Post hier je sport foto's

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 22, 2009, 09:07:19

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Vind de laatste leuk om te zien!

Jep

JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Rob Eric Blank

Rob Eric Blank

Zelf heb ik nog wat plaatjes van de DTM te Zandvoort.

DTM01

DTM02

DTM03

ritchard

Een kleine selectie van mijn foto's die ik maak  8)
Gr. Ritchard
Mcintosh MX170, Mcintosh MC452, Mcintosh MC207, Mcintosh MP100, Hifi Rose 151, Thorens 125 MK2+Linn Klyde element, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, AQ OAK biwire, Olympica 1 , Olympica center, AQ Rocket 88, 4 x Venere Wall voor Atmos, 2 x SVS SB-16 Ultra, AQ Husky xlr, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, VU+ Duo 4k, Columbia XLR, Earth xlr, Mackenzie xlr.

VlisChris

Die met het vliegtuig is cool 8)
Zou nog gaver geweest zijn als het vliegtuig er helemaal op had gestaan, maar kan me voorstellen dat je hier weinig te willen hebt?

ritchard

Vorige post 1 foto dubbel geplaatst, dan maar 1 extra  :D
Mcintosh MX170, Mcintosh MC452, Mcintosh MC207, Mcintosh MP100, Hifi Rose 151, Thorens 125 MK2+Linn Klyde element, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, AQ OAK biwire, Olympica 1 , Olympica center, AQ Rocket 88, 4 x Venere Wall voor Atmos, 2 x SVS SB-16 Ultra, AQ Husky xlr, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, VU+ Duo 4k, Columbia XLR, Earth xlr, Mackenzie xlr.

Tube-freak

Van de week bij het meer wat fotos gemaakt van waterskiers.  Ze konden het nog niet zo goed.
Had liever een paar schansspringende skiers gezien maar misschien een volgende keer.  Het was gewoon aleen even om mijn cameratje en lensje te testen in deze dynamische condities.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Toewan

Citaat van: Rob Eric Blank op mei 24, 2011, 19:47:11
Zelf heb ik nog wat plaatjes van de DTM te Zandvoort.

DTM01

DTM02

DTM03

Mooie foto's, vooral 1 en 3. 1 omdat je de coureur in de ogen kijkt (en je spanning en concentratie ziet + mooi contrast, jammer dat het rode er op staat) en 3 omdat de voorzijde van de auto scherp is en je echt de snelheid in de foto ziet. Heb je waarschijnlijk gepanned met een relatief lange sluitertijd of niet? En qua nabewerking nog veel gedaan?

Daarnaast vind ik RB08 en RB03 van Spa ook mooie foto's, RB03 vanwege de mooie hoek en de actie van een rijderswissel en RB08 omdat het een foto is waarin beweging zit maar ook scherpte.

snopper

2 foto's van het wielrennen. Vandaag kwamen de wielren profs voorbij aan mijn huis op de laatste etappe van de "Tour de Luxembourg 2011" en ik wilde deze 2 foto's met jullie delen. Geen toppertjes in techniek, wel leuk om te zien (hoop ik). Het jongetje (buurjongen) op de foto stond te kijken en wilde een bidon gaan halen die in het veld werd gegooid door een rijder.

Snopper

peter69nl

Kiteboard Open in Noordwijk
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

Rob Eric Blank

@Rotchard, die met het vliegtuig is erg vet! :headbanging:
@Snopper, je tweede plaat van het wielrennen met het kereltje in het graan! TOP

Rob Eric Blank

Een demo van Jos Verstappen op het circuit van Zandvoort

Jos the Boss by roberto_blank, on Flickr

snopper

Citaat van: Rob Eric Blank op augustus 30, 2011, 15:01:30
Een demo van Jos Verstappen op het circuit van Zandvoort
En waar is de zandbak?  :-X

Snopper

Rob Eric Blank

snopper

Alle gekheid op een stokje ... Het was leuk ernaar te kijken (op tv dan wel) en andere coureurs moeten het nog maar eens voor elkaar krijgen in de F1 te komen en ook om zelfs 2x op het trapje te komen.

Snopper

Rob Eric Blank

Aankomend weekend staat het Formule 1-seizoen op beginnen. Hiervoor hebben de teams tijdens drie testsessies ter voorbereiding de nieuwe bolides aan de tand kunnen voelen. Een impressie van de machines waarmee in 2012 de strijd wordt aangegaan.

BCN 01

BCN 02

BCN 03

BCN 04

BCN 05

BCN 06

BCN 07

BCN 08

BCN 09

BCN 10

Rob Eric Blank

Even wat plaatjes van de DTM van dit weekend. Behoorlijk druk bezocht met zo'n 70.000 bezoekers.

Audi A5

Who needs wings, when you can drive? by roberto_blank, on Flickr

Coulthard voor de volgepakte tribunes

Coulthard by roberto_blank, on Flickr

Treintje

Chasing by roberto_blank, on Flickr[/quote]

LittleNinja

Wat een prachtige foto's weer heer Blank!

Rob Eric Blank

WickedGame

Zeker gave foto's!

En wat zijn die DTM bakken dik, zag laatste ergens bij iemand een foto van de BMW 3-serie Coupe in DTM uitvoering, dat was echt belachelijk dik.

Hootie

Erg mooie foto's Rob. De snelheid die door het pannen in de foto's komt doen het erg goed en dat beheers je als geen ander. Bij foto 2 lijkt het alsof er niemand achter het stuur zit. :o
Enig verbeterpunt vindt ik de onderkant van de auto's op foto 1 en 3 die er net niet opstaat.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Tube-freak

Van de week ook nog wat fotos gemaakt.  Niet zo mooi als jullie dat kunnen maar goed hier mijn bijdrage.
verder onbewerkt gewoon aleen Naar srgb omgezet en verkleint voor het web.  Als je ze hier een foto geeft die compleet out of foucus is zijn ze al blij dus ik ga er niet al te veel tijd insteken alleen als ik een echte mooie heb (dus deze ga ik missschien nog bewerken als ik tijd heb).

Sport fotos maken is niet echt mijn ding echt veel te moeilijk...
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Jeroen de Waal

Vind het mooie foto's Tube!
Mijn zoon van 5 zit op Wushu, kan de verschillende sporten goed waarderen.

Jeroen.

J.A.F._Doorhof

Even goed op je compositie letten, links veel ruimte over, rechts handen afgeknipt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"