De set van Koen

Gestart door Koen K, april 29, 2009, 22:09:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koen K

Update...



De Acoustic Energy AE120 kon ik dichtbij voor een zacht prijsje ophalen. Aangezien ik ze al eerder had gehad en toen achteraf spijt heb gekregen van het wegdoen moest ik er nu dus wel op af  :angel:

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Ja, ik heb visueel ook wel wat met die smalle zuiltjes.

chansig

ws iets van herkenning met je eigen bouw.. ;D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

...plan...   ;D

Ja, consequent hè?

chansig

Voor de kleine KEF's waar je hiervoor mee hebt gespeeld is ook wel een verklaring te vinden... ;D ;D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Als je maar goed genoeg zoekt  :laugh:

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Ik begrijp dat je wat gaat experimenteren met hout, kabels en zekeringen ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Ja, en ik wil ook mijn stopcontacten demagnetiseren. Schijnt wel lekker te klinken namelijk...

chansig

Begin je wel bij de pizzaboer. Zijn pizza's bakken met de juiste houtsoort schijnt door te werken...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

Het ruikt in elk geval lekker...

scrutinizer

#537
Citaat van: Koen K op augustus 25, 2010, 13:11:20
Het ruikt in elk geval lekker...
Dat zijn die oude electrolieten in de yammie, Koen.

;D

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Koen K

:laugh:

I love the smell of vintage electronics in the morning  ;)

scrutinizer

Citaat van: Koen K op augustus 25, 2010, 13:43:21
:laugh:

I love the smell of vintage electronics in the morning  ;)

I know that smell. ;)

:smile:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Koen K

Je voelt je er thuis bij denk ik  ;)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

B.

Verschrikkelijk coole set heb jij toch (altijd) :inlove:


Koen K


Koen K

Mijn verhuizing is inmiddels grotendeels achter de rug... Hier een paar fotootjes van mijn nieuwe kamer in Rotterdam  :)












De set klinkt op zich niet slecht hier, hoewel het galmen van de kamer nog wel wat verminderd mag worden naar mijn idee. Ik moet me nog beraden over hoe dat te doen op een manier die niet teveel afbreuk doet aan het interieur  ;D

S@m


chansig

Je bent er in ieder geval qua vierkante kilometers op vooruit gegaan.

Welke speakers zijn dit nu ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Koen K

@ Sam:  Dank je  :smile:

@ Chansig:  Zeker... En het is ook een leuker en gezelliger huis. De speakers zijn de Translator Reference.

Alex Groningen

Ik dacht al het is een tijd stil in  Koen zijn topic. Maar dat kwam dus door een verhuizing.
Je hebt zo leuk voorelkaar Koen.

Koen K

Haha, ja, het was een drukke tijd. En nu de opgelopen studie-achterstand proberen in te lopen  ::)

Dank je!