Roksan's set

Gestart door Roksan, mei 24, 2009, 07:37:48

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

op eigen verzoek verwijderd.

chansig

Iemand met veel kennis en daarnaast de kundigheid om het te maken. Hij woont in Tilburg. Ik heb zijn tel nummer...dan kan je hem bellen.

Ik lees wel of je dat wilt hebben.

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

twani

Shit, dat is welhaast het ergste dat een audiofiel kan overkomen :nopompom:  hoop dat je snel weer uit de ellende bent..........

Nahpets

Indien Purmereutel dichter bij is kan ik The Audio Clinic aanraden.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Roksan

Ik woon in Hoorn, dus Purmereutel is inderdaad dichterbij. Heb inmiddels de importeur gemaild. Die zitten in Nieuwegein.

Thanx voor de tips!

Baal als een stekker. Mijn duurste versterker die ooit heb gehad is de eerste in 30 jaar die de geest heeft. En dat terwijl ik net nog een forumlid gemaild had dat een zo'n zalige versterker is.

Hopelijk vallen de kosten mee, net zo voor de vakantie
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

raindog

Ach, zo gaat dat helaas, dingen gaan ooit stuk, ik zou er niet te lang bij stil staan of over treuren. Ik hoop dat de kosten enigszins meevallen.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

Citaat van: Roksan op juni 29, 2013, 20:35:58
Ik woon in Hoorn, dus Purmereutel is inderdaad dichterbij. Heb inmiddels de importeur gemaild. Die zitten in Nieuwegein.

Thanx voor de tips!

Baal als een stekker. Mijn duurste versterker die ooit heb gehad is de eerste in 30 jaar die de geest heeft. En dat terwijl ik net nog een forumlid gemaild had dat een zo'n zalige versterker is.

Hopelijk vallen de kosten mee, net zo voor de vakantie
Wij duimen mee voor je....

johnhifi

Als dat ook de importeur van Unison Research is (zit volgens mij ook in die plaats) dan ken ik die wel, ik ben daar eens geweest met een versterker. Komt goed hoor, die man weet wel wat hij doet.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Marino

Versterking \ bron: Linn Majik DS-I \ Rega P2 \ Sony UHP-H1
Luidsprekers: IMF CM2

raindog

Citaat van: johnhifi op juni 29, 2013, 22:01:28
Als dat ook de importeur van Unison Research is (zit volgens mij ook in die plaats) dan ken ik die wel, ik ben daar eens geweest met een versterker. Komt goed hoor, die man weet wel wat hij doet.

Met die man bedoel je waarschijnlijk Wim van Kraanen. Dat is inderdaad een heel aardig en vakkundig mens. Heeft mij ook al eens zeer netjes geholpen. Als importeur van veel Italiaanse spulletjes heeft hij in ieder geval wel wat ervaring opgebouwd met reparaties en service  ;D
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

johnhifi

Citaat van: raindog op juni 29, 2013, 23:05:31
Met die man bedoel je waarschijnlijk Wim van Kraanen. Dat is inderdaad een heel aardig en vakkundig mens. Heeft mij ook al eens zeer netjes geholpen. Als importeur van veel Italiaanse spulletjes heeft hij in ieder geval wel wat ervaring opgebouwd met reparaties en service  ;D

Juist, ik kwam er niet meer op maar inderdaad. Is dat dezelfde importeur?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Roksan

En de Pathos speelt weer dankzij de audio Clinic in Purmerend. Echt top service. De versterker werd 's avonds ter plekke gerepareerd. Tegen wel een zeer schappelijke tarief. Chapeau!!!!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Mitch--

Citaat van: Roksan op juli  8, 2013, 21:44:23
En de Pathos speelt weer dankzij de audio Clinic in Purmerend. Echt top service. De versterker werd 's avonds ter plekke gerepareerd. Tegen wel een zeer schappelijke tarief. Chapeau!!!!

gelukkig maar! hopen dan ie je nu niet meer in de steek laat!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Devialet Expert Pro 220-Trivium Audio Cables

Marino

Mooi he zulke service en ook nog eens door een prettig persoon.
Versterking \ bron: Linn Majik DS-I \ Rega P2 \ Sony UHP-H1
Luidsprekers: IMF CM2

Roksan

Citaat van: Marino op juli  8, 2013, 21:51:55
Mooi he zulke service en ook nog eens door een prettig persoon.

Inderdaad, Rody is heel vriendelijk. Gebeurd niet vaak meer dat je zo geholpen wordt.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

raindog

Fijn dat ie het weer doet. Wat bleek er uiteindelijk nu mis mee te zijn?

Roksan

Een weerstand bij de eindtrap van het rechterkanaal. Deze zijn standaard te ligt uitgevoerd en sneuvelen nog wel eens. Het was er eentje van 4k7 5 watt.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

raindog

Ok, dat valt gelukkig mee. Die van het linkerkanaal ook maar gelijk vervangen neem ik aan?

twani

Citaat van: Roksan op juli 10, 2013, 18:25:00
Een weerstand bij de eindtrap van het rechterkanaal. Deze zijn standaard te ligt uitgevoerd en sneuvelen nog wel eens. Het was er eentje van 4k7 5 watt.
Cool dat het zo'n kleinigheidje was :pompom:

Roksan

Citaat van: raindog op juli 10, 2013, 18:31:18
Ok, dat valt gelukkig mee. Die van het linkerkanaal ook maar gelijk vervangen neem ik aan?

Nee, dat is niet gebeurd. Maar nu ik weet welke het zijn, kan ik het de volgende keer zelf doen!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Roksan

Vandaag een update geïnstalleerd voor de Denon streamer. En het lijkt erop dat eindelijk de wifi problemen zijn opgelost. Het eerste half uur speelt die feilloos. Als dat zo blijft, is het eindelijk de streamer die alles in zich heeft! Gapless streamen met bediening via de Ipad. En hij klinkt via zijn interne dac ook niet verkeerd. Maar via de Mdac heel veel beter. En hij speelt ook nog eens hires via wifi.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Roksan

Sinds kort een nieuwe blu ray speler van Pioneer gekocht. De Bdp-160. Prijs was 120 euro via het forum. En tot mijn grote verassing speelt die beter dan mijn Dune. Ingebouwde wifi, en kan streamen vanuit mijn NAS. Volgens de handleiding geen flac's maar toch speelt die ze af, tot 192 khz!

Helaas is de Pioneer app niet erg uitgebreid. Het is bijv. Niet mogelijk om om de bestanden van de NAS te benaderen. Maar het leuke is, dat mijn Denon app, dit dus wel kan met de Pioneer  :clapping:

Voor deze prijs echt een toppertje.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO