Post hier je dierenfoto's

Gestart door beunky, juni 20, 2009, 23:32:51

Vorige topic - Volgende topic

Kwabbernoot

De eerste foto's met de nieuwe lens zijn een feit.

PC240011_DxO_DxO.jpg

Niet gecropt om een beeld te geven van de lens.

PC240011_DxO_DxO-1.jpg

En een crop van dezelfde foto.

Ik ben er iig blij mee.

Groeten...

Kjelt

Prachtig ik hoor alleen bosuilen 's nachts maar zien ho maar. Je moet het maar weten waar ze zitten te zonnen  :D
Fijne feestdagen!

Kwabbernoot

Je kunt ze s'avonds als ze weer actief zijn wel lokken. Ze zijn nogal territoriaal.
Overdag moet je geluk hebben. Oude nesten van zwarte spechten zijn wel een favoriet. Beukenbossen bv.

Ook fijne feestdagen.

Kwabbernoot

Middelste zaagbek. Helaas kon ik niet lager gaan.

PC250196_DxO_DxO-1.jpg

Groeten...

minplus

If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

LittleNinja

Hagedisje...

Kjelt

We gingen voor de baardmannetjes maar die hebben we alleen gehoord niet gezien door het dichte riet.
Wel zwanen, kleine zilverreiger, wilde eenden, wintertalingen, grote zaagbek, krakeenden, fuut en zowaar een paar rietgorsen waarvan er eentje zich vrij liet zien.

DSCN5897.JPG

DSCN5956.JPG 

Kjelt

Oh ja ik ben de potloodventers aalscholvers nog vergeten  :D

DSCN5655.JPG

AudioEnZo

Kwabbernoot

Vandaag maar weer eens naar de Oehoe in de Achterhoek geweest. De laatste keer dat ik er was, stond de struik voor het nest alweer vol in blad. Dit jaar dus maar wat eerder er naartoe.

P3221054_DxO_DxO.jpg

P3221021_DxO_DxO.jpg

Daarna nog even door naar Duitsland in de hoop Heikikkers te zien in hun paringspakje maar helaas. Wel een groot aantal kleine watersalamanders en zoals altijd heel veel grauwe ganzen.

P3221349_DxO_DxO.jpg

P3221276_DxO_DxO.jpg

Groeten...

Kwabbernoot

En nog een Grote Bonte Specht van eerder deze week:

P3060791_DxO_DxO.jpg

En toen kwam er ineens een Kraanvogel voorbij. Geen tijd, hoge snelheid, drukke achtergrond maar de AF pakte hem prima. Daar ben ik blijer mee dan met de foto.  :tounge:

P3190845_DxO_DxO.jpg

Groeten...

mmuetst

Citaat van: Kwabbernoot op maart 22, 2026, 22:48:48En nog een Grote Bonte Specht van eerder deze week:

P3060791_DxO_DxO.jpg

En toen kwam er ineens een Kraanvogel voorbij. Geen tijd, hoge snelheid, drukke achtergrond maar de AF pakte hem prima. Daar ben ik blijer mee dan met de foto.  :tounge:

P3190845_DxO_DxO.jpg

Groeten...
Met de laatste foto iets meer de regel van de derden toe passen door Een crop, vogel meer uit het midden halen, is het toch best een mooie plaat!

Zo iets? (Maar dan beter ;) )
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Kwabbernoot

Nèh, ik vond het de moeite niet waard. Veel te drukke achtergrond en lelijk licht.

Groeten...

Kjelt

Luid zingende zwartkop.

DSCN6520.jpeg