Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

FvP

We hebben onze cinema met volgende verf gedaan:

Boss Paints Decomat 8500N

2 laagjes door een professionele schilder laten aanbrengen

Je wordt hiermee echt in de film gezogen, zelfs met een 65" plasma. Licht uit en al de rest verdwijnt uit het zicht in ons HT zoals het hoort.

Te krijgen bij Colora. Veel matter en donkerder wordt het niet.

Bepaalde elementen bvb de zuilen zou je dan in een andere kleur kunnen doen om een contrasterend effect te verkrijgen, maar de grote oppervlaktes best zo donker mogelijk mbt bvb reflecties scherm->plafond->scherm.

beatbrother

Even een korte mededeling.
De zetels zijn gearriveerd  :pompom:
Maar ze zitten wel nog in dozen.

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

beatbrother

Citaat van: W.Otter op mei 29, 2012, 19:01:06
hahaaaaaaa beginnen de handen al te jeuken?;)

Ze hebben al gejeukt ... ik heb er al 1 uitgepakt.
Ik dacht. Ik neem eventjes een zeteltje mee naar de kelder.
No way ... Die kan je alleen echt niet dragen.  :-X

Ik moet zeggen ... ik heb daarvoor hier al eens wat zetels getest in België tijdens mijn zoektocht naar HT zetels.
Maar de zetel waarin ik zojuist heb gezeten zit echt wel het beste van ze allemaal.
Damn die zitten goed.  :wub:

W.Otter

goede gok dus! die amerikanen weten wel wat zitten is haha ben heel benieuwd:)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

HTip

Proficiat met je nieuwe stoelen. Moet wel een hele brede HT worden als alle stoelen op de 1e rij moeten worden geplaatst :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Ik zou de ruimte ook zo donker mogelijk houden.
Is wel het mooist met film kijken.

Gefeliciteerd met de zetels. Goed om te horen dat het een goede keuze is geweest.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

beatbrother

Zojuist nog eens gaan kijken voor ideetjes naar wat tapijten voor tegen de muur en voor op de grond.
Deze combinatie vind ik wel heel mooi.
De kwaliteit van de foto is mss niet zo goed en de kleur kan mss iets afwijken, want heb het
met mijne gsm getrokken.  ;D
Die Citylife en dan vooral de 2 combinaties linksonder. dat lichter grijs en dan dat donkergrijs(bruin)-antraciet.

Dat lichter grijs zou op de grond moeten komen en dan dat donkergrijs tegen de muren.
Boven de muren (koof) wordt dan zwart  geverfd en het systeem plafond is ook gewoon zwart met daarin een sterrenhemel.
Die 3 kleuren worden bij die Citylife gecombineerd en komt ook mooi uit. Allez, vind ik toch.
Wat denken jullie ?  :pompom: of  :nopompom:;D

W.Otter

mooie kleuren! zorg wel dat je de schoenen uitdoet voordat je de HT in loopt ;)

beatbrother

Citaat van: W.Otter op mei 30, 2012, 18:57:44
mooie kleuren! zorg wel dat je de schoenen uitdoet voordat je de HT in loopt ;)

Iedereen pantoffeltjes aan dan.  8)

skyfox

Mooie kleurstelling, alhoewel ik zelf wat moeite zou hebben met grijs op zowel vloer als muur (mijn kleuren zijn antraciet en bruin).

Enne, geen pantoffeltjes maar blote voetjes... Dat tapijt ziet er veels te lekker zacht uit  :wub:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Zefanja

Zou zelf ook voor antraciet gaan met zwart.

En  :withstupid: zeker op blote voetjes!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

beatbrother

Een nieuwe aanschaffing gedaan.
De sterrenhemel is besteld.  :clapping:
800 Fiber sterren gemixed in 3 verschillende diameters. 0,5 mm - 0,75 mm - 1 mm

beatbrother

Vandaag de Klipsch THX set geleverd en de Anthem MRX 700 Receiver.  Big thanks aan Frederic van Klinkt Beter ! :pompom:
En weer maar dozen bij en zo komt het hele huis vol te staan met dozen.  ;D
Je ziet op de foto ook 1 van de 8 stoelen die ik eens heb opgezet om te testen.   :wub:

Peerless Monster

Citaat van: beatbrother op juni  1, 2012, 19:38:29
Vandaag de Klipsch THX set geleverd en de Anthem MRX 700 Receiver.  Big thanks aan Frederik van Klinkt Beter ! :pompom:
En weer maar dozen bij en zo komt het hele huis vol te staan met dozen.  ;D
Je ziet op de foto ook 1 van de 8 stoelen die ik eens heb opgezet om te testen.   :wub:

Spannend zeg!! Ik ben ook erg benieuwd naar die thx speakers... Lijken me waanzinnig!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

clockwork

Stoere stoelen ook! Daar kun je wel een avondje op doorbrengen.  :worship:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

R

Xander32

Flinke aankoop. Die Anthem schijnt echt een beest te zijn welke middels een PRO-setting manieren bij gebracht kan worden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ProXius

Ook dit wordt echt een waanzinnige ruimte straks, ben zo benieuwd naar de aankleding en realisatie straks.  :wub:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

skyfox

Mmmm, doosjes uitpakken is altijd zó leuk  :headbanging: En die stoel ziet er echt superrelaxed uit!!  :pompom: Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen van je fantastische ruimte.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Melvinstr

manmanman wat een geluid gaat dat produceren...overigens staat in de titel TXH ipv THX...azijnzeikerd, ja ik weet t  :bigsmile:
Denon X4100W - KEF LS50 Meta - KEF EGG - LG OLED

Zefanja

Erg gaaf!
Zowel de speakers als receiver als zetel.
Je zal wel niet kunnen wachten om het allemaal te kunnen plaatsen.
De ruimte gaat erg gaaf worden. ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Em trouwens top dat je Thingman laat komen.
1 van de beste dingen die je kan doen voor je ruimte.

W.Otter

:inlove: heel vet allemaal! wanneer moet al dit lekkers geplaatst gaan worden?

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Martijnst1990

Ik sluit me maar aan bij de rest: prachtig project en hele mooie spullen 8)  :headbanging:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT