Post hier je sport foto's

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 22, 2009, 09:07:19

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Gave foto's Rob,

ik hoop ook wat mooie plaatjes te schieten bij de F1 van Hockenheim :)

VlisChris

Vind het eigenlijk wel een leuk onderdeel van de foto. Geeft nog wat meer dynamiek. Persoonlijk vind ik het wat jammerder dat er een zwarte auto op de achtergrond is met een wit nummer dat nu wat de aandacht trekt zonder dat je er wat ziet eigenlijk. Maar dat zal moeilijk aan te passen zijn denk ik. En misschien ben ik wel de enige die zich daar aan "stoort" ;)

edit. even "" toegevoegd.

Hootie

Niveau zoals ik van je gewend ben. Bijzonder knap voor mij vooral foto 1 en 3 vanwege de gekozen sluitertijd en zichtbare snelheid in de foto.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Rob Eric Blank

m.k

Citaat van: Rob Eric Blank op juli  3, 2012, 08:58:21
Zijn inderdaad twee totaal verschillende platen. Snelheid en een meer statische plaat.

Het achterwiel er anders inzetten, zou betekenen dat ik het achterwiel ergens origineel moet hebben. Deze plaat is geen bewerking, maar door de sluitertijd krijg je dit. Heb hierdoor dus geen geschikt achterwiel. Het trekt nu inderdaad wel wat aandacht weg, omdat het een groot element in de foto is.

Fantastische foto's van het circuit!

Afgelopen zaterdag ook wezen oefenen op Assen. Wellicht dat je me kan voorzien van wat opbouwende kritiek en tips? Foto's gemaakt met een Nikon D3100 met Tamron 70-300. Zelf mis ik nog wat scherpte in de foto's.

1/500

1/250

1/500

1/250

1/250

eddy135

Citaat van: m.k op juli 16, 2012, 21:00:09
Fantastische foto's van het circuit!

Afgelopen zaterdag ook wezen oefenen op Assen. Wellicht dat je me kan voorzien van wat opbouwende kritiek en tips? Foto's gemaakt met een Nikon D3100 met Tamron 70-300. Zelf mis ik nog wat scherpte in de foto's.

1/500

1/250

1/500

1/250

1/250

Onscherpte?... zit vooral in de wielen!

Gaaf man.. :thumbs-up:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Erik

Die bovenste vind ik echt super!! Alles klopt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

eddy135

Citaat van: Erik op juli 16, 2012, 22:10:09
Die bovenste vind ik echt super!! Alles klopt.

Ja, behalve dat die kerel te groot voor de brommer is... ;D

vieze freddie

tip? compositie denk ik, zoals de eerste plat in't midden staat boeit het weinig
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

VlisChris

LOL. Ik kom door stom stom toeval net een foto van me tegen die ik echt jaren geleden op Spa gemaakt heb.
Foto is gemaakt met een Olympus Stylus Umini S. Waar niks op in te stellen was ;)

Vond het wel grappig om een fotootje te laten zien van voor ik echt aan het fotograferen was :)

klassiekertje by Sauer Fotografie, on Flickr

R

Prima foto hoor! Alleen die persoon rechts zorgt voor afleiding.

VlisChris

vieze freddie

Citaat van: Christiaan S op juli 19, 2012, 00:33:54
LOL. Ik kom door stom stom toeval net een foto van me tegen die ik echt jaren geleden op Spa gemaakt heb.
Foto is gemaakt met een Olympus Stylus Umini S. Waar niks op in te stellen was ;)

Vond het wel grappig om een fotootje te laten zien van voor ik echt aan het fotograferen was :)

klassiekertje by Sauer Fotografie, on Flickr
dus afgedrukt 5 min voordat de wagen bij jou passeerde :P

ProXius

Nou Christiaan, ik vind het een geniale foto!  :worship: Die donkere blobs (personen) aan de rechter kant zijn misschien wel jammer inderdaad, maar ach.
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Zymotic

Citaat van: vieze freddie op juli 19, 2012, 19:21:38

Eigenlijk wilde hij de auto (die nu in de bocht rijdt) van dichtbij fotograferen.

Maar toch een toffe foto!

eddy135

Nee hoor, pas nadat de film ontwikkeld was... :D

VlisChris

ROFLOL. Zo ongeveer wel ja :P Als je afdrukte op het moment dat die in ronde 1 voorbij kwam had je de foto op het moment dat die in ronde 2 weer opnieuw langskwam :P

@ Proxius: dank je!
@ Zymotic: ook jij dank je natuurlijk!

RonG

Hockenheim, had helaas niet zo'n goede positie om foto's te schieten,

Rob Eric Blank

@Ron,
De tweede is beter. Die eerste zit het hek er iets te prominent voor. Dat kan wel, maar dan moet je 1/20ste gaan schieten.

Rob Eric Blank

RonG

Hi Rob,

thnx,

idd, ben ook niet zo blij met dat hek. Kijk 1/20ste, dat is dus de kennis die ik nog een beetje mis, bedoel ik weet wel wat het doet maar moet het op dat moment natuurlijk ook instellen :)

Gave foto trouwens :)

Rob Eric Blank

Citaat van: RonG op augustus  1, 2012, 13:52:09
idd, ben ook niet zo blij met dat hek. Kijk 1/20ste, dat is dus de kennis die ik nog een beetje mis, bedoel ik weet wel wat het doet maar moet het op dat moment natuurlijk ook instellen :)

Gave foto trouwens :)
Ga je wel de nodige mislukkingen krijgen. Dus ik zou eerst wat plaatsjes maken op 1/200ste, dan naar 1/150ste, 1/100ste en dan naar 1/20ste. Al;s die laatste lukken heb je een mooi effect en hindert het hek niet zo.

Hootie

Eg mooi effect Rob door de regen en mist. De herhaling (schim van de andere auto) doet het ook goed. Erg mooi en bijzonder vanwege de niet alledaagse sfeer.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Erik

Gave foto zeg met die regen, knap gedaan!
Wou dat ik dat kon :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill