Post hier je dierenfoto's

Gestart door beunky, juni 20, 2009, 23:32:51

Vorige topic - Volgende topic

Kwabbernoot

Nog een paar diertjes:

P5229386_copy_1600x1200_1.jpg

P5208736_copy_1600x1200_1.jpg

P5175040_copy_1600x1200_1.jpg   

Groeten...

LittleNinja

Citaat van: Kwabbernoot op mei 14, 2026, 13:16:06Deze was niet al te blij met mijn aanwezigheid.

Misschien juist wel...  :hehe:

Kjelt

Een Oehoe uilskuiken  :D

DSCN6795.jpeg

Kjelt

Iets minder spectaculair op grote afstand, 3000mm en croppen.
Een speurende torenvalk en een haas op zijn hoede.

DSCN7060.jpeg

DSCN7157.jpeg 

denoontje

Ons oude kippie in de tuin met een iphone

Kjelt

Gaai in vol ornaat.

Dscn7191.jpg

gizmo2

gewoon bij mij achter, buizerd en ooievaar, niet de beste foto's.

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

LittleNinja

Citaat van: denoontje op mei 31, 2026, 09:10:40Ons oude kippie in de tuin met een iphone

Waar heeft hij die iPhone dan?

denoontje

Citaat van: LittleNinja op juni  2, 2026, 08:07:09Waar heeft hij die iPhone dan?
in zijn broekzak :headbanging:

Dura

Citaat van: LittleNinja op juni  2, 2026, 08:07:09Waar heeft hij die iPhone dan?
:clapping: Dit is de meest grappige reactie die ik ooit ben tegengekomen hier. André van Duin humor, ik hoor het hem zeggen.
Harbeth P3ESR, Bluesound Icon, XLR, Audiophonics LPA-S450ET Purifi 1ET6525SA, LG G3 55'. Less is more.

LittleNinja

Citaat van: Dura op juni  6, 2026, 23:51:29:clapping: Dit is de meest grappige reactie die ik ooit ben tegengekomen hier. André van Duin humor, ik hoor het hem zeggen.

Hahaha! Dank je, maar dat is een veel te groot compliment om te krijgen voor een fout in mijn brein.  :blush:

J.A.F._Doorhof

Soms kijk je achterom en...IMG_9480.jpeg
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

AudioEnZo

J.A.F._Doorhof

Groothoeken en lijnen altijd leuk ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Kwabbernoot

Ondertussen de foto's van Taiwan uitgezocht.

Altijd leuk om bij het bekijken extra dieren te ontdekken op de foto die je niet zag bij het schieten van de foto.

Bosbeekjuffer.jpg

Bosbeekjuffer.

Groeten...

AudioEnZo

Fraai! Die wordt zo gepakt  ;D

Kwabbernoot

Een BIFje van een Crested serpent eagle.

Crested Serpent Eagle.jpg

Groeten...

sschot

Citaat van: Kwabbernoot op augustus 26, 2026, 08:44:23Een BIFje van een Crested serpent eagle.

Crested Serpent Eagle.jpg

Groeten...

Ik wil niet negatief of vervelend zijn, zo is dit NIET bedoelt, maar wel een beeld van wat er mbt wat nabewerking op de lichten, er in details kan worden gewonnen. Had niet mijn gebruikelijke softare op de huidige machine, dus ff alternatief gedaan.

Puur ter info en NIETS anders.....

Crested Serpent Eagle (2).jpg
TEAC AP-701 | Holo Audio Serene KTE | Holo Audio Spring 3 KTE | Streamer | Acoustic Energy AE509

Kwabbernoot

Geeft niet. Ik leer graag.  :)

Ik had hem (de vogel) al iets lichter gemaakt. En ja, dat had wel wat meer gemogen maar daardoor werd hij heel flets, zoals ook in jouw snelle voorbeeld. En ik had op het moment geen tijd om er veel meer aan te doen. Dat ga ik, denk ik, nog wel een keer doen. Het moet wat mij betreft wel een zwarte vogel blijven maar al die stipjes kunnen inderdaad wel wat meer liefde gebruiken. Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar of ik hem ga croppen..?

Groeten...

Kjelt

Nadeel als je een heldere hemel als achtergrond hebt, het is niet anders dan zou je bij het fotograferen al manueel willen overbelichten. Niets ten negatieve van sschot maar ik vind het sterk nabewerken van fotos vaak nep artificieel resultaat opleveren.
Een paar puntjes ok maar dit voorbeeld naaaa.
Maar goed smaken verschillen, genoeg mensen die nu AI er zijn ding overheen doet.

Kwabbernoot

Ja, ik had hem bij het schieten al anderhalf à twee stops overbelicht.
Blijft gewoon een lastig verhaal. Ik heb ook nog foto's van een visarend ook in de volle zon. Dat is al een veel lichtere vogel van zichzelf maar daar treden dan weer andere problemen op. Eens zien of ik die morgen kan posten.

Groeten...

sschot

even iets gematigder en met een betere software, al blijft het vanuit jpg en niet vanuit de raw

Crested Serpent Eagle 3.jpg
TEAC AP-701 | Holo Audio Serene KTE | Holo Audio Spring 3 KTE | Streamer | Acoustic Energy AE509

LittleNinja

Citaat van: sschot op augustus 27, 2026, 22:44:15even iets gematigder en met een betere software, al blijft het vanuit jpg en niet vanuit de raw

Crested Serpent Eagle 3.jpg

Indrukwekkende vogel. 8)

Kjelt

Flinke jongen vandaag op Delos ontmoet, die me goed in de gaten hield.

DSCN8090.jpeg

Kjelt

En een kuifleeuwerik

IMG_2978.jpeg