik er totaal niet tevreden mee, terwijl de opticien me vertelde dat ik feitelijk binnen de normen viel van wat zeg maar 90% van de mensen 'scherp' vond... ofwel, 90% van de mensen met een bril/lenzen kijkt niet optimaal en is daar blijkbaar tevreden mee... verklaart een hoop toestanden in het verkeer :crazy: en op fora (dit is WEL HD! Dit is GEEN HD!!!) :D

yorkie13

met alle gevolgen van dien  :D

Overigens op dit moment met een Monolith en Gramma door de kamer aan het schuiven, en
ik blijf me verwonderen wat een antimode met het laag doet.

Wel een stuk beter zo met de center op een mooie stand.

screw

Citaat van: Marsh op maart 11, 2011, 12:40:40
Daarom ben ik ook eerst aan mijn HT begonnen...  ;D

Jij een slim man  ;)

Maar goed ik mag niet klagen heb een schat van een vrouw, die al mijn hobbys (ducati, HT/Stereo, Koikarpers) steunt  :angel:

Tot die tijd blijf ik kijken,plannen en vooral sparen om mijn laatste droom in HT/Stereo te gaan maken.

ik draag ook een oog correctie maar kijk liever naar een scherm met een bril op dan met lenzen ik merk daar heel veel verschil in.

LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.