Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

MG76

Gaaf om te volgen!

Hoe ziet t qua planning eruit? Eind september ruwbouw af ga je niet meer redden lijkt me of wel?

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

beatbrother

Citaat van: MG76 op september 21, 2010, 13:50:32
Gaaf om te volgen!

Hoe ziet t qua planning eruit? Eind september ruwbouw af ga je niet meer redden lijkt me of wel?

Het zal wss een weekje later worden, dus de 1ste week van oktober.
1 van de metsers van de aannemer had een ongeval gehad waardoor ze niet met volle mankracht hebben kunnen werken. Nu ja, op dat weekje zal het niet steken hè.  :police:

Sol

Dat gaat snel bij jou daar, zeg!
Begint al aardig vorm te krijgen, super.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Lex Groningen

Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

MG76

Citaat van: beatbrother op september 21, 2010, 16:40:21
1 van de metsers van de aannemer had een ongeval gehad waardoor ze niet met volle mankracht hebben kunnen werken. Nu ja, op dat weekje zal het niet steken hè.  :police:

Ongeloofelijk hoe snel dat bij jou gaat, hoe heb je dat dan geregeld met de vloerplaten of heb je daar nog geen sparingen voor de leidingen/spotjes etc inzitten?
En hoeveel maanden heb je nog geplanned voor de algemene afwerking?

MG76

Citaat van: beatbrother op september 21, 2010, 16:40:21

Als alles goed is gegaan dan is de ruwbouw deze week zo goed als klaar.
Denk wel dat ik ook voor de rest kan spreken als ik zeg dat we benieuwd zijn naar foto's   ;D

beatbrother

Citaat van: MG76 op oktober  4, 2010, 22:39:19
Als alles goed is gegaan dan is de ruwbouw deze week zo goed als klaar.
Denk wel dat ik ook voor de rest kan spreken als ik zeg dat we benieuwd zijn naar foto's   ;D

Yep ! Vrijdag is de laatste dag van de aannemer. Dus dan moet de ruwbouw klaar zijn.
Hierbij dus den update.
fotos van gisteren  ;D

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

CoSo

Denon Focal

Aannemer op speed?
Ziet er heel mooi uit, suc6
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Sol

Ziet er erg goed uit, de ruimten (lekker groot!) hebben hun vorm gekregen evenals de gevel.
Mooi moderne vormgeving en erg stijlvol. Wordt erg gaaf!
Je hebt ook al stiekem wat kunst aan het huis toegevoegd? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

neverywhere

Hoe hoog is het plafond> 2,60?    Het lijkt zo laag?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Garmir

Citaat van: Denon Focal op oktober  6, 2010, 13:32:03
Aannemer op speed?

Het metsen zelf gaat zeer snel bij gebruik van zulke grote snelbouwers. Als je een goed team hebt kan je dergelijk ruwbouw toch zetten op 1 weekje.
En aangezien ze gebruik gemaakt hebben van prefab beton platen hoeft men niet ellenlang te wachten voor de beton die moet uitharden om er op te kunnen lopen :)

Citaat van: neverywhere op oktober  6, 2010, 17:55:45

Als je op de snelbouwers af gaat is de ruimte 2.73 hoog, trek daar de vloerhoogte nog eens af en dan zal je idd op ongeveer 2.6m komen wanneer het af is.
Nu op foto's lijken ruimtes altijd kleiner en lager, zeker als ze in ruwbouw staan. pas wanneer het afgewerkt is heb je een visueel besef van hoe groot/hoog een ruimte is.

Dit alles ter zijde, zo goed ie goed Beatbrother. Keep the beat in :D

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

Robbert54

:headbanging: :headbanging:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

MG76

Citaat van: neverywhere op oktober  6, 2010, 17:55:45

Denk dat t komt doordat de foto's met een groothoek lens zijn gemaakt...geeft n iets vertekend beeld.

Gaat echt als n speer daar, hoeveel tijd heb je voor de afwerking staan?

R

Robbert54

ligt het trouwens aan mij of is de carpoort aangepast?? (muurtje en buitenmuur)

Woonkamer HT
Stereo

rijstfj

JeKa

Citaat van: The Vampire op oktober  7, 2010, 00:56:23
ligt het trouwens aan mij of is de carpoort aangepast?? (muurtje en buitenmuur)

Volgens mij alleen een klein muurtje erbij om het pad naar de deur vrij te houden.

beatbrother

Aan de carport is heel wat verandert.
Zo is het nu ook geen carport meer, maar gaat het een dichte garage worden.
Eerst was er plaats voorzien voor 2 autos, nu nog maar voor 1 auto omdat we er een trap extra in hebben voorzien naar de kelder toe. Vandaar ook dat extra  muurtje om niet in het trappengat te vallen.
Met die extra trap is het makkelijker om met materiaal naar onder te gaan ipv de andere trap door het huis te nemen.
Ook was er eerst een zwevend plafond van de carport, maar daar hebben we nu steunbalken in voorzien met ramen en qua prijs scheelt dat echt een pak !
Voor dat plafond zwevend te hebben moesten we dwarsbalken voorzien doorheen heel het huis.

De plafondhoogtes in de living zijn 3 meter. Op de fotos heb ik wel niet het gevoel dat het groot is, maar als je zo in het huis staat ist van ... fuck. Dit is wel wat groot.  :omg:

hoeveel tijd we voorzien hebben voor de afwerking ?
Geen flauw idee. Het probleem is dat we er echt te weinig mee bezig zijn.
Ik heb binnen 2 weken een groot event opstaan en ben nog bezig met een paar videoproducties die ik klaar moet hebben terwijl we eigenlijk ook de ramen enz moet vastleggen.  :nopompom:
Tot nu toe waren het maar 2 aannemers. Kelder & Ruwbouw en ik moest me er voor de rest niets van aantrekken. Nu moeten we een electricien hebben, chapper, dakwerker, ventilatie, ramen, ... pfff
Twordt dus tijd om er werk van te maken. :police:

Garmir

Citaat van: beatbrother op oktober  7, 2010, 10:34:08
Twordt dus tijd om er werk van te maken. :police:

Hehe en iedere dag een filmke in te scannen in je database, zo zie je je verzameling aandikken :D

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

DD2

kijk, dat is het betere werk!  O0  ga ik zeker volgen